ik vind m niet eens zo raar, de baas welquote:
Hoezo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een jongetje wordt?![]()
Mjah, in dát geval...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vind m niet eens zo raar, de baas wel![]()
Zou kunnen, maar zijn (biologische) vader is muzikant . Die punk-achtige dingen komen meer van zijn moeder en mij inderdaad...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt. heeft hij dat van zijn vader soms?![]()
Ik ben gek op joy Division.![]()
Sidewalka Pavementsdottir!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo?
Sidewalk kan net zo goed voor een jongen als voor een meisje![]()
Wat leuk dat jij dit kek? wtf is kekquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JoyDivision is dan ook kek.
En raakt weer een beetje "in" dankzij bands als She Wants Revenge die technisch gezien gewoon JoyDivision rippen...
kek (bn.)quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij dit kek? wtf is kekvindt.
Wat ik dus ook een enorm mooi nummer vind.
Bauhaus:
http://www.youtube.com/watch?v=Kq2RXSboWMs
Na de punktijd, of eigenlijk ten tijde van draaiden we steeds meer dit soort nummers.
Ik zie nu ineens dat er Ian op die deur in het begin staatquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
Ik wil ook eens een muziekje doen
Uit mijn goeie oude tijd
http://www.youtube.com/watch?v=K0dfd_L4tDk
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, is er serieus iets als een babylance!?
Het leuke is dat mijn dochter meer into rap en zo was maar nu ook mijn muziek begint te waarderen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zijn (biologische) vader is muzikant . Die punk-achtige dingen komen meer van zijn moeder en mij inderdaad...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens dat er Ian op die deur in het begin staat![]()
Op die leeftijd wisselen ze om de paar weken van haardracht en muzieksmaak. Maar de laatste weken gaat het erg richting alto/emo/punk/gothic achtig gedoe. (inclusief oogpotloodjes, buttons, lang haar etc.) En hij heeft de diverse uitgaansgelegenheden in Haarlem ontdekt. Hij is dus aardig losgekomen de afgelopen tijd... Stiekem genieten we ons helemaal suf hier, dat hij gewoon dezelfde route aflegt als wij 25 jaar geleden... (alleen hopen dat hij die route wat eerder verlaat dan wij)quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Het leuke is dat mijn dochter meer into rap en zo was maar nu ook mijn muziek begint te waarderen.
Ze vroeg me laatst naar The Ramones.![]()
WTH. Mijn dochter heeft ook de uitgaansgelegenheden in Haarlem ontdekt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op die leeftijd wisselen ze om de paar weken van haardracht en muzieksmaak. Maar de laatste weken gaat het erg richting alto/emo/punk/gothic achtig gedoe. (inclusief oogpotloodjes, buttons, lang haar etc.) En hij heeft de diverse uitgaansgelegenheden in Haarlem ontdekt. Hij is dus aardig losgekomen de afgelopen tijd... Stiekem genieten we ons helemaal suf hier, dat hij gewoon dezelfde route aflegt als wij 25 jaar geleden... (alleen hopen dat hij die route wat eerder verlaat dan wij)
Pfff, moeilijk. Zover ik weet heef Fred nooit echt iets opgenomen. Hoewel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
Mike. Ik neem aan dat er geen video van Jesus en the Gospelfuckers op Youtube staat?![]()
Of een ander bandje uit die tijd?
Dat niet, maar we hebben wel ontdekt dat onze jeugd zich redelijk parallel aan elkaar heeft afgespeeld, met gemeenschappelijke kennissen/ vrienden etc...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Itsme en Mike zijn straks familie van elkaar.
Ja ik heb volgens mij die film gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk. Zover ik weet heef Fred nooit echt iets opgenomen. Hoewel?
Ik heb trouwens erg genoten van die site die jij me gaf. Erg herkenbaar allemaal. Het leuke is dat mijn vriendin er ook een hoop bekende zooi tegenkwam. Heb ook een hoop berichten van jou gezien trouwens. Was jij ook bekend met die groep van Diana Ozon? En heb jij ooit die film van Alfred Broerse gezien?
Ik doelde op wanneer jouw zoon en Itsme's dochter elkaar ineens tegenkomen in Haarlem en dan uiteraard halsoverkop verliefd worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat niet, maar we hebben wel ontdekt dat onze jeugd zich redelijk parallel aan elkaar heeft afgespeeld, met gemeenschappelijke kennissen/ vrienden etc...
Ja dat was heel toevallig. Ik zag Mike uit Castricum kwam en ben niet zo van de pmen maar vroeg of hij toevallig Bob en Fred Schreiber kende. ja dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat niet, maar we hebben wel ontdekt dat onze jeugd zich redelijk parallel aan elkaar heeft afgespeeld, met gemeenschappelijke kennissen/ vrienden etc...
edit: oh je bedoelt i.v.m. onze kids, dat zou zomaar kunnen ja....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |