Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef Mark het volgende:
Overigens: niet echt slim, die actie van El Akchaoui. Wat dat betreft vond ik die Braziliaanse heupbewegingen van Worm veel grappiger
Onzin, fantastische actie van El Akchaoui. Er zit denk ik ook wel een stuk frustratie bij de spelers van NEC die in de eerste 8 wedstrijden geen deuk in een pakje boter schopten en dat kwam er nu even uit. Ik blijf erbijquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:04 schreef EKterror het volgende:
[..]
Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.
Van mij mag Been intern best Youssouf hierover hard aanpakken, niet professioneel en onrespectvol naar de tegenstander. Maak dan nog een rush naar voren en ga voor de 6-1.
Nou, die ene goede wedstrijd dit seizoen hebben we ook weer gezien. Opvallende statistiek (vind ik): 16 schoten waarvan liefst 15 tussen de palen.
Ach, het doelpunt was van Aleh Putsila a.k.a. Oleg Poutilo. Niks mis mee dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:01 schreef EKterror het volgende:
makkie tegen de Treffers 5-1
maar ze mogen Erik Makaay, de keeper, wel ff een bosje bloemen sturen. Zag er niet goed uit bij de eerste 4 tegengoals.
Mooie goal wel, van de treffers. Afstandsschot van 20 meter in de kruising na dom balverlies van Davids.
Ik was om 18.00 uur nog bij hem in de zaak en toen stond hij op het punt om weg te gaan.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Makaay had zeker net iets te lang doorgewerkt in de viszaak dan..... Die Poutilo, die scoorde tegen ons ook al. Slimme vent.
Met name uit mag er vanaf nu wel flink wat binnenkomen aan punten. En uiteraard komende vrijdag 3 punten tegen Heracles.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef -J-D- het volgende:
Zelfs een matig AZ is veel te sterk voor NEC.
Dan vrijdag maar tegen Heracles.
Dit kalenderjaar nog thuis tegen: Heracles, Heerenveen, Feyenoord en VVV
en uit tegen: Utrecht, Sparta, Willem II en de Graafschap.
Daar moeten wel wat puntjes te sprokkelen zijn.
De roddel komt overigens van Jean Knipping (de sensatiezoeker)quote:Uit zeer betrouwbare bron is mij ten ore gekomen dat Ton van Galen op korte termijn Paes gaat vervangen. Ton van Galen werd al eerder naar voren geschoven door Marcel Boekhoorn. de hele move zal nog voor de winterstop plaats gaan vinden. dit houd dus in dat Marcel Boekhoorn de macht aan het grijpen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |