ja preciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een tweede koffer maken... alleen krijg je dan weer het duiveltje op je schouder met: "Toe maar! Er past er nog eentje bij..."![]()
Ja dat wel.quote:
Adapter en daisychain bij elkaar was 20 euro. Nouja hij heeft genoeg power om theoretisch gezien een shitload meer pedaaltjes te voeden dan dat je ooit bij elkaar zult hebben 1700ma kan hij aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
Inclusief adapter Drib?
En hoe houd zo'n ding het in band oefen/optreed situaties?
Komt van bij de iKea (quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
die iCarpet vind ik eigenlijk ook wel flex![]()
Als ik zo op mijn kamer ben maak ik ook wel een feauteautje van mijn opstelling...
Effecten:quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooie set heb je tochwat zit er allemaal in ?
En waarom heb je gekozen voor zo'n powerblok ipv daisychain met onespot adapter zelfde effect alleen neemt dat blok ruimte in en is voglens mij een heel stuk duurder.
Nee... die octaver gebruik ik alleen bij wat solo-gepingel. i.c.m. die Metalcore en de Delay krijg je hele zware modderige tonen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Er komt al 1m² nerts uit Rusland aan. Daarna nog wat bloeddiamanten uit Nigeria om de Neutriks op te pimpen en ik denk dat ik nog een kilootje of 2 aan narwal-ivoor uit Groenland laat komen voor de afwerking.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een mooi stukje fluffystof shit of tapijt halen ofzo wat je in je koffer vastzet ziet er wat toffer uit dan dat hout
Ja thanks... Lijkt die Pacifica tenminste nog ergens naar...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Maidenfan het volgende:
Slagplaat is bangelijk! Niet eens de minste afbeelding, echt chique...
En originele bevestiging van die pedals. Ben wel te vinden voor alles wat in flightcases zit!
Het pakje past bij de middelste gitaristquote:
Ahhh ook de case voor een showmaster 24quote:
Wat doet een flanger nou eigelijk? Ik heb een originele Ibanez flanger FL9 uit 1981 ofzo, maar ik krijg niet een bruikbaar geluid uitquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
flanger tof
werkt zo'n octaver nou ook echt goed ? En ook als je meer dan 1 snaar tegelijk aanslaat ?
Ditquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat doet een flanger nou eigelijk? Ik heb een originele Ibanez flanger FL9 uit 1974 ofzo, maar ik krijg niet een bruikbaar geluid uit![]()
Joy! Zaterdag weer eerste repetitie na meer dan 7 maanden... als het maar niet gaat regenen, want dan ga ik finaal op mijn plaat...quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Boston btu-500 tuner voor 45 euro gekocht doet het perfect. Truebypass en mute stand dus perfect eigenlijk en half zo duus als die boss.
Ach handvat die loskomt. Oude bassit heeft dat ding een keer uit z'n klauwen laten kankere dus zit al een hele barst in( daarom is het ook ex bassist, ik heb hem vermoord) dus ik ben benieuwd hoelang hij het uithoudt
maar het weegt inderdaad aardig wat. Naar oefenruimte gaat ie achterop en dan vasthouden en dan gitaar maar ind e tas ipv de koffer en om de nek![]()
Ja ramp is dat altijd, als het zuigweer is gaat alleen de overdrive meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Joy! Zaterdag weer eerste repetitie na meer dan 7 maanden... als het maar niet gaat regenen, want dan ga ik finaal op mijn plaat...
Aanpassen aan de omgeving hè... nog oneerbare voorstellen gehad?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
het homohandje was niet eens in scene gezet![]()
![]()
JA!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aanpassen aan de omgeving hè... nog oneerbare voorstellen gehad?
De hufters! En dan zeker nog met een Cola Light aankomen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA!
Of ik cola of bier wou
pffff
anale seksde barman pijpen in de pauze
dat is tot dááraantoe maar ze kunnen tever gaan natuurlijk
Wat trekt die bassist van jullie een grafsmoel zegquote:
Dacht je dat dat toeval wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:39 schreef VaderJacob het volgende:
Maar dan hebben we nog niet genoeg optredens voor de laatste stap![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Crybaby Wah
M'n nieuwe multi-effectenpedaal
tof, een mooger fooger, die komt er hier ook ooit nog wel eens in denk ik. freqbox ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:43 schreef Neidropje het volgende:
vet:
[afbeelding]
niet van mij:)
trouwens @ hierboven met plaatjes. Waarom heb je je eq voor je flanger en delay staan? Of zie ik dat niet goed?
Ikke?! Ja, mijn EQ staat in de FX loop voor de Flanger en voor de delay. Ik weet niet of het correct is, maar ik heb het idee dat je de flange beperkt, omdat je met je EQ de grenzen van je geluid al aangeeft. Hij klinkt wat mooier zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:43 schreef Neidropje het volgende:
vet:
[afbeelding]
niet van mij:)
trouwens @ hierboven met plaatjes. Waarom heb je je eq voor je flanger en delay staan? Of zie ik dat niet goed?
Qua akkoorden enz is het idd gewoon hetzelfde het ligt er maar net aan vooral wat voor soort muziek je wil gaan spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraagje. Zit er veel verschil tussen akoestisch en elektrisch gitaar spelen? Is het een andere techniek die je moet gebruiken? Akkoorden zijn op beide toch gewoon hetzelfde, lijkt me.
Mên, dat pedalboard is echt mooi!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Effecten:
[afbeelding]
Ik heb ook wel een daisychain liggen, maar die had maar 5 uitgangen. En deze Big John heeft 7 uitgangen en kan 600 mA leveren tov 200 mA van mijn vorige adapter.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukjes van een fietsketting
of je kan ook van dat klikkebandtape gebruiken
ik heb ze er los instaan die dingen gaan nergens heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |