Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
PAVEMENT MAG HET GOEDE NIEUWS AAN JULLIE MEDEDELEN, Mevr Pavement is WEER zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen loop naar de koelkast pak een biertje en zuip
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
PAVEMENT MAG HET GOEDE NIEUWS AAN JULLIE MEDEDELEN, Mevr Pavement is WEER zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hulp nodig hebt zie ik wel een gele enveloppe verschijnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik word melig van jullie
![]()
(FF dus weer opnieuw begonnen en vandaar minder op fok. Dank U heer. Mein geiles bratwurst.)
Congrats.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef Pavement het volgende:
nu 12 weken dan mag het gezegd worden, heb t bier 6 weken geleden al genuttigd
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congrats.
Noem je het kind wel iets van Simon Christiaan/Suzanne Christine!?
Nee, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat het Ian-Nick gaat heten...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congrats.
Noem je het kind wel iets van Simon Christiaan/Suzanne Christine!?
Kek.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
wij doen aan noorse namen
maar ik kan geen sc vinden daarin
Zonder underscore?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat het Ian-Nick gaat heten...![]()
SSSSST daar gaat de surprisequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat het Ian-Nick gaat heten...![]()
Daar zijn overigens verder geen aantallen aan verbonden ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat wordt een biertje ter ere van Pavement Jr. de zoveelste, straks![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn overigens verder geen aantallen aan verbonden ofzo.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
Ik wil ook eens een muziekje doen
Uit mijn goeie oude tijd
http://www.youtube.com/watch?v=K0dfd_L4tDk
Echt. heeft hij dat van zijn vader soms?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Geloof het of niet, mijn oudste zoon draait op dit moment dus de hele dag JoyDivision....
JoyDivision is dan ook kek.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Geloof het of niet, mijn oudste zoon draait op dit moment dus de hele dag JoyDivision....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |