Moet je nagaan hoe erg ze zich met ons bezig houdenquote:
Awwwquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg ze zich met ons bezig houden
Dankzij Salvia konden ze anders wel Koevermans kopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 mensen die eraan gezeten hebben?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
De rest van de PSV-supporters kijken inderdaad nooit naar Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 mensen die eraan gezeten hebben?
Goed man!quote:REEKS
Laatste twee wedstrijden in de eredivisie gewonnen door Feyenoord.
Aha, dus dat is al 'erg bezig zijn met'.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
De rest van de PSV-supporters kijken inderdaad nooit naar Ajax.
Mwa.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Twente voorlopig sterker dan PSV....
Ja hij stond tegen over de keeper en rende verdediger voorbij maar schoot naastquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Grote kans Perez ofniet?
Een jood die niet hoopt dat PSV verliest? Wat ben jij een nepjoodquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:21 schreef Jnk18 het volgende:
psv wint het toch wel denk ik maar hoop toch atiekem op gelijkspel
twente wint met 2-0 hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:21 schreef Jnk18 het volgende:
psv wint het toch wel denk ik maar hoop toch atiekem op gelijkspel
Hoezo, boeiend? Het is geen rivaal ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een jood die niet hoopt dat PSV verliest? Wat ben jij een nepjood![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoezo, boeiend? Het is geen rivaal ofzo.
Volgens mij heeft hij auw idd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Een Willem IIér ligt doot te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |