Overigens overweeg ik wel heel erg om een deel van de gegevens voortaan weg te laten, omdat het zo toch wel een behoorlijke klus is, en da's in een drukke week niet iets wat je 'even snel tussendoor' kunt doen..
Hieronder een aantal aanpassingen die ik overweeg.. ik hoor graag als jullie het er mee eens zijn, of juist bepaalde dingen absoluut niet willen missen!
- Ik overweeg bij de top 10 alleen nog maar linkjes te plaatsen bij de nieuwe nummers (dus niet meer bij nummers die vorige week ook al gepost zijn).. stukje overzichtelijker omdat je gelijk ziet wat de nieuwe clips zijn, alleen wat minder voor het totaalplaatje van de week, en voor 'nieuwe lezers' van het topic..
- Kijkt er ooit iemand naar de links van de albumcharts? De albums zelf vind ik wel leuk voor het tijdbeeld, maar als eigenlijk niemand op het linkje (voor tracklist e.d.) klikt, dan laat ik ze met plezier voortaan weg
- Die alarmschijf is leuk voor het idee, maar staat in de praktijk steevast de week erna in de hitlijsten.. qua beeldmateriaal dus volstrekt overbodig..
- Van de films twijfel ik nog of ik ze helemaal weglaat, en het gewoon lekker bij de muziek houdt, óf dat ik me voortaan beperk tot de blockbusters.. (zoals deze week Devil's Advocate en Titanic) Die zullen over het algemeen meer herinneringen boven brengen dan obscure filmhuisfilms waar ik nog nooit van gehoord had (al kan dat ook zijn omdat ik destijds pas 16 was

)
Het zijn maar ideetjes, ik halveer echt niet in één klap m'n posts, maar als sommige dingen in jullie ogen ook wat overbodig zijn hoor ik het graag.. dat scheelt dan toch weer energie en bandbreedte