Klopt, hier heb je een link naar een leuk trainingsfilmpje:quote:Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef Afwezig het volgende:
Volgens wikipedia is Cro Cop trouwens ook met een hoop Nederlandse trots aan het trainen geslagen:
[..]
Mijn croatisch is ook niet zo bestquote:Op donderdag 6 september 2007 21:12 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Klopt, hier heb je een link naar een leuk trainingsfilmpje:
http://www.dailymotion.co(...)jasky-training_sport
Alleen een beetje lastig te verstaan![]()
haha het commentaar was idd erg belabberd!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:22 schreef Unstoppable het volgende:
Vrije dag => MMA day ^_^
WEC, Art of War en ShoXC
/edit: Damn, begin met Art of War. Denk ik "ah, cool, Mauro doet het commentaar". Minuutje later hoor je ook opeens Trigg erbij![]()
Klopt, maar KOTC is wel het begin geweest voor veel van de hedendaagse vechters als Quinton Jackson b.v.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:15 schreef sampoo het volgende:
KOTC is vergane "glorie". Een alternatief voor de UFC in de VS toen er nog geen goede andere events waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Paxlie op 07-09-2007 20:55:51 ]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Oh hellll no, ik verwarde hem meth Thiago Tavares!! Met zn enge kopquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:23 schreef BB_Koning het volgende:
De partij van Thiago ga ik kijken omda hij getalenteerd zchijnt te zijn en hij is ook nog eens lekker![]()
Tja.. daar heb je er helaas niet zo veel van binnen de WEC light heavyweight division.. ik zou die match-up ook graag zien! Maja volgende keer dat we hem in actie gaan zin zal ongetwijfeld tegen Marshall zijn.. waar hij het moeilijk genoeg tegen gaat krijgen imo!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:39 schreef Jajong het volgende:
Die Brian Stann verliest als hij tegen iemand vecht met takedowns + bluebelt niveau jits heb ik 't idee..
Ik heb ook even gekeken, heb er die zielige World Combat League op gezien, dat is echt te treurig voor woorden.. Valt best te doen, maar ik kijk ook gewoon morgenochtend iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Kijk iemand UFC 75 live op een stream via Spike TV via bijvoorbeeld TVU Player?
Ik heb net ff de kwalieit enzo getest en opzich zou je het best via die stream kunnen kijken, volgens mij 22:00 NL tijd.. maar ik download het toch liever zondagmorgen want er gaat niets boven de kwaliteit die op de tracker te vinden is
10 uur NL tijd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Kijk iemand UFC 75 live op een stream via Spike TV via bijvoorbeeld TVU Player?
Ik heb net ff de kwalieit enzo getest en opzich zou je het best via die stream kunnen kijken, volgens mij 22:00 NL tijd.. maar ik download het toch liever zondagmorgen want er gaat niets boven de kwaliteit die op de tracker te vinden is
Nou de vorige Engelse UFC ging beroerd traag. Die was alleen via een Bluntz rip te downloaden (gedachte van de "scene" dat het toch gratis op Spike te zien is). Op zich uitstekende kwaliteit maar door de lage internet snelheid betekent het doorgaans pas in de avond kijken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RenzoBrad het volgende:
Gewoon morgen na het wakker worden je PC aanzetten, downloaden die hap, ontbijten en als je klaar bent kun je beginnen. Vanavond niet teveel los gaan zodat je morgen relaxed kunt kijken![]()
Dat is natuurlijk onzin. Zoveel tvzooi is gratis op tv te zien en word wel gewoon gereleased. TUF, UFN en Countdown worden ook op Spike uitgezonden toch? Die worden ook altijd gereleased..quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:49 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou de vorige Engelse UFC ging beroerd traag. Die was alleen via een Bluntz rip te downloaden (gedachte van de "scene" dat het toch gratis op Spike te zien is). Op zich uitstekende kwaliteit maar door de lage internet snelheid betekent het doorgaans pas in de avond kijken.![]()
Inderdaad, zit echt geen verschil tussen hoor. Ze cappen altijd gewoon alles.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:34 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Zoveel tvzooi is gratis op tv te zien en word wel gewoon gereleased. TUF, UFN en Countdown worden ook op Spike uitgezonden toch? Die worden ook altijd gereleased..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2007 13:13 schreef sampoo het volgende:
Net bekeken.Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even over de releases, Blunt capt meestal een pride of UFC event en is de eerste die dan upload, maar door zijn trage uploadsnelheid duurt het uren en uren en kan je beter wachten op een scene release, die met ongekende uploadsnelheid aangeboden wordt (meestal uit Zweden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |