quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als dat waar is , is het zeker een goede aankoop.
Zou die Zondag dan al meteen mee kunnen doen ? of moeten jullie het doen met Lens en jhonny van de burgerking ?
quote:In elk geval zal de Brabander nog geen deel uitmaken van de N.E.C. selectie die komende zondag in Arnhem aantreedt tegen Vitesse.
Klootvioolquote:Olaf Lindenbergh zal per direct de selectie van Sparta Rotterdam komen versterken. De 33-jarige Noord-Hollander is afkomstig van Ajax. Lindenbergh speelde bij de Amsterdammers 30 wedstrijden in twee seizoenen. Daarvoor speelde hij voor AZ en De Graafschap. In totaal speelde hij 324 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal waarin hij 12 keer scoorde.
Lindenbergh tekent bij Sparta Rotterdam een contract voor één seizoen.
Pff daar ga ik mijn vingers echt niet aan vuil maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klootviool
16 maar 2008, NEC-Sparta
We hebben een half jaar de tijd om op onze vingers te leren fluiten.
Maakt niet uit, over een paar jaar staan we erquote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef DeVinger het volgende:
Leuk stukje in VI afgelopen week over NEC, dus wees gerust jongens, NEC heeft de toekomst.
In het heden nog niets van te zien trouwens![]()
Ferne Snoyl mag pas over een maand weer terugkomen. Het filmsterrengedrag zit nog steeds in zijn hoofd geprogrammeerd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:37 schreef endr0me het volgende:
Mijn god, ik heb vaak slechte wedstrijden gezien maar dit sloeg echt alles..
Klopt, jammer alleen dat dat de Jupiler League is.quote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef DeVinger het volgende:
NEC heeft de toekomst.
Ja, daar mag ik dus helaas niet meer heen nu ik geen scc'tje meer heb...quote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef NMGN23 het volgende:
Met hopelijk aan aantal leuke uitwedstrijden...
Carlos Aalbersquote:Op maandag 17 september 2007 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is momenteel jullie TD?
Laat je toch iemand uit het thuisvak de betreffende uitclub iets regelen?quote:Op maandag 17 september 2007 12:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ja, daar mag ik dus helaas niet meer heen nu ik geen scc'tje meer heb...
Foute veronderstelling.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:55 schreef methodmich het volgende:
Vinden jullie die Janssen serieus zo goed allemaal? Waar is dat op gebaseerd?
Ik vergelijk ze ook niet, maar MM begon over het aantal wedstrijden dat hij gescoord heeft. Huntelaar heeft ook maar 1/3 van de potjes gescoord. Dat zegt me dus niet zoveel. Het gaat me meer om hoeveel en bij wat voor club. Huntelaar liet het daarnaast ook zien in andere competities dus boeit het niet. Natuurlijk zijn er veel spelers door het ijs gezakt ondanks een leuk eerder seizoen, maar dat zie ik bij NEC niet zo snel gebeuren met pappa Been. Hier krijgt hij alle rust en vertrouwen en wat dat betreft is het een goede keus geweest. Beter dan dat hij bij Roda mss op de bank kwam te zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:47 schreef -J-D- het volgende:
De vergelijking tussen Hunt en Janssen is zo krom als een hoepel. Daar wil ik me niet eens aan wagen.
Janssen heeft 1 seizoen een acceptabel aantal doelpunten gehaald in de Eredivisie. Voor jou is dat het feit dat hij geslaagd is op het hoogste niveau en dat hij meer dan genoeg heeft laten zien.
Ik vind het wat makkelijk om hem de hemel in te prijzen op basis van 1 seizoen. Dat seizoen heeft hij relatief veel gescoord gezien de prestaties van de club. Maar ik heb genoeg spelers gezien die ik 1 seizoen absoluu goed vond spelen en die goede lijn niet door konden trekken en/of wegzakte in de vergetelheid.
Hopelijk kan Janssen laten zien dat hij Eredivisie-waardig is.
Er zijn toch wel meer spitsen die voor een kleinere club 10 keer scoren? Ik moet het allemaal nog zien met die jongen. In de duels waarin ik hem zag was het verre van bijzonder en dat is zacht uitgedrukt. Maar goed, misschien ontwikkelt hij zich dit seizoen wel goed hoor en past hij in Nijmegen. Mij lijkt het vooral een beetje eenzelfde type als Van Beukering, maar dan fysiek minder sterk. Denk dat je beter een loper had kunnen halen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze ook niet, maar MM begon over het aantal wedstrijden dat hij gescoord heeft. Huntelaar heeft ook maar 1/3 van de potjes gescoord. Dat zegt me dus niet zoveel. Het gaat me meer om hoeveel en bij wat voor club. Huntelaar liet het daarnaast ook zien in andere competities dus boeit het niet. Natuurlijk zijn er veel spelers door het ijs gezakt ondanks een leuk eerder seizoen, maar dat zie ik bij NEC niet zo snel gebeuren met pappa Been. Hier krijgt hij alle rust en vertrouwen en wat dat betreft is het een goede keus geweest. Beter dan dat hij bij Roda mss op de bank kwam te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |