en jij ook bedankt Avonne.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Topoverleg tussen Brian, Lieke en Huub.
Uiterst serieus.
Tuurlijk. Nooit naar Brian. Dat durft hij niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Clank het volgende:
Jaap: Als morgen mijn bezoek weg is ga ik direct een statement maken naar Huub.
Dat word dus weer alle ballen op Huub.Met de kikkergeluiden en sliko centraal deze week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Clank het volgende:
Jaap: Als morgen mijn bezoek weg is ga ik direct een statement maken naar Huub.
thanxquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian en Huub hebben 'achter' gevraagd morgen speciaal op Cora en spelinfo voor Japio te letten.
Het viel mij op dat toen Nadia en Amanda zich lieten horen, Brian meteen zijn mond hield.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik moet wel nog even tot donderdag achter Dennix staan maar dat begrijp je wel he.
Huub. ja dat is goed ik snap het.
Lieke is bij het gesprek maar Brian praat bijna alleen maar met Huub
Jaap heeft morgen toch zijn halfjaarsdag? Grote kans dat hij spelinfo krijgt...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Bedankt Akeveor![]()
[..]
en jij ook bedankt Avonne.
Waar zijn Brian en Huub zo bang voor opeens. Jaap en spelinfo binnen krijgen?
In de uitzendingen waren wel wat dingetjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef noekje het volgende:
Jaap denkt echt dat hij een show heeft gemaakt de laatste tijd. 'Mensen hebben om me kunnen lachen thuis'
Hmmmm, nee![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Vanaf maandag ga ik helemaal los. Het wordt een hele omkeer in het spel. 100% zeker, ik zweer het je"
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Vanaf maandag ga ik helemaal los. Het wordt een hele omkeer in het spel. 100% zeker, ik zweer het je"
Heeft Huub al geprobeerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom Huub niet met Jaap gaat praten.Jaap word er nooit uitgestemd door Dennis.Dan zou ik proberen om juist Jaap te laten kiezen,heb je nog enige kans dat Dennis moet gaan.Nu werkt het echt niet en maak je Dennis sterker.
Gebruikt in de OP.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
verder nog
- Huub vindt het jammer dat het nu opm Jaap gaat, maar "Jaap graaft zijn eigen graf. Ik heb het tegen hem gezegd. Je kunt je zelf niet ingraven en denken dat je goed zit"
- Brian geeft aan de komende dagen met Dennis op te trekken "dat is met een knipoog" (= zogenaamd)
- Amanda hoeft niet bewerkt te worden om Nadia te bewerken. Amanda is er al van overtuigd. "Als Amanda zoiets zegt, dan meent ze het echt"
Wat gaat ie doen dan? Belletje lellen bij de buren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Cora kijkt geen streams en uitzendingen meer.Hou je haar moeder en Jaap zijn moeder over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft morgen toch zijn halfjaarsdag? Grote kans dat hij spelinfo krijgt...
Ik ga er vanuit dat het morgen geen Kubatzfamiliy (wij zonderen ons wel af) feestje wordt, maar een van Ballengooy party zal het ook niet worden... dus een beetje angst dat hij spelinfo krijgt is niet ongegrond.
Vandaar dat ik ook niet snap dat ze juist vanavond die anti-Jaap plannen moeten bespreken, dat had morgenavond ook gekund
Oké maar ik vind Jaap gewoon niet grappig meer. Te vaak gezien dat soort humor van Jaap.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
In de uitzendingen waren wel wat dingetjes.
Zoals dat Jaap geilt op Nadia's benen, terwijl Nadia tranen met tuiten huilt en haar hart uitstort. Sex met Ellie.
Ik volg het gesprek van Dennis en Jaap nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
Sorry maar ik denk niet dat Dennis er in gaat trappen.
Maar hij kan toch zeggen dat Brian Jaap eruit wil .Zou het gewoon proberen.Gewoon Jaap voor het blok zetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Heeft Huub al geprobeerd.
Jaap heeft te kennen gegeven er niemand uit te stemmen
Zegt Cora... en zegt bijna iedereen die die hut binnenwandelt, maar ondertussen weten ze precies wanneer iemand vergeten is z'n handen te wassen voor het etenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Cora kijkt geen streams en uitzendingen meer.Hou je haar moeder en Jaap zijn moeder over.
Geloof er ook niets van... tenzij het van achter moet. Maar dat lijkt me streks zonder Jaap instemming.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik volg het gesprek van Dennis en Jaap nu.
Het maken van plannen gaat in groot enthousiasme.
Kan alleen maar lachen om users/ bewoners die echt geloven dat Dennis Jaap deze week gaat laten vallen.
dat geloof ik niet, maar het had wel mooi kunnen zijn":0quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan alleen maar lachen om users/ bewoners die echt geloven dat Dennis Jaap deze week gaat laten vallen.
Tuurlijk doet Dennis dat niet.Heb ik nog geen minuut geloofd.Alleen is het zonde dat Jaap verkeerde kamp kiest.Als hij gewoon bij Huub was gegaan was,had hij er veel meer kunnen uitslepen na de kooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap alles al... wat zou hij nu nog niet weten dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft morgen toch zijn halfjaarsdag? Grote kans dat hij spelinfo krijgt...
Ik ga er vanuit dat het morgen geen Kubatzfamiliy (wij zonderen ons wel af) feestje wordt, maar een van Ballengooy party zal het ook niet worden... dus een beetje angst dat hij spelinfo krijgt is niet ongegrond.
Vandaar dat ik ook niet snap dat ze juist vanavond die anti-Jaap plannen moeten bespreken, dat had morgenavond ook gekund
En dat niet alleen.... maar ik denk zelfs dat wanneer Jaap naar Huub's kamp trekt Lieke Huub eruit zal stemmen.... Misschien is dat een reden waarom Jaap niet samen met hen mag spelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet Dennis dat niet.Heb ik nog geen minuut geloofd.Alleen is het zonde dat Jaap verkeerde kamp kiest.Als hij gewoon bij Huub was gegaan was,had hij er veel meer kunnen uitslepen na de kooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |