Op de minuutquote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat was wel een mooie tegelijktijdge post
Is die van jou dan geen snowshoe (of in ieder geval een groot gedeelte)?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jee! Wat lijkt die veel op mijn knurft![]()
Ik zou het niet weten (zie eerder in dit topic), heb hem van iemand gekregen die een lapjeskat had dat buiten kwam.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Is die van jou dan geen snowshoe (of in ieder geval een groot gedeelte)?
Hij is in ieder geval prachtig! Mooi getekend! Geef maar aan mijquote:Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten (zie eerder in dit topic), heb hem van iemand gekregen die een lapjeskat had dat buiten kwam.![]()
Mooie rooiequote:
Ik was dus niet de enige die het idee had om zijn kat samen met dat beeldje op de foto te zetten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik dacht hetzelfde beeldje, maar toch niet
[afbeelding]
Koetjes are the bestquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef Frappelsien het volgende:
Wat een mooierd![]()
Grappig om te zien dat ze ook een zwart wit maatje heeft![]()
Wangetjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Mijn kleine Kroeler!
Als iemand nog een poesje wil trouwens.. of 2..Kroeler is beschikbaar
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Mijn kleine Kroeler!
Als iemand nog een poesje wil trouwens.. of 2..Kroeler is beschikbaar
Krijg je nie, lekker puh!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een 'bééldige' foto's
En Myra : hebbe
Ze doet me denken aan een koala beertje
Aparte oren, wat is het voor ras?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:56 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
Zowaar keken Pluis (l) en Kruimel (r) eens tegelijk in de camera, gisteren.
Volgens mij zijn het gewoon Europese Kortharen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:34 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Aparte oren, wat is het voor ras?![]()
Hahaha.. Ik dacht echt even dat het een apart ras of kruising was.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon Europese Kortharen.
Mijn moeder was op het moment dat ik de foto nam alleen in de keuken bezig, dus ze hadden hun oren gespitst om te horen of er niets lekkers werd gepakt.
Aaawww Pixelquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Vannacht:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoekplaatje
Gaat ze Pixel heten? Lief.quote:
quote:
Ze dreigt dagelijks op MSN dat ze haar wil houdenquote:@MM Heb je ergens geen spijt dat ze weggaat? Rosa gaat haar heel erg missen.
Ik ga plaatsvervangend huilen. (ben deze dagen in de juiste bui)quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ze dreigt dagelijks op MSN dat ze haar wil houden
Als je nou Ctrl + F5 indrukt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik kan deze laatste linkjes niet openen...
Aanstaande woensdag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga plaatsvervangend huilen. (ben deze dagen in de juiste bui)
Wanneer komt ze bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |