Huh Uitgesteld dus?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:27 schreef Casshern het volgende:
dennix zei net dat z'n date rond 22:00 komt
10 bodyguards? Hebben ze daar ineens geld voor over binnen het budget? De vorige keer was het een chafeur die net deed alsof ie een bodyguard was...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
Huh Uitgesteld dus?
Zijn date zijn 10 bodyguards die hem beschermen als hij Huub nadoet en Met nada gaat daten.![]()
Ik ben er op-zeker van dat hij 'een Huubje' gaat doen !quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix doet erg vaag maar ik denk dat die date dus echt niet komt.
Het kan ook grootsspraak zijn van Dennixquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
10 bodyguards? Hebben ze daar ineens geld voor over binnen het budget? De vorige keer was het een chafeur die net deed alsof ie een bodyguard was...
Maar dat was voor Huub en Lieke, die worden nogal tegengewerkt door de redactie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
10 bodyguards? Hebben ze daar ineens geld voor over binnen het budget? De vorige keer was het een chafeur die net deed alsof ie een bodyguard was...
zal wel weer......quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis en Nadia zitten zich tegelijk netjes te maken voor elkaar? Ze weten gewoon wat er staat te gebeuren....doorgestoken kaart?
De leegheid van zijn bestaan straalt eraf.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis heeft zelfs een roze tandenborstel..
[afbeelding]
Er doet geen kikker mee in het programma. Zit je mee te kijken op Animal Planet misschien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoals
altijd) de poort uit ! 100% !
Tuurlijk doorgestoken kaart? Slecht uitgevoerd script. Voor de spanning is ze nu nog even aan het zeuren tegen Dennisquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis en Nadia zitten zich tegelijk netjes te maken voor elkaar? Ze weten gewoon wat er staat te gebeuren....doorgestoken kaart?
Ja waarom zit Nadia zich anders zo voor op te tutten? Zij heeft toch niks verder vanavond?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooie cap !! Die ga ik uitprinten voor in de badkamer !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:38 schreef Shayndel het volgende:
Een "sexy"lach van de pink pleeboy
[afbeelding]
nadia doet dit elke avondquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja waarom zit Nadia zich anders zo voor op te tutten? Zij heeft toch niks verder vanavond?
Dennis is een lieve knul en heeft smaak (wat voor laat ik in het midden)quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dennis is wel sneu. mooie blouson, dat wel!
---------------
Ben benieuwd wat Brian te melden heeft, die speelt echt dubbelspel op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Py het volgende:
Topoverleg tussen Brian en Manda en Huub en Lieke
Ja, Brian begeeft zich op glad ijs.....hij zal toch vroeg of laat wel eens een wak tegenkomenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Brian te melden heeft, die speelt echt dubbelspel op dit moment.
De reguliere TVuitzendingen moeten ze toch vullen , veel anders is er op dit moment niet, maar je hebt gelijk, het gaat nergens anders meer over.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Er komt niemand en klaar...Ik ben zo moe van dat verhaallijn van lik mijn vest, dat hele Nadia en Dennis relatie meent helemaal niks: puur lustheid, geilheid en bezit kwestie....Nadia vind ik een slet, Dennis veel te verliefd op zichzelf.
tinypicquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
is dat de foto's van dreamboy die zo lang laden of is het mijn avatar weer?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
----------> [DGK] COS Discussietopic #2
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Brian dubbelspel speelde richting Huub (en Lieke). Maar daar twijfel ik nu aan. Of hij moet het briljant spelen en als dat zo blijkt te zijn neem ik mijn petje ervoor af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Brian te melden heeft, die speelt echt dubbelspel op dit moment.
Het duurde hier ook een tijdjequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
is dat de foto's van dreamboy die zo lang laden of is het mijn avatar weer?
het zijn idd zulke passieve, oppervlakkige luitjes, dat er geen wol van te spinnen valt(zelfs met script). kijk nou naar die teef nadir, loopt al een uur en langer met een handdoek over dat jongenslijf, gatver...ik word er echt naar van.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Er komt niemand en klaar...Ik ben zo moe van dat verhaallijn van lik mijn vest, dat hele Nadia en Dennis relatie meent helemaal niks: puur lustheid, geilheid en bezit kwestie....Nadia vind ik een slet, Dennis veel te verliefd op zichzelf.
Bwian gaat vanavond met iemand ruzie krijgen, het is alleen de vraag met wie??quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Brian dubbelspel speelde richting Huub (en Lieke). Maar daar twijfel ik nu aan. Of hij moet het briljant spelen en als dat zo blijkt te zijn neem ik mijn petje ervoor af.
Nee, Brian speelt één op één met Huub en Lieke. Hij speelt dubbelspel met Dennis. Maar op zo'n manier dat hij zijn vingers vermoedelijk niet zal branden. Hij kan zich overal uit terug trekken,quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Brian dubbelspel speelde richting Huub (en Lieke). Maar daar twijfel ik nu aan. Of hij moet het briljant spelen en als dat zo blijkt te zijn neem ik mijn petje ervoor af.
Dat gaat Bwian niet lukken..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Brian speelt één op één met Huub en Lieke. Hij speelt dubbelspel met Dennis. Maar op zo'n manier dat hij zijn vingers vermoedelijk niet zal branden. Hij kan zich overal uit terug trekken,
lieve avonne, als je off.topic grapjes-positief bedoelt overigens-, ook al gaat verwijderen, wordt wel een beetje de 'persvrijheid' aangetast en maak je het erger dan het is...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
Beste mensen,
Ik dacht dat het nu wel duidelijk was: geef geen negatief commentaar op mede-bewoners users, en óók niet erop reageren.
WOWquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:55 schreef Borga het volgende:
hahahahaha Zei Amanda nu: '' hij kan lullen als Wouter Bos, man''
Jawel, omdat het moet van achteren gaat het lukken. Dennis is niet zo dom dat hij Brian niet door heeft. Toch doet hij alsof hij Brian niet door heeft. Het kan niet waar zijn allemaal.quote:
Volledig OT, Wouter Bos is net Jaap, die waait ook met alle winden mee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:55 schreef Borga het volgende:
hahahahaha Zei Amanda nu: '' hij kan lullen als Wouter Bos, man''
of dennis zelf dat die niks vertelt heeft over brian en jaap boos wordt op dennisquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, omdat het moet van achteren gaat het lukken. Dennis is niet zo dom dat hij Brian niet door heeft. Toch doet hij alsof hij Brian niet door heeft. Het kan niet waar zijn allemaal.
Twee mogelijkheden denk ik:
1. Achter wil alsnog Huub en Lieke weg hebben of breken
2. Achter wil Jaap weg hebben.
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Sug4r het volgende:
Amanda begrijpt het spel beter dan Lieke
Ja, hij heeft inderdaad niet alles verteld, maar toch ook wel weer iets tegen Jaap. Waarom hij gisteren niet tegen Jaap over Brian sprak sterkt mij ook in mijn mening dat Huub en Lieke gebroken moeten worden door achter. Eén van die twee weg, of Jaap. (volg je mij een beetje?)quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:58 schreef Visual het volgende:
[..]
of dennis zelf dat die niks vertelt heeft over brian en jaap boos wordt op dennis
In al haar simpelheid en eenvoud slaat ze regelmatig te spijker op de kop, dat heb ik wel vaker gemerkt. Je moet alleen geen dispuut met haar hebben, binnen een uur hang je jezelf geheid op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Sug4r het volgende:
Amanda begrijpt het spel beter dan Lieke
Het is heel eenvoudig: of Brian gaat ruzie krijgen vanavond of er gaat helemaal NIETS gebeuren ( al dan niet in opdracht van achteren).quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
(knip)
Hoe dan ook. De wedstrijd is nu lang genoeg voorbeschouwd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig: of Brian gaat ruzie krijgen vanavond of er gaat helemaal NIETS gebeuren ( al dan niet in opdracht van achteren).
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In al haar simpelheid en eenvoud slaat ze regelmatig te spijker op de kop, dat heb ik wel vaker gemerkt. Je moet alleen geen dispuut met haar hebben, binnen een uur hang je jezelf geheid op.
Volgens mij Jaap. Daar ging het gesprekje vanmiddag tussen Cora en Jaap over. Ze had het over ergens aan vast houden, tot donderdag, goed voor haar en misschien niet voor Jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, omdat het moet van achteren gaat het lukken. Dennis is niet zo dom dat hij Brian niet door heeft. Toch doet hij alsof hij Brian niet door heeft. Het kan niet waar zijn allemaal.
Ze slaat er meteen op los bedoel jequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In al haar simpelheid en eenvoud slaat ze regelmatig te spijker op de kop, dat heb ik wel vaker gemerkt. Je moet alleen geen dispuut met haar hebben, binnen een uur hang je jezelf geheid op.
Waarom zal Brian ruzie moeten krijgen.En alles is nu gericht op het ideale paar,die krijgen de date van hun leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig: of Brian gaat ruzie krijgen vanavond of er gaat helemaal NIETS gebeuren ( al dan niet in opdracht van achteren).
ja ik zag Amanda en Lieke in een broek. Stond bij beide leuker dan een jurkjequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef Starlie het volgende:
Zo het is vandaag broekendag bij de dames?!
Huub en Lieke weg?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en Nadia heeft ook een broek aan... wel iets met een vreselijk goud ding op haar reed maar goed er zal wel een merkje op staan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik zag Amanda en Lieke in een broek. Stond bij beide leuker dan een jurkje![]()
Dat zal wel 3 minuten duren, gevolgd door streamlocks. En daar zit je dan de hele tijd op te wachtenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe dan ook. De wedstrijd is nu lang genoeg voorbeschouwd.
Ik zeg: Game on!![]()
Zou eens tijd worden. Ik krijg bijna een hekel aan konten door die kleding de laaste tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik zag Amanda en Lieke in een broek. Stond bij beide leuker dan een jurkje![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden. Ik krijg bijna een hekel aan konten door die kleding de laaste tijd.![]()
Ja, dat kan, dat heb ik ook in mijn hoofd. Maar hij had een degelijk gesprek met Nadia en Dennis, dat maakt mij weer aan het twijfelen. Nadia zei ook nog dat ze hem deze donderdag nog niet liet gaan (tegen Huub en Lieke). Nu kon het zich wel weer eens tegen Huub en Lieke keren. Brian trekt zich veilig terug en staat toe te kijken hoe Huub eenzijdig de schuld krijgt van Jaap en Dennis er op in springt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:06 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Volgens mij Jaap. Daar ging het gesprekje vanmiddag tussen Cora en Jaap over. Ze had het over ergens aan vast houden, tot donderdag, goed voor haar en misschien niet voor Jaap.
Had ze van Sven gehoord en het kwam van heel heel hoog volgens haar. Zij wil Jaap graag thuis hebben dus dat zou op een stemming tegen Jaap kunnen duiden.
Jaap zei Top en zei dat het ook zo kon gaan als de vorige keer, dat het weer op de lange baan geschoven zou worden.
Hij veranderde meteen van gedachte en zei dat het niet zo hoefde te gaan want misschien werd hij wel finalist. Terwijl hij al tijden roept dat hij er voor zijn plannen uit zou gaan.
Zou toch mooi zijn als ze door het kijken of de camera nog op haar gericht staat die kwast in haar oog drukt.quote:
Ze heeft genoten van de buitenverlichting in de tuin. Thuis heeft ze gewoon lichtjes van de Blokker.quote:
Daar wil ik graag op wachten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ze door het kijken of de camera nog op haar gericht staat die kwast in haar oog drukt.
Ik raak helemaal in de war, het lijkt wel of iedereen een beetje gelijk heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kan, dat heb ik ook in mijn hoofd. Maar hij had een degelijk gesprek met Nadia en Dennis, dat maakt mij weer aan het twijfelen. Nadia zei ook nog dat ze hem deze donderdag nog niet liet gaan (tegen Huub en Lieke). Nu kon het zich wel weer eens tegen Huub en Lieke keren. Brian trekt zich veilig terug en staat toe te kijken hoe Huub eenzijdig de schuld krijgt van Jaap en Dennis er op in springt.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zal wel 3 minuten duren, gevolgd door streamlocks. En daar zit je dan de hele tijd op te wachten![]()
Iedereen heeft ook een beetje gelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war, het lijkt wel of iedereen een beetje gelijk heeft.![]()
Niemand weet wat er gaat gebeuren en de verhalen zijn idd behoorlijk ingewikkeld, gewoon kijken en genieten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war, het lijkt wel of iedereen een beetje gelijk heeft.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ze door het kijken of de camera nog op haar gericht staat die kwast in haar oog drukt.
Nadia zei ook nog dat ze hem deze donderdag nog niet liet gaan (tegen Huub en Lieke).quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kan, dat heb ik ook in mijn hoofd. Maar hij had een degelijk gesprek met Nadia en Dennis, dat maakt mij weer aan het twijfelen. Nadia zei ook nog dat ze hem deze donderdag nog niet liet gaan (tegen Huub en Lieke). Nu kon het zich wel weer eens tegen Huub en Lieke keren. Brian trekt zich veilig terug en staat toe te kijken hoe Huub eenzijdig de schuld krijgt van Jaap en Dennis er op in springt.
Oke,quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook een beetje gelijk![]()
Nadia vertrouw ik niet, die zegt elke dag iets anders. Maar dat Huub en Lieke de schuld krijgen is duidelijk. Huub en Lieke vonden dat daarnet trouwens vreemd en zouden dat nog even aan Jaap gaan vragen, ik ben benieuwd wat daar uit komt want Jaap weet nog niet dat het hele idee van Brian gekomen is. Dennis heeft dat niet gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is dan heb ik het totaal anders gehoord. Ze zei volgens mij letterlijk "Deze donderdag nog niet" Maar, misschien zei ze nog meer, ik schakelde over na dat moment.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef neehe het volgende:
[..]
Nadia zei ook nog dat ze hem deze donderdag nog niet liet gaan (tegen Huub en Lieke).
Nee nee, Naat zei dat ze nog niet wist wat ze zou doen !
En dat is heel wat anders dacht ik zo.![]()
Brian kijkt nooit wie hij moet gaan helpen, dat doet hij namelijk maar zelden of nooit. Brian kijkt alleen in welke loopgraaf van welke partij hij moet gaan duiken als het los gaat barsten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke,dan snap ik nog niet wat er gaat gebeuren, Jaap en Dennis tegen Huub , en Brian kijkt nog wie hij gaat helpen, zoiets?
Die klok loopt al vanaf 12:00 uur vanmiddag. Ze mochten 10 uur blijven dus reken zelf maar uit hoe lang ze nog hebben ;-)quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Py het volgende:
De klok voor de visite loopt? Kan niet zien hoe lang nog
jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke,dan snap ik nog niet wat er gaat gebeuren, Jaap en Dennis tegen Huub , en Brian kijkt nog wie hij gaat helpen, zoiets?
Ik verwacht niet dat Dennix dat gaat zeggen, die is volgens mij als de dood voor Brian.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nadia vertrouw ik niet, die zegt elke dag iets anders. Maar dat Huub en Lieke de schuld krijgen is duidelijk. Huub en Lieke vonden dat daarnet trouwens vreemd en zouden dat nog even aan Jaap gaan vragen, ik ben benieuwd wat daar uit komt want Jaap weet nog niet dat het hele idee van Brian gekomen is. Dennis heeft dat niet gezegd.
Nee die heeft een date met Dennix.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft een afspraakje met Dimitri, toch?
Zou kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Py het volgende:
We hebben Jaap en Cora ook al een tijdje niet gezien
[afbeelding]
De tranen rollen over mijn wangen als ik dit visualiseer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Py het volgende:
We hebben Jaap en Cora ook al een tijdje niet gezien
[afbeelding]
Ik weet het niet... Jaap zei me vanmiddag iets te vaak tering Huub.... net alsof ie iemand moest overtuigen.... Misschien zichzelf wel...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nadia vertrouw ik niet, die zegt elke dag iets anders. Maar dat Huub en Lieke de schuld krijgen is duidelijk. Huub en Lieke vonden dat daarnet trouwens vreemd en zouden dat nog even aan Jaap gaan vragen, ik ben benieuwd wat daar uit komt want Jaap weet nog niet dat het hele idee van Brian gekomen is. Dennis heeft dat niet gezegd.
Ik denk het wel, ook waxinelichtjes, maar hij kan geen aansteker vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft die player nu die rozen besteld voor Nadia?
Voor Nadia en Dimitri?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Casshern het volgende:
rode rozen, champange en kaarsjes liggen in het kantoor
En de nepzooi kan beginnen.Alles draait daar nog om die twee niksnutten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Casshern het volgende:
rode rozen, champange en kaarsjes liggen in het kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |