ik dusquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Torn blijft een goede plaat. En zo al helemaal, voor wie m nog niet kent...
Ik vind dat nummer ook niet om door te komen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef rubbereend het volgende:
Nieuwe binnenkomers Top 40:
25: Charly Lownoise & Mental Theo - Next To Me
30: Erykah Badu - Tyrone
31: Peter Andre - All Night Allright
wat heb ik een schurft hekel zeg aan dat liedje van Badu, toen al en nu nog steeds
's ochtends als ik opsta en mijn huis weer heb gevonden.. wie had gedacht dat we ooit nog meer bagger van die lui zouden horen. Laat staan dat ze er van kunnen leven .quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Maartel het volgende:
Will Smith - Gettin' Jiggy With It
Leuk![]()
Blöf - Liefs Uit Londen
Ik vond dit destijds een ontzettend zeiknummer, en dat vind ik eigenlijk nog steeds![]()
Quasi-poëtisch geneuzel..
Dat is de pest met die nummers, het lijkt er op dat er alleen maar van die zeurderige muziek werd gemaakt toen.quote:Sorry, jullie hebben geen blijvende indruk weten te maken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
's ochtends als ik opsta en mijn huis weer heb gevonden.. wie had gedacht dat we ooit nog meer bagger van die lui zouden horen. Laat staan dat ze er van kunnen leven .
het waren toen al zatlappen, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Nou heb ik op dit forum wel honderden discussies over Bløf gehad (jawel, een ø en geen ö), maar meestal kwamen mijn 'tegenstanders' wel met goede punten of op zijn minst een goede zinsnede uit de songtekst.
"En morgen, als de postbode mijn huis weer heeft gevonden"
Het ware niet eens zo zeer slechte nummers als wel dat ik ze echt nog nooit eerder heb gehoord...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
's ochtends als ik opsta en mijn huis weer heb gevonden.. wie had gedacht dat we ooit nog meer bagger van die lui zouden horen. Laat staan dat ze er van kunnen leven .
[..]
Dat is de pest met die nummers, het lijkt er op dat er alleen maar van die zeurderige muziek werd gemaakt toen.
Celine doet het anders nog steeds erg aardig (qua succes, bedoel ik dan), en volgens mij zou een Torn anno 2008 ook nog best een hitje kunnen worden.. erg gedateerd vind ik het niet klinken, en dat soort pop/rock-liedjes zijn van alle tijden.. Is het anno nu geen Natalie Imbruglia dan wel Kelly Clarkson, Avril Lavigne, of dat Bubbly Colby-meisje..quote:Ik denk niet dat iemand als Celine Dion of Natalie Imbruglia nu nog een publiek zou aanspreken.
Onderschrijf mijn punt nog beterquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het waren toen al zatlappen, dat weet ik zeker
Je hebt je kranig geweerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onderschrijf mijn punt nog beter.
*zoekt naar wat dan ook voor punt in deze postquote:
Mijn eerste zelf gekochte singletje!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef Maartel het volgende:
21:Will Smith - Gettin' Jiggy With It
Het is alleen maar middle of the road muziek idd. VerblØffend slecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Marchellinno het volgende:
1998... wat is het alweer een tijd geleden!
Net ff gezocht op de top40, destijds vond ik geen reet aan die muziek... en nu nog niet
Help! Ik wordt oud!!!
Dat is zeker weten mijn minst favoriete muziekjaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Marchellinno het volgende:
1998... wat is het alweer een tijd geleden!
Net ff gezocht op de top40, destijds vond ik geen reet aan die muziek... en nu nog niet
Help! Ik wordt oud!!!
Je vergeet uit 1998 het tenenkrommende 'Life' van Desray ofzo. Met recht het slechtste nummer van 1998, en wordt helaas nog veel gedraaid op Saai radioquote:Op zondag 16 maart 2008 09:01 schreef female81 het volgende:
En ja hoor, daar was 'ie weer. 'I'm ready' van Bryan Adams, voor de vijfde keer die dag.'High' van The Lighthouse Family, voor de vierde keer die dag.
. 'I'll say goodbye' van Total Touch, voor de zesde keer die dag.
Aangevuld met ALLES van Celine Dion, met name dat toen nog redelijk nieuwe Titanic-lied - wat jammer dat ze zelf niet op die boot was.
Die hele playlist was werkelijk onvergetelijk. [ afbeelding ]
Pa da da dum, shoe doo dum doo dum, pa da da dum, shoe doo dum doo dum!quote:
Jaaaa, lief nummer.quote:
You were ment for me kwam al een jaar eerder uit, maar dat was in Nederland geen succes, pas toen Foolish Games uitkwam brak ze hier door.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:
Stop![]()
My Oh My![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jewel - You Were Meant For Me![]()
![]()
(overigens zie ik die clip nu voor het eerst, kende het nummer altijd wel, maar ben me er nooit zo bewust van geweest dat het een single was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |