Hij was toch eerste reserve?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:54 schreef Tim86 het volgende:
het schijnt toch een loting te zijn hoor...vooralsnog zijn er 2 LL plekken vrij..50-50
bij Grandslams werken ze met een lotingsysteem..althans..dat was bij aussie open en wimbledon.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij was toch eerste reserve?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:23 schreef danusz1986 het volgende:
Robin Haase mag niet meedoen aan de US Open van 2007.
Toevallig heeft de amerikaan Bobby Reynolds the LL plek opgevuld, heel doorzichtig.
Maar jah wat kan je eraan doen:S
Meffert heeft ook een LL-plek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:23 schreef danusz1986 het volgende:
Robin Haase mag niet meedoen aan de US Open van 2007.
Toevallig heeft de amerikaan Bobby Reynolds the LL plek opgevuld, heel doorzichtig.
Maar jah wat kan je eraan doen:S
Wat is er leukquote:
monfils en soderlingquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:35 schreef suus21 het volgende:
welke spelers vielen dan uit?
WAarschijnlijk hadden ze, van die site, de voorbarige opmerkingen op fok gelezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:07 schreef TheGeneral het volgende:
Hier staat dat Haase wel een LL is:
http://www.tennisinfo.be/(...)fdtabel+US+Open.html
Maar ik zie hem niet in de draw nee.
Helaas.
als er nog 1 uitvalt moet haase loten met nog een andere kerel...als er 2 uitvallen is hij zeker binnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:34 schreef SCH het volgende:
Als er nog 1 uitvalt, is Haase dan geplaatst?
* SCH gaat voodoopoppetjes steken
vrouwentopicquote:
Henin is geen vrouw en bovendien is ze één van de weinigen die leuk tennis speelt.quote:
Jankovicquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Henin is geen vrouw en bovendien is ze één van de weinigen die leuk tennis speelt.
hij staat geen 0-11 hoor..heeft van Delic gewonnen in New Havenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Donald ''50 Cent'' Young mag morgen ook aantreden tegen Guccione om hopelijk zijn 0-11 record in atptoernooien weg te poetsen.
Kijken via de Eurosportsite kost geen drol, maar ik kan nergens op klikken om ze aan te vragen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
STREAMS
channelsurfing
Morgen![]()
Anders Eurosport:
player.eurosport
Dijbeenblessure.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:38 schreef suus21 het volgende:
waarom trekt monfils zich terug..?
Donald heeft zijn eerste ronde in New Haven gewonnen toen je op vakantie was. Hebben we uitgebreid gevierd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Donald ''50 Cent'' Young mag morgen ook aantreden tegen Guccione om hopelijk zijn 0-11 record in atptoernooien weg te poetsen.
Haase tegen Djoko?quote:Croatian TV reported Ancic pulled out of US Open due to shoulder injury. Not confirmed yet, but if it is true that would mean Haase in.
Tot op elk moment voor de wedstrijd begint. Dus stel Ancic - Djokovic staat geprogrammeerd op dinsdag om 23.00, en Ancic trekt zich terug voor dinsdag 23.00 dan mag Haase nog meedoen. Hij moet constant stand-by staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Bron?
Tot op welk moment kunnen lucky loosers toegelaten worden? Zelfs nog voor de dinsdag??
Nu vind ik ook dit bericht op MTF (MensTennisForums):quote:
quote:croatian newspaper announced that ancic is out. shoulder problem, probably won't play Davis Cup as well.
Eurosport ook heel de nacht als het goed is. Zeker de tweede week, als het WK atletiek klaar is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef ihugster het volgende:
Eurosport en Sky Sports zenden vanaf 18:30 uur alles LIVE uit en bij Sky zelfs tot de later uurtjes/volgende ochtend.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:16 schreef XL het volgende:
[..]
Donald heeft zijn eerste ronde in New Haven gewonnen toen je op vakantie was. Hebben we uitgebreid gevierd.
Geloof het niet. Dan is het tegen Djoko. Kan hij gelijk voor een grote stunt zorgen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef Norrage het volgende:
mag ie wel meteen tegen Djoko....of wordt er dan iets door elkaar gegooid?
Je hebt gelijk, vrees ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kijken via de Eurosportsite kost geen drol, maar ik kan nergens op klikken om ze aan te vragen.![]()
Daarom heb ik betaald voor diequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef mitt het volgende:
Eerste twee wedstrijden op Eurosport zullen waarschijnlijk Jankovic en Henin zijn
Klepac-Sugiyamaquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
Een stream van baan 13: mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:32105
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
Een stream van baan 13: mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:32105
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
Het toernooi begint en nergens op tv te zien![]()
Schandalig.
wilde net hetzelfde zeggen..zo te horen zijn ze het aan het fixen nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:13 schreef TheGeneral het volgende:
Ik kijk Davydenko - Levine en ik heb commentaar van Myrni - Baghdatis op bwin.com.....
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, wat een kutscoreboard op de toernooisite zeg. Het slurpt nogal van m'n pc-gebruik, bij jullie ook?
Ik wilde net zeggen, wat een kermis dat ding.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, wat een kutscoreboard op de toernooisite zeg. Het slurpt nogal van m'n pc-gebruik, bij jullie ook?
Ik wil niks, alleen cijfertjes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
maar wel fijn dat je weer info hebt via de namen linkjes.
Hoe kom je aan die mms jes ?
En heb je er meer ?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Hier nergens last vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, wat een kermis dat ding.
Regelmatig 100% CPU.![]()
Het ligt dus niet aan mij, ik dacht echt dat ik blind was. En dat ik er overheen keek. Nou ja we hebben Eurosport nog.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
Het toernooi begint en nergens op tv te zien![]()
Schandalig.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wil niks, alleen cijfertjes.
Betfair-forum.
Nee, dan geef ik ze natuurlijk.
quote:
Ik gebruik deze, waarschijnlijk gebruiksvriendelijker:quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien omdat ik alle courts open heb staan?
Merci, terug naar 1987.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik gebruik deze, waarschijnlijk gebruiksvriendelijker:
http://www.usopen.org/en_US/scores/index.html
Die moet je alleen wel 2/3 keer openen om alle wedstrijden tegelijk te volgen, bovendien heb je geen statistieken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef TheGeneral het volgende:
Dat scoreboard dat jij gebruikte neemt ook 60% van mijn CPU in.. Kun je beter die link die ik gaf gebruiken.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Verrek, jij hier?Hoeveel staat het?
![]()
Hoi kleinzusje.quote:
Ja, inderdaad. En Fat Dave ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:53 schreef suus21 het volgende:
die dikke marcos moet eruit...
Je kan toch gewoon scrollen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die moet je alleen wel 2/3 keer openen om alle wedstrijden tegelijk te volgen, bovendien heb je geen statistieken.
Nee, ze waren alleen wat verlaat. Reden weet ik niet. De andere partijen begonnen wel op tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dat Jankovic nog in de eerste set bezig is. Heeft het geregend ofzo? Ze begonnen toch al om 17.00 uur Nederlandse tijd?
Oké, bedankt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, ze waren alleen wat verlaat. Reden weet ik niet. De andere partijen begonnen wel op tijd.
Thxquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.Veel plezier met de US Open.
Ik hoop voor je dat Andy wint.
Ik ben lid geworden van eurosport, maar het lukt me niet om ze te zien, Bwin heeft ook streams maar daar heb ik de link niet van. Channel zend later in de week meer uit, is meestal zo. Succesquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:39 schreef Mirri het volgende:
Op channel surfing is maar 1stream![]()
Weet iemand nog sites met streams? Bwin is een sportweddenschapsite...
Young maakte het Davydenko ook erg lastig vorige week. Ik had deze nog wel verwacht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
Young gaat z'n tweede ATP-wedstrijd winnen lijkt het, toch wel verrassend tegen servicekanon Guccione. Die maakte het Davydenko nog lastig op Wimbledon.
Walk-over is gedurende het toernooi.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef suus21 het volgende:
mocht Haase toch mee doen waarom is het dan geen walk over voor Djoko? Waarom alsnog een LL....
Tsja, een andere manier om te winnen is er voor Mirnyi niet. Daar is hij een te beperkte speler voor. Serveren en volleren, is eigenlijk het enige dat hij kan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:09 schreef XL het volgende:
Wat speelt die Mirnyi als een josti zeg? Wat is hij nou helemaal aan het proberen.
Ze doen echt een partijtje om ter snelst een fout maken![]()
Dit gaat wel heel geforceerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, een andere manier om te winnen is er voor Mirnyi niet. Daar is hij een te beperkte speler voor. Serveren en volleren, is eigenlijk het enige dat hij kan.
Mag toch aannemen dat het niet meer wordt dan een veredeld trainingspotjequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef erkel het volgende:
Yo, P.I.M.P. Jenkins tegen Federer nu op Eurosport.![]()
ik had flinke zenuwen verwacht maar zie er nog niks vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat het niet meer wordt dan een veredeld trainingspotje
De echte P.I.M.P. staat al in de tweede rondequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef erkel het volgende:
Yo, P.I.M.P. Jenkins tegen Federer nu op Eurosport.![]()
Vooralsnog staat Jenkins redelijk te spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik had flinke zenuwen verwacht maar zie er nog niks van
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef XL het volgende:
[..]
De echte P.I.M.P. staat al in de tweede ronde
quote:
Van Lottum doet de grandstand. Dit is Arthur Ashe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef Tim86 het volgende:
heeft van Lottum lunchpauze ofzo?
Op zich heeft het daar vrij weinig mee te maken. Daarnaast, Mirnyi - Baghdatis was op Louis Armstrongquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef XL het volgende:
[..]
Van Lottum doet de grandstand. Dit is Arthur Ashe.
Ze delen vrijwel altijd die banen en doen bijna nooit twee partijen achter elkaar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op zich heeft het daar vrij weinig mee te maken. Daarnaast, Mirnyi - Baghdatis was op Louis Armstrong
Maar het is absoluut geen commentator per baan. Want het gebeurt vaak zat dat een commentator op baan A een wedstrijd heeft becommentarieerd en dat hij daar achteraan nog een deel van een wedstrijd op baan B doet, terwijl net een anderen commentator de wedstrijd daarvoor op baan B heeft gedaan. Dus dat heeft er niet zoveel mee te maken. Ze wisselen elkaar gewoon af.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef XL het volgende:
[..]
Ze delen vrijwel altijd die banen en doen bijna nooit twee partijen achter elkaar.
hoe toernooi is toch al begonnen....(voordat Ancic zich terug trok)quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Walk-over is gedurende het toernooi.
Als Ancic zich terugtrekt is dat voor zijn toernooi en dus komt de plek opnieuw beschikbaar.
Voor Ancic nog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:15 schreef suus21 het volgende:
[..]
hoe toernooi is toch al begonnen....(voordat Ancic zich terug trok)
De bedwinger van Big Dick Normanquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Mariette hoe werkt dat met dat script?
er staat in mijn zin duidelijk voor zijn toernooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:17 schreef suus21 het volgende:
dan klopt je redenatie niet. Vandaag begint voor iedereen het toernooi ook al hoef je niet te spelen vandaag..
Eurosportstreams doen het nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
Je hebt gelijk, vrees ik![]()
Ik heb betaald, ben ingelogd
niks![]()
![]()
Misschien moet hij z'n naam veranderen in Udomchokequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:55 schreef BVO het volgende:
Mathieu speelt ook wel weer des Mathieu.
Hij kan het nog ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:55 schreef BVO het volgende:
Mathieu speelt ook wel weer des Mathieu.
De serviceaanduider staat verkeerd omquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een break van PHM en meteen de rebreak op love. PHM heeft al 3 servicepunten in de vijfde set.
Hahahha, scherpquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef BVO het volgende:
[..]
De serviceaanduider staat verkeerd om.
Zou je haast zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:38 schreef BVO het volgende:
[..]
De serviceaanduider staat verkeerd om.
En niet meer op het scoreboardquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:11 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wilde net zeggen dat er een leuke partij bezig was tussen Canas en RRH.
Dat scoreboard is niet altijd optimaal nee. Ze beginnen nu pas aan de derde setquote:
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef TheArt het volgende:
Haase - Djokovic eerste ronde dus. Nu zeker.
Ik heb het gemist. Heb je een paar voorbeelden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Tim86 het volgende:
let er eens op hoe vaak John van lottum de lidwoorden verkeerd zegt..is net een marokkaan...viel me paar weken geleden ook al op
ik overdrijf niet als ik zeg dat bij zeker 10% van zijn zinnen een constructie als "de huis" ofzo voorkomtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Heb je een paar voorbeelden?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik overdrijf niet als ik zeg dat bij zeker 10% van zijn zinnen een constructie als "de huis" ofzo voorkomt![]()
Ja, stom is dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:33 schreef suus21 het volgende:
ja waar slaat dat op van eurosport, ze begonnen ook altijd om 17:00...
We hebben met John Isner al een nieuwe Ivo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:45 schreef mitt het volgende:
Goed bezig Ivo, 6-7 4-6 achter.
Zelfs ik wil best nog 3 games damestennis kijken als ze daarna op Louis Armstrong blijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk om Vaidisovain actie te zien, maar het is nou niet de meest spannende partij die Eurosport kon kiezen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk om Vaidisovain actie te zien.
Spannend gaat het denk ik niet worden, Karlovic-Clement is dat nog wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zenden ze Haase op Eurosport niet gewoon uit? Ik begrijp dat het zo komt, maar het is toch gewoon een interessante wedstrijd, gezien het feit dat Djoko eraan meedoet?
Nee, nu het spannend word gaan ze vast weg....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan ze nou ook nog die 5e set van Karlovic-Clement uitzenden?
Op zich kan ik het wel begrijpen. Djokovic wint met links nu nog de wedstrijd. Blake begon net aan de tie-break.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit ***** zeg. Is Karlovic-Clement afgelopen, gaan ze nog niet naar Haase-Djokovic.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef mitt het volgende:
DAAAAAAAAVIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Lance is een wereldberoemde tennisser hoor..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker Boogert, het "Lance Armstrong Stadium".
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nalbandian wint de tie-break, 2-0 voor nu. Leuke partij, al vrees ik dat Eurosport zo gaat schakelen naar Sharapova.
Volgende wedstrijd waarschijnlijk dus tegen Nalbandian.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
Malisse wint bij z'n come-back, leuk.
Gelukkig deden ze dat nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:43 schreef Quippe het volgende:
[..]
![]()
Nu nog eventjes een paar minuutjes Hingis en dan schakelen ze hopelijk over!
Ja, dat zie ik er ook niet in terugquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef APK het volgende:
Ah, daar is ze.
Haar rode jurk is geinspireerd door de skyline van New York
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |