Die hoort weer bij Heatwavequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Snien het volgende:
Zie ik anders ook nooit. Of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Chowi het volgende:
Die OUD-smileys zijn ronduit súf..
-Edit-
Ja, whatever..
Ja, je kunt beter in een keer de hele lijst met smileys invoeren op jouw manier.quote:
FullQuickReply, klikken en klaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter in een keer de hele lijst met smileys invoeren op jouw manier..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
Maar die is niet standaard.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
waarvoor zijn die eigelijk niet standaard al die beerslut smilies zijn juist geweldigquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef XpectorNL het volgende:
Wanker [afbeelding]
Zeuren over smileys![]()
die is tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding] <- smiley voor jou![]()
Bierslut? Ik heb em zelf gemaakt jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Maxzter het volgende:
[..]
waarvoor zijn die eigelijk niet standaard al die beerslut smilies zijn juist geweldig [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ja, die combinatie wordt echt nog zo vaak gebruikt hier, met name door kutnewbies. Wat stelt het voor?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Mailbox het volgende:
Ik vind dat we een xD smiley missen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef JDude het volgende:
Ja, die combinatie wordt echt nog zo vaak gebruikt hier, met name door kutnewbies. Wat stelt het voor?
Appelsap voor Thomas! Hij werd daar zo blij van remlof.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze [afbeelding]
[..]
Ja, die combinatie wordt echt nog zo vaak gebruikt hier, met name door kutnewbies. Wat stelt het voor?
[..]
quote:
Eng. Ronduit eng.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat een matige kutsmileyquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |