Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Cheiron het volgende:
Waarom is Maduro gewisseld eigenlijk?
Vreemd weer trouwens: ik zie dit topic wel in de active lijst, maar niet in de vbl lijst?
Woensdag hebben m hard nodig...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:49 schreef Nashje het volgende:
Suarez. Goed bezig dat jochie.
Waarom is ie nou gewisseld?
Die zie je dan niet idd. Moet je gewoon effe refreshen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?
Die staat ook alleen in de active topics. Vaag..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik ook, was een paar keer CTRL+F5 voor nodig. Live-verslagen topic doen we ook niet meer aan ofzo, of mist die ook in 'mijn' lijst?
Jupquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Rumille het volgende:
Pritt, bekijk jij ook via streams?
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Bij deze stand mocht Stam wel gewisseld worden of is dat alsnog gebeurd?
Inderdaad ja. Toen het 0-1 werd zag ik de bui alweer hangen. Gelukkig nog goed gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:24 schreef StarGazer het volgende:
Zo ook weer afgerekend met het Heerenveen thuis complex van de afgelopen jaren.
Ok.quote:
Daar snapte ik geen kut van, maar het is allemaal goed afgelopen dus hopelijk blijft 'ie heel op de training.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef F1Bas het volgende:
Bij deze stand mocht Stam wel gewisseld worden of is dat alsnog gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |