Dennis is een lieve knul en heeft smaak (wat voor laat ik in het midden)quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dennis is wel sneu. mooie blouson, dat wel!
---------------
Ben benieuwd wat Brian te melden heeft, die speelt echt dubbelspel op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Py het volgende:
Topoverleg tussen Brian en Manda en Huub en Lieke
Ja, Brian begeeft zich op glad ijs.....hij zal toch vroeg of laat wel eens een wak tegenkomenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Brian te melden heeft, die speelt echt dubbelspel op dit moment.
De reguliere TVuitzendingen moeten ze toch vullen , veel anders is er op dit moment niet, maar je hebt gelijk, het gaat nergens anders meer over.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Er komt niemand en klaar...Ik ben zo moe van dat verhaallijn van lik mijn vest, dat hele Nadia en Dennis relatie meent helemaal niks: puur lustheid, geilheid en bezit kwestie....Nadia vind ik een slet, Dennis veel te verliefd op zichzelf.
tinypicquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
is dat de foto's van dreamboy die zo lang laden of is het mijn avatar weer?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
----------> [DGK] COS Discussietopic #2
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Brian dubbelspel speelde richting Huub (en Lieke). Maar daar twijfel ik nu aan. Of hij moet het briljant spelen en als dat zo blijkt te zijn neem ik mijn petje ervoor af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Brian te melden heeft, die speelt echt dubbelspel op dit moment.
Het duurde hier ook een tijdjequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
is dat de foto's van dreamboy die zo lang laden of is het mijn avatar weer?
het zijn idd zulke passieve, oppervlakkige luitjes, dat er geen wol van te spinnen valt(zelfs met script). kijk nou naar die teef nadir, loopt al een uur en langer met een handdoek over dat jongenslijf, gatver...ik word er echt naar van.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Er komt niemand en klaar...Ik ben zo moe van dat verhaallijn van lik mijn vest, dat hele Nadia en Dennis relatie meent helemaal niks: puur lustheid, geilheid en bezit kwestie....Nadia vind ik een slet, Dennis veel te verliefd op zichzelf.
Bwian gaat vanavond met iemand ruzie krijgen, het is alleen de vraag met wie??quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Brian dubbelspel speelde richting Huub (en Lieke). Maar daar twijfel ik nu aan. Of hij moet het briljant spelen en als dat zo blijkt te zijn neem ik mijn petje ervoor af.
Nee, Brian speelt één op één met Huub en Lieke. Hij speelt dubbelspel met Dennis. Maar op zo'n manier dat hij zijn vingers vermoedelijk niet zal branden. Hij kan zich overal uit terug trekken,quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Brian dubbelspel speelde richting Huub (en Lieke). Maar daar twijfel ik nu aan. Of hij moet het briljant spelen en als dat zo blijkt te zijn neem ik mijn petje ervoor af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |