Het is vooral lullig omdat het gewoon een doorgebroken speler is, en volgens de regels rood. Als het erbinnen is, is 't een pingel. Als het erbuiten is, is 't in elk geval rood.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daarvoor wel lullig voor Twente. Hij wijst eerst naar de stip en geeft geel. Na 2 minuten loopt ie nog eens naar de grens toe en ineens moet de bal van de stip af..![]()
Makaay, hij legde hem voor en het leek alsof Hofs hem van richting veranderde maar dat was niet zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Zjakkie het volgende:
Wie scoorde de 2-0 van Feyenoord eigelijk? Volgens teletekst Makaay, maar ik dacht Hofs gehoord te hebben op de radio.
makaayquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Zjakkie het volgende:
Wie scoorde de 2-0 van Feyenoord eigelijk? Volgens teletekst Makaay, maar ik dacht Hofs gehoord te hebben op de radio.
Later zei die Makaay maar hij wist het niet zeker , het zal Makaay dan wel zijn geweest die hem maakte.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Zjakkie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef Silenus het volgende:
Dat hele NAC publiek ook.
Pieckenhagen olé olé
Dan zijn ze blind, Hofs raakte de bal niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofs aldus de beelden zeggen ze op Rijnmond
Hofs raakte aaide de bal nog..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofs aldus de beelden zeggen ze op Rijnmond
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zijn ze blind, Hofs raakte de bal niet aan.
wellus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit jij nu toevallig in het stadion of zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, laptop + UMTS telefoonquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zit jij nu toevallig in het stadion of zo[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maar ik heb wel beeld....quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zit jij nu toevallig in het stadion of zo[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
aldus vi.nlquote:43. Hofs (kopbal)
assist: Makaay
Die zeiden vorig jaar na Feyenoord-Ajax (0-4) ook dat Feyenoord beter was...quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alweer ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Lasovic heeft last van zwaartekracht.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Radio 1 bevestigd nu dat Makaay hem heeft gemaakt , Hofs zou ook gezegd hebben hem niet geraakt te hebben.
Lijkt me leuk voor hem als hij mag spelen en ook nog scoort, al gun ik het PSV dan weer nietquote:
Heb gedroomd dat hij meteen de winnende maakte, het was geen kopbal trouwensquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:08 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Lijkt me leuk voor hem als hij mag spelen en ook nog scoort, al gun ik het PSV dan weer niet.
goede actie van Luinge, al gun ik PSV wel een naaiactie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Op advies van de grens geen pingel gegeven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |