abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52701758
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Pritt het volgende:
We missen toch wel Davids als ik het zo bekijk, de aggresiviteit op het middenveld is wel laag.
De lijnen worden niet echt goed uitgezet door iemand op het middenveld.
Heitinga loopt anders ook wel te buffelen op het middenveld, qua aggresiviteit zit het wel goed.
pi_52701794
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de gasten die zaten te zeiken dat Delorge een pauper aankoop zou zijn?
Op de 2e, 3e en 7e plaats.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:47:57 #243
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52701806
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef franske19 het volgende:

[..]

Nou volgens de media werd hij gespaard. Kom eens met een bron AUB.
Henk ten Cate in een interview na de wedstrijd

Rust lijkt niet te helpen tot nu toe dus dan moet er een operatie volgen
Jawel, je keek.
pi_52701808
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heitinga loopt anders ook wel te buffelen op het middenveld, qua aggresiviteit zit het wel goed.
Inderdaad, en Emanuelson-De Ridder beviel me eigenlijk ook wel. Delorge als zit als een stofzuiger overal tussen. Lang niet altijd gelukkig, maar afdoende om genoeg te storen. Bovendien duikt hij regelmatig rond de 16 op en had hij met wat meer geluk gewoon een prachtige goal kunnen maken.
pi_52701815
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de gasten die zaten te zeiken dat Delorge een pauper aankoop zou zijn?
Ik vind het nog steeds een rare aankoop, al stond hij wel aardig te ballen. Had ik niet verwacht.
pi_52701837
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef Chivu het volgende:

[..]
had hij met wat meer geluk gewoon een prachtige goal kunnen maken.
Dat is dus het gebrek aan kwaliteit
pi_52701838
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:47 schreef jna het volgende:

[..]

Henk ten Cate in een interview na de wedstrijd

Rust lijkt niet te helpen tot nu toe dus dan moet er een operatie volgen
Om het nog overtuigender te brengen: het hoornvlies van de meniscus is beschadigd, o.i.d.
pi_52701839
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heitinga doet dat zelf wel en controleert waar mogelijk maar is niet echt een spelverdeler.
Bovendien inspireert Davids zijn teamgenoten om ook te jagen terwijl John alleen zichzelf opvreet en een 1-man army is
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52701844
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:43 schreef jna het volgende:
Gabri misschien 3 maanden eruit
Bron? Volgens HTC was het namelijk een lichte blessure en kon ie woensdag weer meedoen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52701850
Hoorde het van Henk ja
AFC AJAX
pi_52701851
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:45 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat deed Urby precies fout dan? Ik kan het niet opnoemen, heb hem slechter zien spelen. Eerste helft tegen De Graafschap bijvoorbeeld. En wat deed Urzaiz precies goed dan? Persoonlijk voelde ik een beetje plaatsvervangende schaamte toen ik zag hoe hij over het veld strompelde. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, maar hij heeft geen kopduel gewonnen, is niet 1 keer aanspeelbaar geweest en heeft 1 keer een bal kunnen afpakken.

En Stekelenburg stond er helemaal niet op de momenten waar het toe deed. De 0-1 had hij gewoon moeten hebben, die was heel zwak ingeschoten. Maar die had hij niet. Dus waar jij het over hebt dat Stekelenburg er stond? Ik heb echt geen idee. Heb je een andere wedstrijd aangezet misschien?
Urzaiz deed niks goed, maar ook zeker niks fout. Die jongen moet nog wedstrijd ritme krijgen. Urby heb ik denk één goed pass zien geven. Voor de rest stond ie maar een beetje te slapen.

Op een gegeven moment wil Suarez kaatsen, maar Urby staat gewoon echt NIKS te doen. Verder mag ie wel wat harder de duels in gaan, na de 0-1 van Heerenveen was ie helemaal nergens te vinden.

En ik vond dat die 0-1 echt niet aan Stekelenburg lag, daarnaast heeft ie echt netjes en atent gereageerd op de paar counters die Heereveen had. Ik ben nooit echt een fan van hem geweest maar hij is dit seizoen goed begonnen en vorig seizoen had ie ook een sterk einde.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_52701872
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Hoorde het van Henk ja
Wtf, belde hij je net?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52701882
Als dat zo is kunnen we het seizoen helemaal wel shaken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52701884
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is dus het gebrek aan kwaliteit
Och, Delorge heeft zeker gebrek aan kwaliteit, maar het is gewoon iemand die prima zo'n wedstrijd in de basis kan staan zonder uit de toon te vallen. Je ziet alleen dat de rechterkant met Colin en Delorge veel minder creatief niet hebben, omdat ze niet de durf hebben om een bal te geven die Emanuelson wel probeert te geven. Ze durven geen fouten te maken.
pi_52701887
Zoals Delorge zich vandaag manifesteerde is het een prima speler voor de breedte
pi_52701920
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wtf, belde hij je net?
nee dat zei hij na de wedstrijd tegen Heerenveen.
AFC AJAX
pi_52701923
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef Chivu het volgende:

[..]

Och, Delorge heeft zeker gebrek aan kwaliteit, maar het is gewoon iemand die prima zo'n wedstrijd in de basis kan staan zonder uit de toon te vallen. Je ziet alleen dat de rechterkant met Colin en Delorge veel minder creatief niet hebben, omdat ze niet de durf hebben om een bal te geven die Emanuelson wel probeert te geven. Ze durven geen fouten te maken.
Sorry hoor, maar ik heb Colin en Delorge vandaag meer lef zien tonen dan Urby, daarnaast hebben beide ook meer goede ballen afgegeven .
pi_52701940
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef F1Bas het volgende:
Als dat zo is kunnen we het seizoen helemaal wel shaken.
Onzin, nu stond het gewoon goed, ook zonder Gabri. Je mist hem en Davids uiteraard wel, je speelt nu goed genoeg voor het kampioenschap in de Eredivisie. Je krijgt alleen extra kwaliteit erbij met Davids en Gabri.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:52:55 #259
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52701942
Als je maar 1 goede pass van Urby gezien hebt ben je blind. Hij speelde niet geweldig maar combineerde een aantal keren goed met Suarez en gaf goede passes richting Huntelaar.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52701960
Gabri maanden uitgeschakeld Daar gaat je middenveld
pi_52701990
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urzaiz deed niks goed, maar ook zeker niks fout. Die jongen moet nog wedstrijd ritme krijgen.
Nou, dat zeg ik toch ook?
quote:
Op een gegeven moment wil Suarez kaatsen, maar Urby staat gewoon echt NIKS te doen. Verder mag ie wel wat harder de duels in gaan, na de 0-1 van Heerenveen was ie helemaal nergens te vinden.
Ik ben het echt totaal niet met je eens, maar zo'n combinatie mislukt wel vaker in een wedstrijd. Bovendien slalomde Urby regelmatig prima langs wat spelers en als hij de bal dreigde kwijt te raken gaf hij 'm ook gewoon breed.
quote:
En ik vond dat die 0-1 echt niet aan Stekelenburg lag, daarnaast heeft ie echt netjes en atent gereageerd op de paar counters die Heereveen had. Ik ben nooit echt een fan van hem geweest maar hij is dit seizoen goed begonnen en vorig seizoen had ie ook een sterk einde.
Ik zeg ook nergens dat Stekelenburg slecht keepte, maar die bal had hij moeten hebben. Alleen deze wedstrijd was hij zeker niet bijzonder, laat staan uitstekend.
pi_52701999
chicky trouwens bij pers conferentie
AFC AJAX
pi_52702026
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef BonJovi het volgende:
chicky trouwens bij pers conferentie
Not bad
pi_52702061
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:51 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik heb Colin en Delorge vandaag meer lef zien tonen dan Urby, daarnaast hebben beide ook meer goede ballen afgegeven .
Dan moet je gewoon echt beter gaan kijken. Vanaf de linkerkant kwam vandaag veel meer dreiging dan van rechts, en dat heeft met de gehele linkerflank te maken.

Heel vaak had Colin of Delorge balbezit, bood Urzaiz zich vrij moeilijk aan (tussen 2 man). Echter beiden durfden de combinatie of de pass niet aan.

Urby heeft dan wel wat vaker balverlies, maar omdat hij het risico wel aandurft (had een prima pass op Huntelaar die daarna van rand 16 naast schoot) komt er ook veel meer dreiging uit.

Bovendien was Urby bijna altijd aanspeelbaar voor Suarez wanneer die z'n man niet voorbij kwam.
pi_52702100
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:52 schreef VoreG het volgende:

[..]

Onzin, nu stond het gewoon goed, ook zonder Gabri. Je mist hem en Davids uiteraard wel, je speelt nu goed genoeg voor het kampioenschap in de Eredivisie. Je krijgt alleen extra kwaliteit erbij met Davids en Gabri.
Ik denk dat het op lange termijn wel degelijk gaat uitmaken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52702131
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon echt beter gaan kijken. Vanaf de linkerkant kwam vandaag veel meer dreiging dan van rechts, en dat heeft met de gehele linkerflank te maken.

Heel vaak had Colin of Delorge balbezit, bood Urzaiz zich vrij moeilijk aan (tussen 2 man). Echter beiden durfden de combinatie of de pass niet aan.

Urby heeft dan wel wat vaker balverlies, maar omdat hij het risico wel aandurft (had een prima pass op Huntelaar die daarna van rand 16 naast schoot) komt er ook veel meer dreiging uit.

Bovendien was Urby bijna altijd aanspeelbaar voor Suarez wanneer die z'n man niet voorbij kwam.
Die dreiging kwam echt niet van Urby, maar van Suarez, want toen die eruit ging kwam er eigenlijk helemaal geen dreiging meer van links

Urby is al een paar weken uit vorm face it
pi_52702144
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Gabri maanden uitgeschakeld Daar gaat je middenveld
Maanden? wat heeft ie opgelopen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52702172

Sneijder

wel lief zijn kindje
AFC AJAX
pi_52702203
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:01 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]

Sneijder

wel lief zijn kindje
ja, hoe was zijn afscheid eigenlijk.... kippevel?
Haleloeja
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:03:26 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_52702215
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby is al een paar weken uit vorm face it
Urby is een paar weken uit vorm, maar vandaag was daar gewoon weinig van te merken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')