Jaap hou ook al een heletijd zijn mond dan doet Huub dat toch ook als ze wat tegen hem zeggen Jaap is er nog steeds.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe willen ze Huub weg krijgen.
Hoe willen ze Jaap wegkrijgen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Dat was inderdaad een heel vermakelijk gesprekquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Was een leuk gesprek tussen Jaap en Dennis, heb hardop zitten lachen.
Heel simpel.... maak een deal met Lieke... nix er nu uit en Lieke stemt Huub er de volgende keer uit.... Maar Jaap heeft een probleem met vrouwen. Hij durft geen vriendschap aan te gaan met vrouwen. En Lieke heeft natuurlijk ook veel te kleine tieten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
Dat is juist Jaap z'n probleem: hij wil alleen maar minimaal net zo goed zijn als de beste (Huub dus) en als hij dat niet kan evenaren dat voelt het als een falen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom trekt dat jochie zich zoveel van Huub aan? Als ie gewoon zijn ding doet en het heeft succes zal Huub zelfs naar hem toe trekken. Hij is gewoon niet instaat z'n eigen ding te doen. Wie is het volgende obstakel mocht Huub vertrekken?
jaap gaat zelf wegquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe willen ze Jaap wegkrijgen?
Het zit hartstikke vast en dat is ook niet erg. Het einde is in zicht dus laat ze maar lekker zitten. 4 of 5 man in die villa is echt te weinig.
Zinloos gesprek. Morgen veel visite voor Jaap en dan zal toch hopelijk de rol van Dennis even worden duidelijk gemaakt aan Japio. En de intenties van Huub worden weerlegdquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Was een leuk gesprek tussen Jaap en Dennis, heb hardop zitten lachen.
Daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
jaap gaat zelf weg
de enige die het niet ziet is Dennix
Jaap weet dat hij nooit kan winnen met alle stelletjes in huis
deze aktie is gewoon om er voor te zorgen dat hij langer kan blijven en zelf kan kiezen wanneer hij weg gaat
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is juist Jaap z'n probleem: hij wil alleen maar minimaal net zo goed zijn als de beste (Huub dus) en als hij dat niet kan evenaren dat voelt het als een falen...
Als hij idd zijn "eigen ding" zou doen dan zou hem dat wel eens op de 2de plek van de PopiPoll kunnen brengen en dan wordt het een ander verhaal als er uiteindelijk een SMS-finale komt....
Maar second-best is niet goed genoeg voor Jaap... en dat wetende had hij nooit die villa in moeten gaan.
ja daar zit toch heel wat jaloezie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap zei eerder in dit gesprek begin niet meer tegen Huub over de PP want dat winnen wij nooit.
Jaap hecht toch wel een hoop waarde aan die PP.
Waarom zou hij gaan? Nu een goede onkostenvergoeding voor Jaap, gratis voer, en misschien kans op het eindspel.....quote:
Dat lijkt me dan weer ouderwets bashen... 5 tegen 2.... Jammer en weer zooo kortzichtig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef Py het volgende:
Dus we krijgen op korte termijn meer clashes tussen Dennis en Huub
Met Brian en Jaap als achterban
Ik denk meer spelinzicht. Hij denkt dat de kijkers misschien een stem in de eindronde hebben die doorslaggevend zou kunnen zijn. In die zin heeft hij respect voor Huub en is hij wat voorzichtig. Maar goed, als hij Huub weg kan krijgen, dan is dat niet meer relevant.quote:
Brian heeft nog nooit iets uit zichzelf gedaan. Die speelt al een jaar de tweede viool. Hij komt ver met een beetje stoken. Ik geloof nooit dat hij tegen Huub zal gaan opstaan omdat hij weet dat Huub ook hem binnen vier minuten para kan hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer ouderwets bashen... 5 tegen 2.... Jammer en weer zooo kortzichtig.
respect van Jaap ri. Huubquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk meer spelinzicht. Hij denkt dat de kijkers misschien een stem in de eindronde hebben die doorslaggevend zou kunnen zijn. In die zin heeft hij respect voor Huub en is hij wat voorzichtig. Maar goed, als hij Huub weg kan krijgen, dan is dat niet meer relevant.
Maar dan op zn RTL'squote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer ouderwets bashen... 5 tegen 2.... Jammer en weer zooo kortzichtig.
Zo fokking geniaal van de lafbekquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe kan ik nou aangeven dat ik naar huis wil.
Ohh ja ik zeg gewoon ik maak alles stuk alles
gaat stuk.
Huub speelt maandag geen piano dat blok ik gewoon
dan kan hij er niet bij.
[afbeelding]
Nou Jaap Huub kan ook jou PC omzeep helpen en dan..Brian weet
alles van pc's af.
kan me niet voorstellen dat jaap in reallife ook wel een pp gewonnen heeft.quote:
Eigenlijk is dat ook wel een mooi iets (al spraken de beelden soms een andere taal) ze hebben elkaar durven aftasten... weten waar ze staan... De finale zou de ultieme clash kunnen zijn....quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian heeft nog nooit iets uit zichzelf gedaan. Die speelt al een jaar de tweede viool. Hij komt ver met een beetje stoken. Ik geloof nooit dat hij tegen Huub zal gaan opstaan omdat hij weet dat Huub ook hem binnen vier minuten para kan hebben.
Dennis en Brian vind ik niet dom. Jaap en Huub vind ik super intelligent. En volgens mij.....is Nadia een stuk slimmer dan ze zich voordoet. Amanda is het lieverdje met weinig brains....quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
Wat ik jammer vind aan de plannetjes dat het weer richting agressie gaat en weer geen leuke complotten... ik wordt daar zo simpel van. Grootste fout van de redaktie dat ze geen intelligente mensen als wannabees hebben... een paar daargelaten.
Ja, die weten inderdaad waar ze staan. Brian is ook gegroeid dankzij Huub's aanvallen vind ik. Maar toch denk ik dat Brian wel eens volledig uit zijn dak zou kunnen gaan als hij naast de pot grijpt!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook wel een mooi iets (al spraken de beelden soms een andere taal) ze hebben elkaar durven aftasten... weten waar ze staan... De finale zou de ultieme clash kunnen zijn....
is waar, denk ik, of toch niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian heeft nog nooit iets uit zichzelf gedaan. Die speelt al een jaar de tweede viool. Hij komt ver met een beetje stoken. Ik geloof nooit dat hij tegen Huub zal gaan opstaan omdat hij weet dat Huub ook hem binnen vier minuten para kan hebben.
Ben bang dat Brain en Huub een inschatingsfout maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik volg het gesprek van Dennis en Jaap nu.
Het maken van plannen gaat in groot enthousiasme.
Kan alleen maar lachen om users/ bewoners die echt geloven dat Dennis Jaap deze week gaat laten vallen.
Deze week vroegen Huub en Lieke nog aan hem (in het kantoor) of hij zich niet bij hen aan wilde sluiten omdat ze samen leuke ideeën konden uitvoeren. Jaap hield toen al de boot af.. nee vooral geen keuzes maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:10 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zouden graag samen verder willen met Jaap.... maar die maakt het zichzelf onmogelijk door zijn dubbele rol ri. alle koppels en geen duidelijke positie-inname
In mijn ogen is het ook zo duidelijk... Lieke moet ook van Huub af en zal meer kans maken mocht ze met Jaap in de finale komen dan met Huub. Volgens mij kon je het ook op Lieke's gezicht aflezen toen ze hoorde dat ze Jaap willen ontslaan. Helaas denkt Jaap meer kans te hebben bij Nadia en nix.... maar ik weet zeker dat nix Nadia kan bespelen om Jaap te laten vallen. Want wat voor gesprekken hebben Jaap en Nadia nu nog?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:10 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zouden graag samen verder willen met Jaap.... maar die maakt het zichzelf onmogelijk door zijn dubbele rol ri. alle koppels en geen duidelijke positie-inname
Daarbij gelooft hij alles wat Dennix tegen hem zegt.... waarom gaat Japie niet eerlijk praten met Huub, wat hij gehoord heeft (dat is het allerslimste wat tie kan doen)
Ik krijg er weer trek in, volgens mij komt een er een leuke week aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is waar, denk ik, of toch niet?
off-topic: hee ouwe!![]()
Daar kan ik me voor het grootste gedeelte wel in vinden. Maar Huub's probleem is dat ie niet goed om kan gaan met als het niet om de inhoud gaat. Het stiekume beledigen van hem en Lieke knaagt wel te veel aan hem wat hem agressief maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis en Brian vind ik niet dom. Jaap en Huub vind ik super intelligent. En volgens mij.....is Nadia een stuk slimmer dan ze zich voordoet. Amanda is het lieverdje met weinig brains....
Misschien spelen ze het wel anders, maar we weten dat Huub en Brian een agressieve insteek hebben. Die bezwijken redelijk snel, ook tegen intelligent spel
Dennis heeft tegen Jaap gezegd wat er in de chill gisteravond is besproken volgensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef Visual het volgende:
waarom is jaap eigenlijk boos?
idd...... hij heeft hen openlijk gezegd niet meer samen te willen spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Nee Jaap jij was de backstabber.
Lol... maar gezien Jaap zich op dat moment zo druk maakte dat hij z'n eigen ding niet kon doen, ging ik er vanuit dat het over Jaap ging... hoewel je benaming "jochie" me al op het juiste spoor had moeten zettenquote:
Nee dat geloogf ik niet... eruit is eruit.... Doet me denken aan BB6 met Jeroen... hij heeft gewonnen door de ex-bewoners... (Kut Hummy)quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:17 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij krijgt niemand er nog iemand er uit...het zit muurvast..vandaar de tijdelijke bewoners die uitgenodigd worden en ook mee mogen stemmen......![]()
Of er wat onharingscreme doorheen mengen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:17 schreef cindy10 het volgende:
kunnen ze geen terror uitvoeren op de gelpot van dennix??(vervangen door 10 secondenlijm ofzo?)
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat geloogf ik niet... eruit is eruit.... Doet me denken aan BB6 met Jeroen... hij heeft gewonnen door de ex-bewoners... (Kut Hummy)
Zullen wij opteren voor Jaap en Dennis in de finale?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis spreekt ware woorden:"als je Huub zegt zeg je Lieke, dus die hoef je niet
eens te noemen"![]()
Nou, ik hou me vast voor het resultaat............quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:21 schreef Darklight het volgende:
Jaap moet alles doen
Dennix haakt er wel op in
Ik vrees dat dat niet zal gaan , kunnen ze niet neuken tussendoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef Dreamboy het volgende:
Huub Lieke en Brian die moeten gewoon die pc's bezet houden dan is hij zo weg.
Maar Jaap doet toch prima z'n eigen dingen...? De heel dag achter de pc zitten en plannen maken op z'n enorme populariteit..... hij vergeet alleen dat een goede aangever ook erg belangrijk is voor een goede 'komiek'. En daarnaast laat ie nu ook veel te weinig zien maar, in mijn ogen, heeft dat te maken met lafheid. Hij durft niet te kiezen en dat maak dat ie gaat verliezen. Niemand zal hem nog vertrouwen en zal van hem af willen als de tijd daar is.... Als ie het doorzet schat ik als 5de... Gaat ie richting Huub zie ik hem met Lieke in de finale staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol... maar gezien Jaap zich op dat moment zo druk maakte dat hij z'n eigen ding niet kon doen, ging ik er vanuit dat het over Jaap ging... hoewel je benaming "jochie" me al op het juiste spoor had moeten zetten
Als ik het gesprek van nu beluister zit daar een reeele kans in !quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen wij opteren voor Jaap en Dennis in de finale?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar Jaap doet toch prima z'n eigen dingen...? De heel dag achter de pc zitten en plannen maken op z'n enorme populariteit..... hij vergeet alleen dat een goede aangever ook erg belangrijk is voor een goede 'komiek'. En daarnaast laat ie nu ook veel te weinig zien maar, in mijn ogen, heeft dat te maken met lafheid. Hij durft niet te kiezen en dat maak dat ie gaat verliezen. Niemand zal hem nog vertrouwen en zal van hem af willen als de tijd daar is.... Als ie het doorzet schat ik als 5de... Gaat ie richting Huub zie ik hem met Lieke in de finale staan.
Als Dennis en Jaap doen wat ze hebben afgesproken is het inderdaad kinderspel, en ze zouden Brain daar mee moeten bereiken en niet die onbetrouwbaren Nadia(wat heb ik eenhekel aan dat mens)quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kunnen ze binnen vier dagen weg hebben. Die gaat bij een beetje tarten gelijk slaan!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ik het gesprek van nu beluister zit daar een reeele kans in !
Jaap met zijn terror + Dennis met zijn plannen = SUPERTERROR !!!
Ik geloof echt dat het verstandig is de dag van morgen even af te wachten, ik verwacht nog een wending. Dennis gaat er 100% zeker uit donderdag a.s.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar Jaap doet toch prima z'n eigen dingen...? De heel dag achter de pc zitten en plannen maken op z'n enorme populariteit..... hij vergeet alleen dat een goede aangever ook erg belangrijk is voor een goede 'komiek'. En daarnaast laat ie nu ook veel te weinig zien maar, in mijn ogen, heeft dat te maken met lafheid. Hij durft niet te kiezen en dat maak dat ie gaat verliezen. Niemand zal hem nog vertrouwen en zal van hem af willen als de tijd daar is.... Als ie het doorzet schat ik als 5de... Gaat ie richting Huub zie ik hem met Lieke in de finale staan.
Los van het feit dat ik van mening ben dat Jaap wel degelijk veel doet en de leukste is, Dennis laat ook niet veel van zichzelf zien. Samen kunnen ze dus best wel een goed koppel vormen. Huub en Lieke zijn gewoon echt niet te vertrouwen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen wij opteren voor Jaap en Dennis in de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |