en jij ook bedankt Avonne.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Topoverleg tussen Brian, Lieke en Huub.
Uiterst serieus.
Tuurlijk. Nooit naar Brian. Dat durft hij niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Clank het volgende:
Jaap: Als morgen mijn bezoek weg is ga ik direct een statement maken naar Huub.
Dat word dus weer alle ballen op Huub.Met de kikkergeluiden en sliko centraal deze week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Clank het volgende:
Jaap: Als morgen mijn bezoek weg is ga ik direct een statement maken naar Huub.
thanxquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian en Huub hebben 'achter' gevraagd morgen speciaal op Cora en spelinfo voor Japio te letten.
Het viel mij op dat toen Nadia en Amanda zich lieten horen, Brian meteen zijn mond hield.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik moet wel nog even tot donderdag achter Dennix staan maar dat begrijp je wel he.
Huub. ja dat is goed ik snap het.
Lieke is bij het gesprek maar Brian praat bijna alleen maar met Huub
Jaap heeft morgen toch zijn halfjaarsdag? Grote kans dat hij spelinfo krijgt...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Bedankt Akeveor![]()
[..]
en jij ook bedankt Avonne.
Waar zijn Brian en Huub zo bang voor opeens. Jaap en spelinfo binnen krijgen?
In de uitzendingen waren wel wat dingetjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef noekje het volgende:
Jaap denkt echt dat hij een show heeft gemaakt de laatste tijd. 'Mensen hebben om me kunnen lachen thuis'
Hmmmm, nee![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Vanaf maandag ga ik helemaal los. Het wordt een hele omkeer in het spel. 100% zeker, ik zweer het je"
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Vanaf maandag ga ik helemaal los. Het wordt een hele omkeer in het spel. 100% zeker, ik zweer het je"
Heeft Huub al geprobeerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom Huub niet met Jaap gaat praten.Jaap word er nooit uitgestemd door Dennis.Dan zou ik proberen om juist Jaap te laten kiezen,heb je nog enige kans dat Dennis moet gaan.Nu werkt het echt niet en maak je Dennis sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |