quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Als een of andere geflipte Tjibbe of Jlubbe of welke-lelijke-namen-ze-ook-hebben op hetzelfde idee komt, is dit land in accuut gevaar. Kan dit topic niet door de versnipperaar?
Jij weet ook niet wat je wilt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zet me liever af tegen de regering, werk, Opels, Flevoland, handbalcoaches. Dat soort zaken.
Z, je mist Z hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:19 schreef zarGon het volgende:
Een maande of 3 geleden was het veel gezelliger.
Ik ben uit de gevarenzone.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef yvonne het volgende:
Wastie jarig?
Ligt er maar aan voor wie.quote:
Waarom spreek je enigmatisch, plotseling?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:58 schreef yvonne het volgende:
Kind, het begint nu pas!
Andere code-sleutel gevonden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom spreek je enigmatisch, plotseling?
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar even sirieus, wat staat er mij te wachten? Het klinkt niet echt positief...
Bestel dan bij Albert of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Maar ik heb geen zin om er naar toe te gaan
Die ene met chocolade dan he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
De chocolade injectie die je erdoor krijgt, is het waard.
Hoi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:20 schreef enter het volgende:
Hallo!
ja hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi.
Kan jij overweg met 20-jarige jochies?.
Ik ben in goeie handen dan, hm?quote:
ik hoef niet meer elke dag (alleen een paar toetsen) en verder stage, stage, stage......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben in goeie handen dan, hm?
Wanneer begint jouw school alweer, trouwens? Sala, jij al begonnen?
* zarGon gaat even eten. BRB.
Zucht.quote:Tienermeisjes maken elkaar depressief
Tienermeisjes die de hele dag zeuren over hoe slecht ze het wel niet hebben, maken elkaar depressief. Dat blijkt uit een onderzoek dat deze week in Developmental Psychology is gepubliceerd.
Het zogenaamde herkauwen van andermans negatieve ervaringen kan zorgen voor depressie en angsten. Bovendien zorgt het onderlinge geklaag voor het feit dat problemen niet door de buitenwereld worden opgemerkt. De meisjes denken dat ze voldoende steun bij hun vriendinnen vinden, terwijl de negatieve gevoelens zich opstapelen.
Bij jongens is het anders geregeld. Zij vinden meer steun bij elkaar en ondervinden geen negatieve bijwerkingen. Hoe dat komt is niet helemaal duidelijk. Misschien dat meisjes de oorzaak van de negatieve ervaringen sneller bij zichzelf zoeken.
deze week intro gehad, net terug dus ben best brakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dankje..
Wanneer mag jij beginnen met school/werk?.
Wordt er eigenlijk nog wat nuttigs gezegd bij intro's?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:58 schreef MASD het volgende:
[..]
deze week intro gehad, net terug dus ben best brak
Maak de grap eens hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil een kuttopic met een garp openen maar ik durf niet![]()
Maar hijs dan niet zo garpig als in een nieuw topicquote:
Ik wacht gespannen af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hijs dan niet zo garpig als in een nieuw topic![]()
Komt ie hoor! wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ja, ik als baggeraar durf niet meer te baggerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef zarGon het volgende:
Nadat ik de TT had gelezen, had ik hem wel door eigenlijk.. Pluimpje omdat ie nieuw is of omdat ik hem nog niet heb gezien.
Het zal/zou geheid dichtgegooid worden..
Als je het moet doen, doe je het toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik als baggeraar durf niet meer te baggeren![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT:
Ik wil banknopjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:18 schreef MASD het volgende:
kk, mijn ipod laptop is dood
en dinsdag ook jarig
Godzijdank wel uitgevoerd door slap-ouwehoerende alcholisten.quote:Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef Friek_ het volgende:
Toen ik op dit topic klikte hoopte ik op mooi, slap geouwehoer tussen alcoholisten, maar daarentegen vind ik een slecht uitgevoerde multiculturele symbiose.![]()
Vandaag ookquote:Op maandag 3 september 2007 22:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat is FOK! vandaag weer takketraag zeg.
Hey Siempje, hoe was je vakantie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:09 schreef moemoe het volgende:
Ow hey!
Dankje!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:07 schreef krioro het volgende:
gefeliciteerd masd![]()
toffe dag 4 september![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:07 schreef krioro het volgende:
gefeliciteerd masd![]()
toffe dag 4 september![]()
Beiden jarig?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dankje!jij ook!
niet eens een verjaardagstopic![]()
quote:
quote:
dank je allemaal!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Waar is hier en hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
dank je allemaal!gisteren mooie relaxte zonnige dag hiero.
![]()
hier is tilburgquote:Op woensdag 5 september 2007 22:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Waar is hier en hoe oud ben je nu eigenlijk?.
Je bent in ieder geval ouder dan mij. Nooit gedacht dat jij 27 zou zijn,quote:Op woensdag 5 september 2007 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
hier is tilburgen ik ben nu 27 jaar jong
![]()
ben ik de oudste hier?![]()
je bent gewoon precies 10 jaar ouderquote:Op woensdag 5 september 2007 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
hier is tilburgen ik ben nu 27 jaar jong
![]()
ben ik de oudste hier?![]()
Jonkies.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef MASD het volgende:
[..]
je bent gewoon precies 10 jaar ouder4 september & 17 hiero
wanneer was jij eigenlijk jarig zG? nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jonkies..
Hmppf, de TT kon anders,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |