Op de minuutquote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat was wel een mooie tegelijktijdge post
Is die van jou dan geen snowshoe (of in ieder geval een groot gedeelte)?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jee! Wat lijkt die veel op mijn knurft![]()
Ik zou het niet weten (zie eerder in dit topic), heb hem van iemand gekregen die een lapjeskat had dat buiten kwam.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Is die van jou dan geen snowshoe (of in ieder geval een groot gedeelte)?
Hij is in ieder geval prachtig! Mooi getekend! Geef maar aan mijquote:Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten (zie eerder in dit topic), heb hem van iemand gekregen die een lapjeskat had dat buiten kwam.![]()
Mooie rooiequote:
Ik was dus niet de enige die het idee had om zijn kat samen met dat beeldje op de foto te zetten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik dacht hetzelfde beeldje, maar toch niet
[afbeelding]
Koetjes are the bestquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef Frappelsien het volgende:
Wat een mooierd![]()
Grappig om te zien dat ze ook een zwart wit maatje heeft![]()
Wangetjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Mijn kleine Kroeler!
Als iemand nog een poesje wil trouwens.. of 2..Kroeler is beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |