abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:29:24 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54226919
Eindelijk weer eens waar voor je kaart Vooral tweede helft weinig zwakke momenten.

had van tevoren niet gedacht dat we er 5 zouden maken, dat is toch al weer een tijd terug (Feyenoord, toch? )
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_54230481
Toen maakte we er 5 ja, waarvan 1 in eigen doel
Brett Holman
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:13:00 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54232607
Overigens: niet echt slim, die actie van El Akchaoui. Wat dat betreft vond ik die Braziliaanse heupbewegingen van Worm veel grappiger
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:56:58 #229
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_54233759
worm.. wat een held.. maakt het toch altijd komisch in de goffert..
wie dacht hij dat ie was met z'n schaar

anyway.. HUP ENNIESEE!

5-1
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_54241614
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:13 schreef Mark het volgende:
Overigens: niet echt slim, die actie van El Akchaoui. Wat dat betreft vond ik die Braziliaanse heupbewegingen van Worm veel grappiger
Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.
Van mij mag Been intern best Youssouf hierover hard aanpakken, niet professioneel en onrespectvol naar de tegenstander. Maak dan nog een rush naar voren en ga voor de 6-1.

Nou, die ene goede wedstrijd dit seizoen hebben we ook weer gezien. Opvallende statistiek (vind ik): 16 schoten waarvan liefst 15 tussen de palen.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:19:19 #231
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_54241907
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:04 schreef EKterror het volgende:

[..]

Nog triester zijn al die mensen die daarna el akchaoui gaan schreeuwen. Daarmee moedig je die stomme provocerende actie alleen maar aan.
Van mij mag Been intern best Youssouf hierover hard aanpakken, niet professioneel en onrespectvol naar de tegenstander. Maak dan nog een rush naar voren en ga voor de 6-1.

Nou, die ene goede wedstrijd dit seizoen hebben we ook weer gezien. Opvallende statistiek (vind ik): 16 schoten waarvan liefst 15 tussen de palen.
Onzin, fantastische actie van El Akchaoui. Er zit denk ik ook wel een stuk frustratie bij de spelers van NEC die in de eerste 8 wedstrijden geen deuk in een pakje boter schopten en dat kwam er nu even uit. Ik blijf erbij El Akchaoui
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_54241984
Ben ik niet met je eens, dat er een stuk frustratie zit ok, maar uit die dan door nog ff een extra doelpunt te maken en niet door zulke idiote acties.

Maar goed, ieder z'n mening he.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:34:30 #233
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54242153
Ik schaamde me dood voor die actie van El Akchaoui evenals de Braziliaanse scharen van Worm.

Je speelt zowat de hele wedstrijd tegen 10 man, tuurlijk heb je dan veldoverwicht...
Wanneer NEC zich breed maakt op het veld heb je een man vrij staan die alle tijd heeft om een bal hoog te houden, wat niks te maken heeft met de kwaliteiten van het team.

Desondanks een fantastische 2e helft!!
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:13:28 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54245157
Overigens zat er de hele wedstijd een Italiaanssprekende meneer naast me, die verdomd veel weg had van Cesare Maldini. Ik kon niet ongemerkt op zijn notities kijken, maar ik spreek ook geen Italiaans. Jhon van B. werd door zijn begeleider wel geintroduceerd als een "bomber classico"

Ook vond hij het wel grappig om te horen dat Davids een Davids was.

Mocht er binnenkort iemand van de Mickey Mouse-competitie naar de Serie A gaan, dan heb ik het toch goed gezien
Dommage arachide-fromage
pi_54247418
Vanmiddag heeft een gesprek plaatsgevonden tussen de clubleiding van N.E.C., selectiespeler Ferne Snoyl en zijn zaakwaarnemer betreffende de ontstane situatie rond zijn persoon.
N.E.C. heeft Ferne Snoyl tot nader order op non-actief gesteld en heeft tijd nodig om een weloverwogen beslissing te nemen aangaande de positie van de speler in kwestie.

Afgesproken is om geen inhoudelijke uitspraken te doen over dit gesprek.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_54292283
makkie tegen de Treffers 5-1

maar ze mogen Erik Makaay, de keeper, wel ff een bosje bloemen sturen. Zag er niet goed uit bij de eerste 4 tegengoals.

Mooie goal wel, van de treffers. Afstandsschot van 20 meter in de kruising na dom balverlies van Davids.
pi_54295291
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:01 schreef EKterror het volgende:
makkie tegen de Treffers 5-1

maar ze mogen Erik Makaay, de keeper, wel ff een bosje bloemen sturen. Zag er niet goed uit bij de eerste 4 tegengoals.

Mooie goal wel, van de treffers. Afstandsschot van 20 meter in de kruising na dom balverlies van Davids.
Ach, het doelpunt was van Aleh Putsila a.k.a. Oleg Poutilo. Niks mis mee dus
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:50:29 #238
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54296190
Ik vond het een gezellige avond gister, leuke sfeer
pi_54304087
Makaay had zeker net iets te lang doorgewerkt in de viszaak dan..... Die Poutilo, die scoorde tegen ons ook al. Slimme vent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54306592
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Makaay had zeker net iets te lang doorgewerkt in de viszaak dan..... Die Poutilo, die scoorde tegen ons ook al. Slimme vent.
Ik was om 18.00 uur nog bij hem in de zaak en toen stond hij op het punt om weg te gaan.
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:10:55 #241
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54308463
Hij heeft een keer de band van mijn fiets laten leeglopen
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:33:37 #242
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54309639
Zwolle, moet te doen zijn
Dommage arachide-fromage
pi_54319902
Wéér met 5-1 gewonnen. Dat belooft voor AZ.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_54345798
Zelfs een matig AZ is veel te sterk voor NEC.
Dan vrijdag maar tegen Heracles.

Dit kalenderjaar nog thuis tegen: Heracles, Heerenveen, Feyenoord en VVV
en uit tegen: Utrecht, Sparta, Willem II en de Graafschap.

Daar moeten wel wat puntjes te sprokkelen zijn.
pi_54354187
AZ was helemaal niet matig, ik vond ze goed spelen.
pi_54359164
Wat was er nou met Lens na afloop? Ruzie met Waterman en Jaliens die hem weg wilde sleuren ofzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54378538
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef -J-D- het volgende:
Zelfs een matig AZ is veel te sterk voor NEC.
Dan vrijdag maar tegen Heracles.

Dit kalenderjaar nog thuis tegen: Heracles, Heerenveen, Feyenoord en VVV
en uit tegen: Utrecht, Sparta, Willem II en de Graafschap.

Daar moeten wel wat puntjes te sprokkelen zijn.
Met name uit mag er vanaf nu wel flink wat binnenkomen aan punten. En uiteraard komende vrijdag 3 punten tegen Heracles.

Ik vind het wel tijd voor een mooie serie overwinningen
  maandag 5 november 2007 @ 13:44:12 #248
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_54379191
Roddel op het svnec forum:
quote:
Uit zeer betrouwbare bron is mij ten ore gekomen dat Ton van Galen op korte termijn Paes gaat vervangen. Ton van Galen werd al eerder naar voren geschoven door Marcel Boekhoorn. de hele move zal nog voor de winterstop plaats gaan vinden. dit houd dus in dat Marcel Boekhoorn de macht aan het grijpen is.
De roddel komt overigens van Jean Knipping (de sensatiezoeker)
pi_54426593
NEC neemt afscheid van Ferne Snoyl. De Nijmeegse club heeft genoeg van de randzaken waarbij de ex-Feyenoorder is betrokken.

NEC wil het contract van de 22-jarige speler nu zo spoedig mogelijk afkopen. Vorige week bracht Snoyl wegens vermeend huiselijk geweld een nacht door in een politiecel. Eerder werd de voormalige speler van onder meer FC Den Bosch en Aberdeen uit de selectie verwijderd wegens drastisch overgewicht.

Snoyl bleek verder geen man van de klok en kwam dan ook regelmatig te laat op trainingen. Zijn contract bij NEC loopt nog door tot medio 2009.
  woensdag 7 november 2007 @ 13:48:23 #250
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_54428278
Nou, geen halve maatregel.
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')