abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:03:48 #251
52871 Blight
Supersized.
pi_53165327
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53165340
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Groningen - Utrecht vanavond.
TT change bitte.
pi_53165404
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Tennessee het volgende:

[..]

feitelijk onjuist, kijk maar na...
[..]
5 van de 10 posts zijn van jou
quote:
Is dit een oproep meer mensen te vinden die er een probleem van maken? (trouwens al sinds topic #21 wat een belangrijke reden is dat hij zo goed loopt, maar dat terzijde)
#24 was een gok, maar het is geen oproep of zo
quote:
[..]

geef me maar de kans te bewijzen dat je ongelijk hebt en ik zal het doen.
Nope
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53165433
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

TT change bitte.
astu
pi_53165498
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef dndiek het volgende:

[..]

5 van de 10 posts zijn van jou
mijn topic ging open om 7:59 en dicht om 9:07. In die tijd plaatsten behalve jij en ik 3 andere mensen er reacties. tussen 1:51 en 9:37 plaatsten behalve MONTANA, jij en ik in zijn topic niemand reacties en de reacties die daarna in zijn topic werden geplaatst zijn reacties op berichten uit mijn topic.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:15:18 #256
52871 Blight
Supersized.
pi_53165566
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef Tennessee het volgende:

[..]

mijn topic ging open om 7:59 en dicht om 9:07. In die tijd plaatsten behalve jij en ik 3 andere mensen er reacties. tussen 1:51 en 9:37 plaatsten behalve MONTANA, jij en ik in zijn topic niemand reacties en de reacties die daarna in zijn topic werden geplaatst zijn reacties op berichten uit mijn topic.
Nieuwe topics komen in de New Topics en Active Topics lijsten terecht, dus dat is op dat moment niet meer dan logisch.

De discussies zijn inhoudelijk gezien in beiden topics hetzelfde, en de TT wordt niet aangepast. Leg je er nou eens bij neer.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53165595
Volgens mij liggen de meeste mensen te slapen tussen die twee tijden.
pi_53165626
oeps, verkeerde quote, sorry
pi_53165651
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:17 schreef Tennessee het volgende:

[..]

geef me dan tot na het weekend de kans te bewijzen dat het niet alleen daar door komt. Doe nou sportief... kom op...
leg je er maar gewoon bij neer dat je die kans niet krijgt
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:19:12 #260
52871 Blight
Supersized.
pi_53165653
Nouja, dat is sowieso niet aan mij aangezien ik ook gewoon een user ben. Maar ik begrijp niet dat het zo'n groot punt voor je is. Het is maar een forum, het zijn maar topics.. En in het topic van M0NTANA kan je prima discusseren over Van Basten, al was de titel "Van Basten heeft roze sokken en een tutu".

Maarja, ik hou er over op.
pi_53165697
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:19 schreef dndiek het volgende:

[..]

leg je er maar gewoon bij neer dat je die kans niet krijgt
nou, nee, sorry, ik zie de sport er namelijk wél van in en ik heb de tijd voorlopig... Ik zou hem liever besteden aan een leuke topic over Van Basten vormgeven maar als jullie me dwingen de discussie met MONTANA aan te proberen te gaan, hoe moeilijk dat me verder ook gemaakt wordt, so be it.

voor de duidelijkheid; Ik leg me er dus niét bij neer, ben het er niét mee eens en vind het heel vervelend dat jullie je zo opstellen.
pi_53166273
quote:
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy

"Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post."
Ik vind de topictitel en het plaatje in de openingspost van Marco van Basten moet ontslagen worden! #26 onnodig kwetsend en discussie erover is niet mogelijk met de topicstarter. Hij zegt zelfs;
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:22 schreef M0NTANA het volgende:
... Puur door jou gejank heb ik steeds meer plezier van de huidige titel!
en
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
En voor de derde maal blijft jouw positieve Marco van Basten-topic niet open!

Misschien kan je een ander forum proberen?
en dat vind ik storend...
quote:
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy

Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.
als hier geen bevredigende reactie van de moderators op komt had ik er graag een van een admin.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tennessee op 14-09-2007 11:05:42 ]
pi_53167555
nog even een positieve insteek... zou het voor de discussie over Van Basten niet gewoon juist heel goed en leuk zijn als er een pro-van basten en een anti-van basten topic was? Wat is daar nou mis mee? Het is toch duidelijk dat het een onderwerp is dat heel erg leeft en waar twee duidelijke kampen zijn en een neutrale groep? En juist omdat het om Oranje gaat is dat zo leuk, zéker in de aanloop naar Euro2008... toch? En waarom nou niet? Omdat het verwarrend is?
pi_53167808
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:21 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik zou hem liever besteden aan een leuke topic over Van Basten vormgeven maar als jullie me dwingen de discussie met MONTANA aan te proberen te gaan, hoe moeilijk dat me verder ook gemaakt wordt, so be it.
Probeer met de vrije tijd die je hebt betere zinnen te maken.
Dat staat wat netter

En verder, zeur niet zo, get over it, leef verder, etc.
pi_53167859
Het zou mij ook allemaal niks uitmaken, maar denk je dan niet dat het volgende gebeurt:

In het positieve V. Basten topic komen ook de mensen die vinden dat hij het niet goed doet, brengen daar wel of geen valide argumenten voor aan om jou (tevergeefs) te overtuigen. Jij blijft ook in het anti V. Basten topic je argumenten inbrengen en je krijgt gewoon dezelfde discussie op 2 plaatsen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53167998
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:48 schreef Suijk het volgende:
Het zou mij ook allemaal niks uitmaken, maar denk je dan niet dat het volgende gebeurt:

In het positieve V. Basten topic komen ook de mensen die vinden dat hij het niet goed doet, brengen daar wel of geen valide argumenten voor aan om jou (tevergeefs) te overtuigen. Jij blijft ook in het anti V. Basten topic je argumenten inbrengen en je krijgt gewoon dezelfde discussie op 2 plaatsen.
Zou kunnen, in het slechtste geval, maar zelfs dan; Waarom is dat een probleem? En als dat zo is; Waarom kan er dan geen neutrale titel op "dé" centrale-Marco van Basten topic?

Maar ik denk dus dat het niét zo is. Ik denk dat er een groep mensen is die niét wil posten in Marco van Basten moet ontslagen worden! #26 en wél in Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden? en ik ben ervan overtuigd dat ik dat kan bewijzen als ik daar de kans voor zou krijgen.
pi_53168057
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Maar ik denk dus dat het niét zo is. Ik denk dat er een groep mensen is die niét wil posten in Marco van Basten moet ontslagen worden! #26 en wél in Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden? en ik ben ervan overtuigd dat ik dat kan bewijzen als ik daar de kans voor zou krijgen.
Dat is het probleem van die mensen die daar dan niet posten.
pi_53168210
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Zou kunnen, in het slechtste geval, maar zelfs dan; Waarom is dat een probleem? En als dat zo is; Waarom kan er dan geen neutrale titel op "dé" centrale-Marco van Basten topic?
Dat is een probleem omdat je dan 2x hetzelfde ziet en leest. Van mij hoeft niet alles centraal, maar 2 bijna identieke topics is gewoon irritant. Stel jij vindt weer ergens nieuwe feitjes en cijfers zul je die ook in beide topics willen plaatsen. Over die neutrale titel, je kunt het niet zien als een grapje, zoals er meerdere topics over trainers/coaches zijn met deze titel? Zie het als een kleine, weliswaar flauwe, traditie. De Koeman broertjes hebben er een, Ten Cate ook. En in die topics is echt wel de ruimte voor discussie of je het er wel of niet mee eens bent. Net zoals in het V. Basten topic. Echter zijn de tegenstanders van V. Basten wat in de meerderheid. Maar daar verandert een topic met een positieve titel en openingspost volgens mij weinig aan.
quote:
Ik denk dat als het een positieve insteek had er dezelfde discussie wordt gevoerd. Misschien zelfs wel minder serieus, aangezien een heel groot deel van de mensen Marco niet meer zo serieus nemen en je dus veel belachelijke reacties zult krijgen.
Klik dan als je durft
pi_53168226
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Probeer met de vrije tijd die je hebt betere zinnen te maken.
Dat staat wat netter

En verder, zeur niet zo, get over it, leef verder, etc.
dankjewel voor de tip. wat vind je hiervan;

Ik zou de tijd die ik nu besteed aan bekvechten over onzin liever besteden aan het vormgeven van een leuke topic over Van Basten, maar als jullie me dwingen de discussie met MONTANA aan te proberen te gaan, hoe moeilijk dat me verder ook gemaakt wordt, so be it.

of vind je hem zo nog niet goed?
pi_53168280
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dankjewel voor de tip. wat vind je hiervan;

Ik zou de tijd die ik nu besteed aan bekvechten over onzin liever besteden aan het vormgeven van een leuke topic over Van Basten, maar als jullie me dwingen de discussie met MONTANA aan te proberen te gaan, hoe moeilijk dat me verder ook gemaakt wordt, so be it.

of vind je hem zo nog niet goed?
Dan heb je me laatste tip niet goed gelezen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 september 2007 @ 12:03:40 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53168282
volgens mij is het wel duidelijk hier en wordt er al uren steeds dezelfde discussie gevoerd!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53168332
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is het wel duidelijk hier en wordt er al uren steeds dezelfde discussie gevoerd!
Hey, laat ons onze werktijd zelf indelen.
Klik dan als je durft
pi_53168544
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Suijk het volgende:

Dat is een probleem omdat je dan 2x hetzelfde ziet en leest.
Dat is niet bewezen en volgens mij dus niet juist.
quote:
Van mij hoeft niet alles centraal, maar 2 bijna identieke topics is gewoon irritant. Stel jij vindt weer ergens nieuwe feitjes en cijfers zul je die ook in beide topics willen plaatsen.
En als MONTANA en ik niet in elkaar's topics posten? Want daar is het helaas nu toch wel een beetje op uitgedraaid, MONTANA en ik... Het gaat nauwelijks nog over Van Basten...
quote:
Over die neutrale titel, je kunt het niet zien als een grapje, zoals er meerdere topics over trainers/coaches zijn met deze titel? Zie het als een kleine, weliswaar flauwe, traditie. De Koeman broertjes hebben er een, Ten Cate ook.
Zo kun je het zien, maar als je het zo kan zien kan je het ook zien als een al ruim een jaar durende lastercampagne.
quote:
En in die topics is echt wel de ruimte voor discussie of je het er wel of niet mee eens bent. Net zoals in het V. Basten topic. Echter zijn de tegenstanders van V. Basten wat in de meerderheid. Maar daar verandert een topic met een positieve titel en openingspost volgens mij weinig aan.
Montana noemt het zelf sinds het begin een Van Basten bash topic voor criticasters en negeert vervolgens elk behaald resultaat met uitzondering van de wedstrijd tegen Portugal. Dat is geen discussie. En montana is absoluut de "discussieleider" in zijn topic.

quote:
Ik denk dat als het een positieve insteek had er dezelfde discussie wordt gevoerd. Misschien zelfs wel minder serieus, aangezien een heel groot deel van de mensen Marco niet meer zo serieus nemen en je dus veel belachelijke reacties zult krijgen.
Vind jij dan dat er in de topic van montana veel serieuze discussie plaatsvind? Ik denk dat dat niet zo is en ik zou het sportief vinden als ik de kans kreeg te bewijzen dat dat in Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden? in ieder geval anders en wat mij betreft zelfs béter zou gaan.
pi_53168714
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lees het nu ook in FB.

Maar goed, volgens mij wil Tennessee een topic openen waar je niet mag klagen over Marco van Basten, zodat deze reeks gebruikt kan worden om enkel kritiek te plaatsen. Zal saai worden dan, totaal geen verschillende meningen per topic!
Als je het hier leest kan je er ook hier op reageren.

Ik heb tot nu toe in door mij geopende topics alle kritiek vriendelijk van een reactie voorzien (voorzover dat mogelijk was aangezien ze zoals je weet steeds op slot gaan) en tot nu toe was het serieuze discussie gehalte in mijn MvB topics een stuk hoger dan in jouw MvB topic reeks..
pi_53168741
Ik snap nog steeds niet waarom jij je zo enorm druk maakt over de TT. Ben je werkelijk zo'n enorme V Basten fan dat je er zoveel moeite mee hebt?
Het is maar een TT.

Maak je er toch niet zo druk om, en ga gewoon verder met argumenten posten waarom jij vind dat Marco Van Basten niet ontslagen moet worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53168927
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom jij je zo enorm druk maakt over de TT.
dat hoeft ook niet maar als je dat wil zal ik het je proberen uit te leggen.

quote:
Ben je werkelijk zo'n enorme V Basten fan dat je er zoveel moeite mee hebt?
Het is maar een TT.
In mijn top tien van Nederlanders waar ik respect en bewondering voor heb staat Marco van Basten inderdaad vrij hoog, maar ik noem mezelf niet echt een fan.
quote:
Maak je er toch niet zo druk om, en ga gewoon verder met argumenten posten waarom jij vind dat Marco Van Basten niet ontslagen moet worden.
Dat is nou juist een groot deel van het probleem. Ik wil niet alleen maar argumenten blijven herhalen waarom hij niet ontslagen moet worden, ik wil in discussie over de vraag of hij de Beste Bondscoach Aller Tijden is, dan wel bezig is dat te worden en die andere discussie vind ik gewoon te gek voor woorden en is alleen maar een herhaling van stellingen, geen discussie want op argumenten wordt niet ingegaan, cijfers zeggen niet, 18 op 24 overwinningen zeggen niets, 1 verlies op 24 wedstrijden zegt niets, alleen de mening van MONTANA telt..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 september 2007 @ 12:30:24 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53168948
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef rubbereend het volgende:
dus bij deze zijn we hier wel klaar met de discussie. Je krijgt geen gelijk Tennessee!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53168962
Het was gezelliger toen je er niet was
pi_53169000
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dus bij deze zijn we hier wel klaar met de discussie. Je krijgt geen gelijk Tennessee!
zoals ik al zei, in dat geval had ik graag een reactie van een admin. Kan jij er een bijhalen of moet ik dat zelf doen?
pi_53169015
forum@fok.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53169036
Je kunt Danny een pm sturen.
Klik dan als je durft
pi_53169135
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef Suijk het volgende:
Je kunt Danny een pm sturen.
dat vind ik eigenlijk een allerlaatste stap, of in ieder geval een latere. admin staat toch direct boven moderator?
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:39:19 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_53169161
Feedback

Let wel: de directie stelt zich niet aansprakelijk voor bashende oldbies.
pi_53169208
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dat vind ik eigenlijk een allerlaatste stap, admin staat toch direct boven moderator?
Je hebt de forum administrators. Jump komt wel eens in VBL, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat de FA's de moeite gaan nemen in dit geval...

Het is zeg maar de CIA inschakelen bij een geschil over een schuttinghoogte ofzo.
Klik dan als je durft
pi_53169233
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:46 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik vind de topictitel en het plaatje in de openingspost van Marco van Basten moet ontslagen worden! #26 onnodig kwetsend

Je maakt je zeker 24 uur per dag werkelijk om alles en iedereen druk, als jij je hier druk om maakt zeg. Get a life, get over it.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53169422
Leuk wakker worden, even lezen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53169839
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het is zeg maar de CIA inschakelen bij een geschil over een schuttinghoogte ofzo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 september 2007 @ 13:13:24 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53169972
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

zoals ik al zei, in dat geval had ik graag een reactie van een admin. Kan jij er een bijhalen of moet ik dat zelf doen?
is een FA hoog genoeg of wil je echt alleen een A?
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:29:12 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53170418
Deze is wel van toepassing lijkt me;
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:30:27 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53170452
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is een FA hoog genoeg of wil je echt alleen een A?
Gezien z'n nick is het een redneck. Dus graag iemand die het heel simpel uit kan leggen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53170640
Wat een leuk plaatje in dat topic over Van Basten.

Een bondscoach die een dikker vinger opsteekt naar de voetballiefhebbers, kan er 2 terug krijgen
pi_53171142
Welkom op Fok! Tennessee. Zulke TT's zijn op Fok! heel normaal, een beetje chargeren hoort erbij op z'n tijd. In die topics wordt precies hetzelfde gediscussieerd als elders in een topic met een neutrale TT. Verder staat zo'n titel + OP altijd wel garant voor een leuke discussie. Je bent aan het doordraven over niets.
That's all folks!
pi_53171345
Ik stel voor dat we vanaf nu klaar zijn met deze TT-discussie. Al vanaf maandag zijn we bezig om deze discussie steeds te herhalen, en verder heeft een FA zijn mening gegeven in het Feedback-forum . Discussiëren over Marco van Basten kan in de 'Marco van Basten moet ontslagen worden!'-topicreeks.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53172369
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu klaar zijn met deze TT-discussie. Al vanaf maandag zijn we bezig om deze discussie steeds te herhalen, en verder heeft een FA zijn mening gegeven in het Feedback-forum . Discussiëren over Marco van Basten kan in de 'Marco van Basten moet ontslagen worden!'-topicreeks.
Maar de opener bepaald de TT? Of blijft het hoe dan ook de Marco van Basten moet ontslagen worden?
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:00:05 #296
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53175843
maak van ajax topic 776 even 777 aub
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53176970
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef Sethje het volgende:
maak van ajax topic 776 even 777 aub
Astu
pi_53178047
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef RayMania het volgende:
kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een FA en een A? Of iemand anders die dat uit kan leggen?
pi_53178104
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een FA en een A? Of iemand anders die dat uit kan leggen?
Een FA is een A die door een A overruled wordt. Of zoiets
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:42:14 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53178130
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef Tennessee het volgende:

http://forum.fok.nl/rde/faq/Crew
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')