Ik ben ook absoluut anti elbows, maar niet omdat ze soms cuts veroorzaken. Ik heb er vooral een hekel aan omdat het fighters lui maakt op de grond. Je ziet het zovaak, vouw hem op tegen de cage en elbows.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Achja .. cut stoppages zijn toch een zeldzame aangelegenheid in UFC, getuige nogmaals Couture vs. Gonzaga en Sobral vs. Heath. Daar maar ik me niet zo'n zorgen om. Maargoed, ik ben persoonlijk in de overtuiging dat het toestaan soccerkicks en knieen totaal anders wedstrijden geeft. Kan leuk zijn, hoeft niet.
Als je dat soort dingen gaat toestaan begint het meer en meer op de oude 'brute' early UFC te lijken.
Ach dit was toch ook een choke even aanhouden? Dat hij er dan wel of niet net door bewusteloos raakt maakt dan niet uit. Maybe was hij al zo fucked up door die liters bloed die in de ring lagen ipv door zijn lichaam stroomden dat hij ook out was gegaan als Babalu meteen loslietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
Hey hey, ook al was het Babalu, het was niet lief! Ieman dbewusteloos choken en een choke even aanhouden zijn 2 verschillende dinges. Arona heeft zoiets ook ene keer gedaan![]()
Babalu is een prof, hij weet echt wel of ieman dout is of nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:43 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach dit was toch ook een choke even aanhouden? Dat hij er dan wel of niet net door bewusteloos raakt maakt dan niet uit. Maybe was hij al zo fucked up door die liters bloed die in de ring lagen ipv door zijn lichaam stroomden dat hij ook out was gegaan als Babalu meteen losliet![]()
Iedereen doet net alsof Penn de choke enkele tellen vasthield en Babalu nog steeds de choke vasthad nadat je de hond had uitgelaten, de auto gewassen en warm eten had gekookt.
Joe Rogan: "now that is one scary dude you don't wanna meet in an alley"quote:
Hallo, wi eben jijquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:21 schreef Paxlieux het volgende:
[..]
Joe Rogan: "now that is one scary dude you don't wanna meet in an alley"
de variant van Paxlie als ie aan de vieux zit,hence: Paxlieuxquote:
succes ventquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef BB_Koning het volgende:
Hoooo, ik ben bezig een presentatie te maken voor mn afstuderen volgende week donderdag![]()
Ik g astraks Arona kijken om mezel fop te vrolijken![]()
De sukkel, hij heeft zeker zijn eigen interview na het gevecht niet gezienquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:20 schreef dennuzmma het volgende:
Las dit op MF.
[knip]
“When he tapped, I didn’t feel it. So I looked at the ref and he pulled my arm, and I let go of Heath. I don’t understand why all of this is happening. I was surprised when it happened, the fans booing and all. I don’t know, maybe it was because of the blood. I would like to say sorry to David Heath and to the UFC, for causing problems for this sport I love so much. If there is one thing I know how to be in life it is a professional fighter. I have no other normal job,” said Babalu.
[knip]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
De sukkel, hij heeft zeker zijn eigen interview na het gevecht niet gezien![]()
En ik hoop dat iedereen wel weet wat ik bedoel nu!![]()
Waarom zou je een ongelofelijke klapmongool als Benoit in je sig zetten, die dude heeft zijn hele familie uitgemoord en daarna zichzelf tot gemacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgende week UFC 75![]()
En daarna No Surrender er ook nog eens bij, 2 PPV's voor mij
En nu?quote:Op maandag 3 september 2007 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zou je een ongelofelijke klapmongool als Benoit in je sig zetten, die dude heeft zijn hele familie uitgemoord en daarna zichzelf tot gemacht.
omdat hij hem respecteerd voor wat hij heeft gedaan voor die actie. Deze discussie is al gevoerd in het pro-wrestling topic. Laten we het hier niet nog eens overdoenquote:Op maandag 3 september 2007 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zou je een ongelofelijke klapmongool als Benoit in je sig zetten, die dude heeft zijn hele familie uitgemoord en daarna zichzelf tot gemacht.
Laat het weten als jouw familie wordt uitgemoord dan zet ik de naam van hun moordenaar ook even in mijn sig. Fucking mafkees.quote:
Als je iemand respecteert nadat ie zoiets heeft geflikt ben je gewoon een kankermongool en verdien je een kogel, sorry.quote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
omdat hij hem respecteerd voor wat hij heeft gedaan voor die actie. Deze discussie is al gevoerd in het pro-wrestling topic. Laten we het hier niet nog eens overdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |