quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
'een moeizame avond voor danko lazovic en dan is ook nog z'n veter los' wtf commentator?
Hahah, ik fronste m'n wenkbrauwen ook al. De wet van Murphy.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
'een moeizame avond voor danko lazovic en dan is ook nog z'n veter los' wtf commentator?
Ik zie PSV niet echt verliezen maar dat zou mooi meegenomen zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een jood die niet hoopt dat PSV verliest? Wat ben jij een nepjood![]()
Danko doet rustig aan vandaag , hij moet er morgen tenslotte weer vroeg uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmm geen idee meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik een lag van 10 seconden? Het schot van Huysegems toch?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef Marcosss het volgende:
Heerenveen begint lekker aan het seizoen zeg..
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Maf doelpunt bij Feyenoord door Makaay
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heerenveen maakt de 2-2
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
En 2-3 voor Sparta , op Slot ?
Daar is een grens toch ook voor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Op advies van de grens geen pingel gegeven.![]()
Komt nog wel goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef Kremers het volgende:
ShitIk hoop dat Twente wint van de klere team
![]()
Daarvoor wel lullig voor Twente. Hij wijst eerst naar de stip en geeft geel. Na 2 minuten loopt ie nog eens naar de grens toe en ineens moet de bal van de stip af..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Daar is een grens toch ook voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |