quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Marchellinno het volgende:1998... wat is het alweer een tijd geleden!
Net ff gezocht op de top40, destijds vond ik geen reet aan die muziek... en nu nog niet
Help! Ik wordt oud!!!
Dat is zeker weten mijn minst favoriete muziekjaar.
Ik merkte destijds, als dance-liefhebster, al veel van de populariteit van het 'middle of the road'-gebeuren (Volumia!, een hoop slaapverwekkende r&b, enz.) en dat werd hier vóór de vakantie al gehaat tot op het bot. Het werd nog erger tijdens het twee weken durende vakantiebaantje - papiertjes vouwen en inpakken - waar van 8 tot 17 uur continu Sky Radio op stond om de werkdruk te verlichten.
En ja hoor, daar was 'ie weer. 'I'm ready' van Bryan Adams, voor de vijfde keer die dag.

'High' van The Lighthouse Family, voor de vierde keer die dag.

. 'I'll say goodbye' van Total Touch, voor de zesde keer die dag.

Aangevuld met ALLES van Celine Dion, met name dat toen nog redelijk nieuwe Titanic-lied - wat jammer dat ze zelf niet op die boot was.

Die hele playlist was werkelijk onvergetelijk.
![]()
Maar ter compensatie: De toen populaire typisch Engelse dance-stijlen als 'big beat' e.d. vond ik nog leuk, het cheesy spul in de trant van de Vengaboys viel ook nog in goede aarde en je had verder nog veel clubtrance en dergelijke. Anno nu staat er echter haast nooit meer iets uit deze genres op, afgezien van herinneringen. Er is haast niets overgebleven. Ik heb ook maar weinig uit dat jaar 'verlaat' ontdekt.
Gelukkig was Air's 'Moon safari' er nog...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2008 12:39:16 ]