mooie foto van jaake en zn zoontjesquote:
Is een kwestie of hij nou onder het mes of niet. Zo niet, zal hij enkele weken rust moeten houden. Zo ja, dan missen we nu wéér een vaste waarde op het middenveld voor enkele maande.quote:
Komt goed, ik voel het.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht met smart op het Ajax Tv item van Wesley's afscheid![]()
Naar het schijnt was het net buiten de 16.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef denthemen het volgende:
Toen Verbeek werd weggestuurd, was het daarvoor nou een penalty of niet?
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slaviaquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Aangezien er maar met 2 echte middenvelders gespeeld zal gaan worden kan je daar gewoon Vertonghen en Heitinga neerzetten. Geen probleem dus.
24cm erbuitenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
Nop was op de lijn hoor, zit precies op dat gebied.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naar het schijnt was het net buiten de 16.
We hebben Delorge alquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke middenvelder Ajax voor zaterdag nog gaat vastleggen. Hopelijk een stoere allrounder.
Kwaliteit is wat we nodig hebben en dat heeft hij genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heitinga heeft ervaring met CL-wedstrijden, Vertonghen niet. Dus dan moeten we maar hopen dat het goed gaat tegen Slavia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |