Ik krijg er weer trek in, volgens mij komt een er een leuke week aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is waar, denk ik, of toch niet?
off-topic: hee ouwe!![]()
Daar kan ik me voor het grootste gedeelte wel in vinden. Maar Huub's probleem is dat ie niet goed om kan gaan met als het niet om de inhoud gaat. Het stiekume beledigen van hem en Lieke knaagt wel te veel aan hem wat hem agressief maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis en Brian vind ik niet dom. Jaap en Huub vind ik super intelligent. En volgens mij.....is Nadia een stuk slimmer dan ze zich voordoet. Amanda is het lieverdje met weinig brains....
Misschien spelen ze het wel anders, maar we weten dat Huub en Brian een agressieve insteek hebben. Die bezwijken redelijk snel, ook tegen intelligent spel
Dennis heeft tegen Jaap gezegd wat er in de chill gisteravond is besproken volgensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef Visual het volgende:
waarom is jaap eigenlijk boos?
idd...... hij heeft hen openlijk gezegd niet meer samen te willen spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Nee Jaap jij was de backstabber.
Lol... maar gezien Jaap zich op dat moment zo druk maakte dat hij z'n eigen ding niet kon doen, ging ik er vanuit dat het over Jaap ging... hoewel je benaming "jochie" me al op het juiste spoor had moeten zettenquote:
Nee dat geloogf ik niet... eruit is eruit.... Doet me denken aan BB6 met Jeroen... hij heeft gewonnen door de ex-bewoners... (Kut Hummy)quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:17 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij krijgt niemand er nog iemand er uit...het zit muurvast..vandaar de tijdelijke bewoners die uitgenodigd worden en ook mee mogen stemmen......![]()
Of er wat onharingscreme doorheen mengen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:17 schreef cindy10 het volgende:
kunnen ze geen terror uitvoeren op de gelpot van dennix??(vervangen door 10 secondenlijm ofzo?)
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dat geloogf ik niet... eruit is eruit.... Doet me denken aan BB6 met Jeroen... hij heeft gewonnen door de ex-bewoners... (Kut Hummy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |