ZOMG TORRENTS PLZquote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
Voor de liefhebbers: er staan 5 dvd's van Boes op de nieuwsgroepen![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat ken ik ook nog wel, vooral het liedje. Maar kan me dan weer niet herinner dat ik het gekeken hebquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:05 schreef Longmen het volgende:
En heel fout, EO verantwoord, de familie Robinson
Fransquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:37 schreef stony667 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze niet te vergeten!!!
Hoax!!1quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef WAARHEID het volgende:
ghostbusters
Maple town
My little pony
Dinobabies
Snorkels
talespin
Popples
Barbapapa
Mario show (van nintendo)
Camp Candy
Dungeons & Dragons
Tom Sawyer
Blinky Bill
Eek the cat
Zo dat zijn er nog een paar
Ik heb die ook allebei op de schijf gehad, helaas kwijtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:41 schreef Sputnik het volgende:
[..]
robotech heb ik nog ergens op schijf staan, net als Battleship Yamato:
[ afbeelding ]
![]()
Klagen over de tekenfilms van tegenwoordig is even universeel als klagen over de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
En wat is er voor in de plaats gekomen? Niet veel goeds als je het mij vraagt
Inderdaad, hoe heette die tekenfilm ook weer???quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
ik mis een serie waarin je allemaal gasten had met staffen mete en hologram er in
bij 7:46 kon ik het niet meer aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Die heb ik bij tekenles gezien!![]()
Dat plaatje ziet er sowieso al goed uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef SevenWonders het volgende:
Strijd der Planeten
http://www.xs4all.nl/~tbarth/sdp/wat.html
[ afbeelding ]
Was dat niet Visionairs?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
ik mis een serie waarin je allemaal gasten had met staffen mete en hologram er in
Ik dacht iets van Lijntje of Streepje.... zoiets volgens mij? Google levert voor mij ook geen hulp.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef PDOA het volgende:
Ja! Ik weet alleen niet meer hoe het heet!
La Linea.quote:Wikipedia schreef het volgende:
Een typische aflevering begint met de hoofdfiguur die over het scherm loopt tegen een monochrome achtergrond. Als een obstakel voor hem opdoemt, of als de lijn plotseling eindigt, schreeuwt hij net zo lang in een grappig, onbegrijpelijk brabbeltaaltje tegen de tekenaar totdat die ingrijpt en met een paar potloodlijnen het probleem oplost.
DVD'squote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik mis de Thunderbirds. Niet echt een tekenfilm maar wel van vroeger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |