Die hoort weer bij Heatwavequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Snien het volgende:
Zie ik anders ook nooit. Of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Chowi het volgende:
Die OUD-smileys zijn ronduit súf..
-Edit-
Ja, whatever..
Ja, je kunt beter in een keer de hele lijst met smileys invoeren op jouw manier.quote:
FullQuickReply, klikken en klaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter in een keer de hele lijst met smileys invoeren op jouw manier..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
Maar die is niet standaard.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
waarvoor zijn die eigelijk niet standaard al die beerslut smilies zijn juist geweldigquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef XpectorNL het volgende:
Wanker [afbeelding]
Zeuren over smileys![]()
die is tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding] <- smiley voor jou![]()
Bierslut? Ik heb em zelf gemaakt jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Maxzter het volgende:
[..]
waarvoor zijn die eigelijk niet standaard al die beerslut smilies zijn juist geweldig [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ja, die combinatie wordt echt nog zo vaak gebruikt hier, met name door kutnewbies. Wat stelt het voor?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Mailbox het volgende:
Ik vind dat we een xD smiley missen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef JDude het volgende:
Ja, die combinatie wordt echt nog zo vaak gebruikt hier, met name door kutnewbies. Wat stelt het voor?
Appelsap voor Thomas! Hij werd daar zo blij van remlof.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
[..]
Ja, die combinatie wordt echt nog zo vaak gebruikt hier, met name door kutnewbies. Wat stelt het voor?
[..]
quote:
Eng. Ronduit eng.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat een matige kutsmileyquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die kijkt alsofie keihard moet schijten. Zo'n smilie is er al.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:00 schreef cablegunmaster het volgende:
vind de mijne mooier [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Die kijkt alsofie keihard moet schijten. Zo'n smilie is er al.
quote:
kei leuk ding juist! Alleen moest ik hem even via paint enzo hierin zien te krijgen, dus hij heeft een wit randje... kan ik ook niets aan doen!quote:
Gewoon de FullQuickReply installeren en dan kun je zelf kiezen welke er staan, en welke niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Er zijn wat oerlelijke smileys die nooit gebruikt worden. In mijn optiek zijn dat de volgende:
![]()
![]()
Ik vind ze irritant ook. Meeste stemmen gelden?
Ik zeg pleite met die dingen.
hoe instal je die dingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Ohnee, FQR mag niet..
[afbeelding] straks wordt ik gebent.
Die smileys?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe instal je die dingenik krijg het nooit voor elkaar
ben ook zo'n fok noob soms he
![]()
Full quick reply dinkiequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die smileys?
[[url= link ]afbeelding[/url]]
Zo niet:![]()
ja en IE , maar die ban ik zelfs op live messenger met Stuffplufquote:
Nee, mensen die alleen 'tvp' posten mogen dood.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
TVP maar dan in dikke zwarte letters zou een goeie aanwinst op fok zijn![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen 'tvp' posten mogen dood.
Ik vind er veeeel meer leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:45 schreef -SL- het volgende:
Ik vind deze leuk
[afbeelding]
O en deze:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind er veeeel meer leuk.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
"Niet op je nagels bijten" smiley??quote:
je fiskt dat door ze op een transparante achtergrond te plaatsen die net zo groot is als een MSN-smiliequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik die krengen opsla en in msn flikker (jaja, ik weet 't), komen ze er best verrot uit te zien...hoe fisk ik dat dan?
Ey dies geniaalquote:
je bedoelt als in Photoshop ? ;pquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:59 schreef -SL- het volgende:
[..]
je fiskt dat door ze op een transparante achtergrond te plaatsen die net zo groot is als een MSN-smilie
Ik heb de meeste FOK!-smilies die hetzelde zijn als die van MSN gewoon omgedraait..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je bedoelt als in Photoshop ? ;p
Maar ik vind de smilys hier beetje irri ... zitten onder andere sneltoetsen dan MSN smileys :p
net als: :s is hier
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:15 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb de meeste FOK!-smilies die hetzelde zijn als die van MSN gewoon omgedraait..
Dusis in mijn MSN (:
En de FOK!-codes voorgebruik ik op MSN ook als
Net zoals![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze moet toegevoegd worden:quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef Jimbo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Combinatie vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets , een gastje die lacht met een X door het oog![]()
combinatie eigenlijk van+
= [afbeelding]
zoiets[afbeelding]
Maarja, ik vind dat iedereen eigen smilies mag toevoegen dat fok.nl eigen plaatjes kan onthouden stuk makkelijker![]()
En de Kees-smileys natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nouja precies, alle smileys uit de OP van jouw topic bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Combinatie van+
= [afbeelding]
Huillach.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Mailbox het volgende:
Ik vind dat we een xD smiley missen
als ze toegevoegd worden welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:49 schreef eQuaL het volgende:
Dit zijn ook fok smileys![]()
Ze worden alleen niet op het forum gebruikt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die kip doet het hemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef Broekpaling het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ga je gang * paast vuurbalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:19 schreef Reneuh het volgende:
Ik liet een scheet en het meurt nu heel erg![]()
Ontopic:Deze is verneukt en moet direct spiritueel verbrand worden
OMFG leuke smiliesquote:
die smileysquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef Broekpaling het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |