Ik weet, het is niet echt de bedoeling, maar toch, voor degene die niet op het weblog kijken...quote:Op zondag 9 september 2007 14:47 schreef tonja het volgende:
Evert mag dan lui zijn, hij houdt zich wel goed vast
quote:Op maandag 10 september 2007 15:31 schreef Juup© het volgende:
Dit vind ik een hele mooie foto
[afbeelding]
Zo heb ik een poes dus nog nooit gezien hequote:Op maandag 10 september 2007 15:31 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 september 2007 15:31 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Oeeeh wat is "Ivy" groot geworden, en hij word steeds mooierquote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Frappelsien het volgende:
Inmiddels 4 maanden oud![]()
We hebben nog steeds geen passende naam, we noemen hem steeds 'kleine' omdat er nogal wat verwarring is geweest toen we ondekte dat het geen poesje was maar een kater.
Ivy vinden we toch te vrouwelijk.. dus het blijft voorlopig kleine.. maar ook wel knurft![]()
Hij is flink aan het groeien, en haast even groot als onze andere katten
Ben er echt blij om, als je je bedenkt dat we deze mooierd kregen toen hij amper 350 gram woog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was ook erg feminine als klein kitje. Hij is nog steeds erg gay.quote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Frappelsien het volgende:
We hebben nog steeds geen passende naam, we noemen hem steeds 'kleine' omdat er nogal wat verwarring is geweest toen we ondekte dat het geen poesje was maar een kater.
Ivy vinden we toch te vrouwelijk.. dus het blijft voorlopig kleine.. maar ook wel knurft![]()
Ben er echt blij om, als je je bedenkt dat we deze mooierd kregen toen hij amper 350 gram woog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hij was echt veel te mager.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wow Frappelsien, "je kat" is wel groot geworden ! En ook al weer mooi doorgekleurd, die staart !
Maar 350 gram toen je hem kreeg ? Dat is het gewicht van een kitten van 3 weken![]()
Lisszy vind ik ook echt een snoepie, ze heeft zo'n mooie tekening.
Hahahaha Divine is wel heel ergquote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij was ook erg feminine als klein kitje. Hij is nog steeds erg gay.
Je kunt hem ook nog NIcky Nicole noemen![]()
Of Divine
Het is te zien, hij gaat echt hartstikke goed volgens mij. Echt super van je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:46 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ja, hij was echt veel te mager.![]()
Zijn vorige eigenaar gaf hem koemelk in een flesje.
Om hem bij te voeren.. Goed bedoeld maar niet goed voor hem![]()
Ze wilde van haar katten af, en ik hem hem toen opgevangen.
Anders zou ik natuurlijk geen katje van iemand aannemen met zo'n gewicht![]()
Of juist wel...
Hebben hem direct bijgevoerd met kittenmelk van royal canin en gestart met babycat van royal canin.
De grammen vlogen eraan!![]()
Ik heb hem de eerste weken continue bij me gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Het is te zien, hij gaat echt hartstikke goed volgens mij. Echt super van je.
Ik sta er echt van te kijken dat die achterstand zo is ingehaald.
Mooi katjequote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja lief he?quote:Op maandag 10 september 2007 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een klein hompie Psychionyx! Poes heeft toch wel een baasje he? Vreemd dat mensen zulke kleintjes vrij buiten laten lopen.
En Frappelsien! Wat een schitterende kat! Prachtige tekening![]()
Ik denk zelf dat er een Ragdoll inzit iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi katjeZit er toevallig iets in van een Ragdoll of Siamees?
![]()
Is het niet (gedeeltelijk) snowshoe?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een Ragdoll inzit idd.
Heb haar van iemand gekregen die een lapjeskat had.
Die kat kwam buiten, en ze wist dus niet wat de vader van ras was.
Krijgt ze ergens met kerst denk ikquote:Op woensdag 12 september 2007 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Lodewijk heeft het bovenste plankje ingepikt als zijn slaapplaats. Was ook wel te verwachten...bazig type.
Tessa zal wel blij zijn met zo'n mega-ding!
Jee! Wat lijkt die veel op mijn knurftquote:Op donderdag 13 september 2007 13:14 schreef The_Tankgirl het volgende:
foto's van mijn zwartneusjes
Myra; is al erg gegroeid, scheelt nog maar een klein beetje met Yumi qua grootte.
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07374/myra1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07374/myra2.jpg]afbeelding][/url]
En Yumi, mijn krullebolZe kijkt vaak als een uil, geeft me soms echt het idee alsof ze op me wil gaan jagen lol Yumi is een laperm, en heeft een gekrulde vacht. Dat zie je niet zo snel, je voelt het wel erg (redelijk ruw haar), voordeel is dat ze bijna niet verhaard, in tegenstelling tot Myra..
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07374/yumi1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07374/yumi2.jpg]afbeelding][/url]
en als laatste een foto van Yumi en Myra op de krabpaal!
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07374/yumimyra1.jpg]afbeelding][/url]
Mijn zwartneusjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |