Ik ben ook absoluut anti elbows, maar niet omdat ze soms cuts veroorzaken. Ik heb er vooral een hekel aan omdat het fighters lui maakt op de grond. Je ziet het zovaak, vouw hem op tegen de cage en elbows.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Achja .. cut stoppages zijn toch een zeldzame aangelegenheid in UFC, getuige nogmaals Couture vs. Gonzaga en Sobral vs. Heath. Daar maar ik me niet zo'n zorgen om. Maargoed, ik ben persoonlijk in de overtuiging dat het toestaan soccerkicks en knieen totaal anders wedstrijden geeft. Kan leuk zijn, hoeft niet.
Als je dat soort dingen gaat toestaan begint het meer en meer op de oude 'brute' early UFC te lijken.
Ach dit was toch ook een choke even aanhouden? Dat hij er dan wel of niet net door bewusteloos raakt maakt dan niet uit. Maybe was hij al zo fucked up door die liters bloed die in de ring lagen ipv door zijn lichaam stroomden dat hij ook out was gegaan als Babalu meteen loslietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
Hey hey, ook al was het Babalu, het was niet lief! Ieman dbewusteloos choken en een choke even aanhouden zijn 2 verschillende dinges. Arona heeft zoiets ook ene keer gedaan![]()
Babalu is een prof, hij weet echt wel of ieman dout is of nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:43 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach dit was toch ook een choke even aanhouden? Dat hij er dan wel of niet net door bewusteloos raakt maakt dan niet uit. Maybe was hij al zo fucked up door die liters bloed die in de ring lagen ipv door zijn lichaam stroomden dat hij ook out was gegaan als Babalu meteen losliet![]()
Iedereen doet net alsof Penn de choke enkele tellen vasthield en Babalu nog steeds de choke vasthad nadat je de hond had uitgelaten, de auto gewassen en warm eten had gekookt.
Joe Rogan: "now that is one scary dude you don't wanna meet in an alley"quote:
Hallo, wi eben jijquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:21 schreef Paxlieux het volgende:
[..]
Joe Rogan: "now that is one scary dude you don't wanna meet in an alley"
de variant van Paxlie als ie aan de vieux zit,hence: Paxlieuxquote:
succes ventquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef BB_Koning het volgende:
Hoooo, ik ben bezig een presentatie te maken voor mn afstuderen volgende week donderdag![]()
Ik g astraks Arona kijken om mezel fop te vrolijken![]()
De sukkel, hij heeft zeker zijn eigen interview na het gevecht niet gezienquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:20 schreef dennuzmma het volgende:
Las dit op MF.
[knip]
“When he tapped, I didn’t feel it. So I looked at the ref and he pulled my arm, and I let go of Heath. I don’t understand why all of this is happening. I was surprised when it happened, the fans booing and all. I don’t know, maybe it was because of the blood. I would like to say sorry to David Heath and to the UFC, for causing problems for this sport I love so much. If there is one thing I know how to be in life it is a professional fighter. I have no other normal job,” said Babalu.
[knip]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
De sukkel, hij heeft zeker zijn eigen interview na het gevecht niet gezien![]()
En ik hoop dat iedereen wel weet wat ik bedoel nu!![]()
Waarom zou je een ongelofelijke klapmongool als Benoit in je sig zetten, die dude heeft zijn hele familie uitgemoord en daarna zichzelf tot gemacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgende week UFC 75![]()
En daarna No Surrender er ook nog eens bij, 2 PPV's voor mij
En nu?quote:Op maandag 3 september 2007 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zou je een ongelofelijke klapmongool als Benoit in je sig zetten, die dude heeft zijn hele familie uitgemoord en daarna zichzelf tot gemacht.
omdat hij hem respecteerd voor wat hij heeft gedaan voor die actie. Deze discussie is al gevoerd in het pro-wrestling topic. Laten we het hier niet nog eens overdoenquote:Op maandag 3 september 2007 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zou je een ongelofelijke klapmongool als Benoit in je sig zetten, die dude heeft zijn hele familie uitgemoord en daarna zichzelf tot gemacht.
Laat het weten als jouw familie wordt uitgemoord dan zet ik de naam van hun moordenaar ook even in mijn sig. Fucking mafkees.quote:
Als je iemand respecteert nadat ie zoiets heeft geflikt ben je gewoon een kankermongool en verdien je een kogel, sorry.quote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
omdat hij hem respecteerd voor wat hij heeft gedaan voor die actie. Deze discussie is al gevoerd in het pro-wrestling topic. Laten we het hier niet nog eens overdoen
quote:Op maandag 3 september 2007 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laat het weten als jouw familie wordt uitgemoord dan zet ik de naam van hun moordenaar ook even in mijn sig. Fucking mafkees.
quote:Op maandag 3 september 2007 02:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je iemand respecteert nadat ie zoiets heeft geflikt ben je gewoon een kankermongool en verdien je een kogel, sorry.
dus? Hij blijft een fantastische worstelaar hoor. Een van de allerbesten die ooit geleefd heeft. Als je daarover wil discusseren dan verzoek ik je overigens om naar het pro-wrestling te gaan. Houden we het hier over MMAquote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef Jajong het volgende:
Hahah een fantantische worstelaar. Het is geen sport vriend.
Mooie comeback ja, je snapt er dus geen flikker vanquote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef Jajong het volgende:
Hahah een fantantische worstelaar. Het is geen sport vriend.
Luister... Het Fok MMA topic is altijd erg relax geweest met zijn allen.quote:Op maandag 3 september 2007 02:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je iemand respecteert nadat ie zoiets heeft geflikt ben je gewoon een kankermongool en verdien je een kogel, sorry.
Zou zomaar kunnen hoor, paar wedstrijden zijn echt, TO CLOSE TO CALL!!quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef roepdeman het volgende:
Hamill en Jackson gaan winnen. Voor de rest ben ik het eens met Taz boven de stippellijn.
Onder de stippellijn durf ik niks te zeggen.
Rampage Era!
Ik ook, maar ben bang dat het max 2 gaat duren!quote:Op maandag 3 september 2007 23:46 schreef Paxlie het volgende:
Rampage vs Henderson hoop ik echt dat minimaal 3 rondes duurt, dat wordt dan echt zo'n mooie partij
beiden KO power, dus ik vind het al heel wat als het voorbij de eerste komtquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben bang dat het max 2 gaat duren!
Waarom denk je dat Hamill gaat winnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:01 schreef sampoo het volgende:
Dan Henderson vs. Quinton Jackson
Mirko “Cro Cop” Filipovic vs. Cheick Kongo
Michael Bisping vs. Matt Hamill
Houston Alexander vs. Alessio Sakara
Beide zijn echter ook niet de gemakkelijkst te KO. Ik denk dat Rampage bij elke vuist die hij krijgt een flinke teruggeeft waardoor Henderson weer achteruit moet. Ik zie deze wedstrijd niet tussentijds stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
beiden KO power, dus ik vind het al heel wat als het voorbij de eerste komt
Hmmm. Misschien.. Maar Hamill heeft de slechtste standup in de UFC sinds dat Royce erin vechtte in de periode '93-'95. Mocht Hamill Bisping toch naar de grond halen wordt hij in mijn ogen simpel gesubmit hoor. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij ineens van een pure worstelaar naar een MMA-vechter is geevolueerd.. Maar we zullen zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:03 schreef sampoo het volgende:
In de TUF-serie had Bisping problemen om niet naar de grond gewerkt te worden en ik denk dat hij de sterke punten van Bisping daardoor zal neutraliseren. Ik denk ook echt dat hij degene is die TUF had gewonnen. Maar wie weet motiveert dit Bisping en dat het in Engeland wordt gehouden speelt natuurlijk ook een rol al maakt het voor Hamill toch niet uit. Die hoort het gejoel toch niet.
waar heb je die vandaan, want ik kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar voor!!!net ff Countdown to UFC75 gekeken!!
Die show doet het toch voor me, heerlijke voorbereiding op de échte PPV!!
gewoon op de trackerquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan, want ik kan hem niet vinden
Ik zie net dat ie pas vanavond uitgezonden gaat worden. Apart dat jij die van UFC75 al gezien hebt danquote:
Helemaal niet apart, is maandag al in Engeland uitgezondenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie pas vanavond uitgezonden gaat worden. Apart dat jij die van UFC75 al gezien hebt dan
ha! boem-dikkie is backquote:Op donderdag 6 september 2007 08:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Even meelezen.
Yeah. Weer naar school en dus ook weer tijdquote:
Doe je zelf dan ook aan MMA, ik weet namelijk alleen dat je een 'regular' was toen de eerste MMA topics verschenenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
2 week geleden weer begonnen met trainen![]()
Nee , doe nu bijna 2 jaar aan thaiboxenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Doe je zelf dan ook aan MMA, ik weet namelijk alleen dat je een 'regular' was toen de eerste MMA topics verschenen
quote:Filipovic's next fight will be on September 8, 2007 at UFC 75 against French kickboxer Cheick Kongo. He is currently training with Remy Bonjasky and Gilbert Yvel for his upcoming fight.[7] Filipovic's new coach is Vos Gym's main trainer, highly regarded muay thai legend, Ivan "Hydro" Hippolyte.
Moi, zit bij t Sherdog OT team, staan 12e in de Heavyweightsquote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef Tazmaniac het volgende:
damn.. uur te vroeg op school..![]()
gelukkig ben ik vroeg thuis en kan ik WEC 30 snel downloaden en kijken![]()
wie is er trouwens actief op mmaplayground.com?
Nét klaar met downloaden, dus ik ga zometeen ff lekker genietenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moi, zit bij t Sherdog OT team, staan 12e in de Heavyweights
WEC 30 was cool, maar niemand heeft t nog gezien denk ik dus..... dat.
Klopt, hier heb je een link naar een leuk trainingsfilmpje:quote:Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef Afwezig het volgende:
Volgens wikipedia is Cro Cop trouwens ook met een hoop Nederlandse trots aan het trainen geslagen:
[..]
Mijn croatisch is ook niet zo bestquote:Op donderdag 6 september 2007 21:12 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Klopt, hier heb je een link naar een leuk trainingsfilmpje:
http://www.dailymotion.co(...)jasky-training_sport
Alleen een beetje lastig te verstaan![]()
haha het commentaar was idd erg belabberd!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:22 schreef Unstoppable het volgende:
Vrije dag => MMA day ^_^
WEC, Art of War en ShoXC
/edit: Damn, begin met Art of War. Denk ik "ah, cool, Mauro doet het commentaar". Minuutje later hoor je ook opeens Trigg erbij![]()
Klopt, maar KOTC is wel het begin geweest voor veel van de hedendaagse vechters als Quinton Jackson b.v.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:15 schreef sampoo het volgende:
KOTC is vergane "glorie". Een alternatief voor de UFC in de VS toen er nog geen goede andere events waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Paxlie op 07-09-2007 20:55:51 ]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Oh hellll no, ik verwarde hem meth Thiago Tavares!! Met zn enge kopquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:23 schreef BB_Koning het volgende:
De partij van Thiago ga ik kijken omda hij getalenteerd zchijnt te zijn en hij is ook nog eens lekker![]()
Tja.. daar heb je er helaas niet zo veel van binnen de WEC light heavyweight division.. ik zou die match-up ook graag zien! Maja volgende keer dat we hem in actie gaan zin zal ongetwijfeld tegen Marshall zijn.. waar hij het moeilijk genoeg tegen gaat krijgen imo!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:39 schreef Jajong het volgende:
Die Brian Stann verliest als hij tegen iemand vecht met takedowns + bluebelt niveau jits heb ik 't idee..
Ik heb ook even gekeken, heb er die zielige World Combat League op gezien, dat is echt te treurig voor woorden.. Valt best te doen, maar ik kijk ook gewoon morgenochtend iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Kijk iemand UFC 75 live op een stream via Spike TV via bijvoorbeeld TVU Player?
Ik heb net ff de kwalieit enzo getest en opzich zou je het best via die stream kunnen kijken, volgens mij 22:00 NL tijd.. maar ik download het toch liever zondagmorgen want er gaat niets boven de kwaliteit die op de tracker te vinden is
10 uur NL tijd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Kijk iemand UFC 75 live op een stream via Spike TV via bijvoorbeeld TVU Player?
Ik heb net ff de kwalieit enzo getest en opzich zou je het best via die stream kunnen kijken, volgens mij 22:00 NL tijd.. maar ik download het toch liever zondagmorgen want er gaat niets boven de kwaliteit die op de tracker te vinden is
Nou de vorige Engelse UFC ging beroerd traag. Die was alleen via een Bluntz rip te downloaden (gedachte van de "scene" dat het toch gratis op Spike te zien is). Op zich uitstekende kwaliteit maar door de lage internet snelheid betekent het doorgaans pas in de avond kijken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:59 schreef RenzoBrad het volgende:
Gewoon morgen na het wakker worden je PC aanzetten, downloaden die hap, ontbijten en als je klaar bent kun je beginnen. Vanavond niet teveel los gaan zodat je morgen relaxed kunt kijken![]()
Dat is natuurlijk onzin. Zoveel tvzooi is gratis op tv te zien en word wel gewoon gereleased. TUF, UFN en Countdown worden ook op Spike uitgezonden toch? Die worden ook altijd gereleased..quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:49 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nou de vorige Engelse UFC ging beroerd traag. Die was alleen via een Bluntz rip te downloaden (gedachte van de "scene" dat het toch gratis op Spike te zien is). Op zich uitstekende kwaliteit maar door de lage internet snelheid betekent het doorgaans pas in de avond kijken.![]()
Inderdaad, zit echt geen verschil tussen hoor. Ze cappen altijd gewoon alles.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:34 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Zoveel tvzooi is gratis op tv te zien en word wel gewoon gereleased. TUF, UFN en Countdown worden ook op Spike uitgezonden toch? Die worden ook altijd gereleased..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2007 13:13 schreef sampoo het volgende:
Net bekeken.Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even over de releases, Blunt capt meestal een pride of UFC event en is de eerste die dan upload, maar door zijn trage uploadsnelheid duurt het uren en uren en kan je beter wachten op een scene release, die met ongekende uploadsnelheid aangeboden wordt (meestal uit Zweden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |