quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:47 schreef Biogarde het volgende:
Koop een eigen paard, kun je dagelijks wat afsnijden![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
jaloerskijkt nu...heb ook zin in biefstuk...
Op Vrijdagmiddag even shoppen bij de buurtsuperquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
jaloerskijkt nu...heb ook zin in biefstuk...
ja daar heb ik nu niets aan he..quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op Vrijdagmiddag even shoppen bij de buurtsuper![]()
Vooral tegen vieren met fikse korting![]()
Jup, ik ken hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu niets aan he..![]()
snikt het uit...
zaterdag nacht lust ik altijd gaarn een rauwig stukkie biefstuk en dan bakken in croma...zout en peper..
aarghhhhhhh
kwijlt ut uit nu..quote:
ik denk dat ik mijn hond maar in zijn kont ga bijten nu...quote:
Succes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
Heb je die allemaal alleen op?
Fijn dat je je iets aantrekt van de bio-industrie![]()
egoisten....
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
heey den koet was al toot jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
ga grazen johquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
Ga huilen, dan krijg je een blokkendoos.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
Hondenvoer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:59 schreef Ericjuh het volgende:
schouderkarbonade
Als God (als die al bestaat) niet had gewild dat we de dieren op aten , hij had ze niet van vlees gemaakt ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
Kamperquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:35 schreef TheSorrow het volgende:
Je moet er zo lang op kauwen voordat je t eindelijk door kan slikken... Doe mij maar een frikandel
Als je ze uitbakt gelijk een schoenzool wel ja, maar biefstuk met frieten is gewoon een genotquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:35 schreef TheSorrow het volgende:
Je moet er zo lang op kauwen voordat je t eindelijk door kan slikken... Doe mij maar een frikandel
quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:35 schreef TheSorrow het volgende:
Al is een frikandel op zijn tijd best lekker, er gaat niks boven een lekkere biefstuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:35 schreef TheSorrow het volgende:
klinkt heel goed, welke kruiden gebruik je ? (ik volsta meestal met wat zout+peper).quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:04 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik eet al 3 dagen 2 biefstukken , echt relaxt.
Beetje aanbraden, vleeskruiden erbij+ krokante aardappelschijfjes +bier+verse ijsbergsla![]()
Of beter nog, koop een koequote:Op zondag 26 augustus 2007 02:47 schreef Biogarde het volgende:
Mooi man. Koop een eigen paard, kun je dagelijks wat afsnijden![]()
Van verstegen, zonder zout.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:23 schreef RAGE het volgende:
[..]
klinkt heel goed, welke kruiden gebruik je ? (ik volsta meestal met wat zout+peper).
![]()
Een gefrituurde Nazi-schwanz?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Biefstuk is overrated
Geef mij maar [afbeelding]
Bestaan die dingen nogquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Biefstuk is overrated
Geef mij maar [afbeelding]
Mevrouw Broccoli houdt het alleen bij wit vlees.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:33 schreef Biefstuk het volgende:
Mevr. Broccoli wilt haar biefstuk goed doorbakken.
Oh, ik dacht een Viandelquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Loempiadellen?
Ja hoor
Komt allen wier honger heeft!
Mevrouw Broccoli is een negert en bezoekt de KFC elke dagquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:40 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Mevrouw Broccoli houdt het alleen bij wit vlees.![]()
Mevrouw Broccoli denkt aan haar hart en bloedvaten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Mevrouw Broccoli is een negert en bezoekt de KFC elke dag![]()
Wat liefquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Mevrouw Broccoli denkt aan haar hart en bloedvaten.![]()
ok.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:01 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Maar back on topic, praat maar weer over mij, Biefstuk.
70 warlock, priest, rogue en paladin ftw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok.
ROFLS JOUW ICON IS VAN WORLD OF WARCRAFT!!!!1111NERD!!!1111;221221!!!!!!!!!!!!!!!!!!11één!!11
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:59 schreef Ericjuh het volgende:
biefstuk is zooooo overrated!!
gooi d'r voor mij maar een dikke schouderkarbonade in! of wat van dat houthakkerssteak!
Dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:54 schreef Biefstuk het volgende:
Biefstuk met de jus van de biefstuk over de frietjes heen, lekker.
Ik vanavond een heerlijk mals biefstukjequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef Biefstuk het volgende:
Vanaaf hachee, aardappelpuree en rode kool.
Oowk lekker hoo0wr.
Compromis sluiten en naar de biowinkel gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef Ascendancy het volgende:
egoisten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |