You fail, retard.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:40 schreef Nemesish3d het volgende:
En elke keer als wij een grap maken over dat IPH is zij degene die het hartste lacht. Om je kapot te schamen![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:46 schreef Nemesish3d het volgende:
IPH = Ideale Pijp Hoogte (heel kort wijvie dus)
Ja écht hè. Dat is toch ook vragen om problemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
WELKE MONGOOL GAAT ER MET Z'N MOEDER OVER IPH PRATEN
welke Tokkie gaat nu naar restaurants met serveersters die antwoorden op de vraag wat een IPH isquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
WELKE MONGOOL GAAT ER MET Z'N MOEDER OVER IPH PRATEN
Kheb wel foto van TS en zijn vriendengroepjequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef postmortum het volgende:
ik wil de foto's van zijn mammie zien![]()
Doe dan maar een MILFquote:
Verkapt kijk-mij-sterk-en-gespierd-zijn postquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:01 schreef HUG-LIFE het volgende:
snap sowieso niet hoe sommige mensen toch het prettig vinden om staand te gepijpt te worden. Ik train 4x per week ruim 8uur cardio, mijn benen zijn van beton maar als het op een blowjob aankomt ga ik toch ligge of zitten want mezelf staande houden bij een lekkere job is een hazard...
horizontaal jobs zijn beter, IPH overbodig
trouwens hetzelfde geldt voor staand doggy...
Weet je vader het wel overigens?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:40 schreef Nemesish3d het volgende:
Klacht: moeders die je voor lul zetten van hier tot Tokio omdat ze erachter wil komen wat een IPH is. En dit gaat ze dan later niet eens googelen, neeeeeeeh, dit gaat ze nog op een forum posten ookWie wil van moeder ruilen?
tokkie/kamper/braindeadquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:01 schreef HUG-LIFE het volgende:
snap sowieso niet hoe sommige mensen toch het prettig vinden om staand te gepijpt te worden. Ik train 4x per week ruim 8uur cardio, mijn benen zijn van beton maar als het op een blowjob aankomt ga ik toch ligge of zitten want mezelf staande houden bij een lekkere job is een hazard...
horizontaal jobs zijn beter, IPH overbodig
trouwens hetzelfde geldt voor staand doggy...
Gast...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb wel foto van TS en zijn vriendengroepje
[afbeelding]
ideale homo penis?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik geloof dat ik gelukkiger was toen ik niet wist want IHP betekende. Bedankt he!
of een PLORKquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
Of een VVV
Greppeltsjeslikkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:45 schreef admiraal_anaal het volgende:zelfde als een schoonmoeder die erachter wil komen wat stokslobberen is
![]()
Zie jij nooit kabouters wanneer je hand in hand met je moeder door het centrum van Apeldoorn loopt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ik stel me een situatie voor dat ik het in het bijzijn van moeder over iph zou kunnen hebben, maar komt niet echt iets in me naar boven
neequote:Op zondag 26 augustus 2007 19:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zie jij nooit kabouters wanneer je hand in hand met je moeder door het centrum van Apeldoorn loopt?
HOMOFIELUHHHHHHHH!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHHHAAHAHHHAAquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Weet je wat er rijmt op Emile?
InternetProtocolHouders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:49 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS IPH GODVERDOMME?! [/caps]
Nee, serieus wat is IPH, kom op, vertel het mij dan kan ik het met mijn matties delen!
Ben jij soms een Brechtje-kloon?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:40 schreef Nemesish3d het volgende:
En vervolgens aan die lekkere serveerster gaat vragen of zij misschien weet wat het is. "Ja dat weet ik..."
Moeder: "kunt u het mij vertellen?"
Lekkere serveerster: "euuh... vraag dat maar aan die mensen met wie u hier bent"
En elke keer als wij een grap maken over dat IPH is zij degene die het hartste lacht. Om je kapot te schamen![]()
![]()
Gaat ze zelfs aan m'n aangetrouwde neef vragen: "Weet je vrouw wat een IPH is?"
Klacht: moeders die je voor lul zetten van hier tot Tokio omdat ze erachter wil komen wat een IPH is. En dit gaat ze dan later niet eens googelen, neeeeeeeh, dit gaat ze nog op een forum posten ookWie wil van moeder ruilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |