abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53536729
Ik zou ook niet meer opnieuw beginnen, hoor mefke

En zoals je zelf zegt, misschien duurt het nog een paar maand eer je zwanger bent en als je dan alles optelt, zit je daar sowieso nog een jaar te werken eer je gaat bevallen
pi_53546071
Onwijs gefeliciteerd Mefke!!!
Enneh, je werkt om te leven, je leeft niet om te werken

Hier nog steeds geen helaas
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:40:59 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53555308
Ik krijg ook een vast contract.

Volgend jaar gooi ik mijn pil aan de kant. Mag mijn vriend voor de anticonceptie gaan zorgen.
En dan zien we wel weer verder...
pi_53555362
omg hiernet een heerlijke opmerking gekregen: wie kinderen heeft, is gelukkig, maar wie geen heeft, is nog veel gelukkiger

Uiteraard een uitspraak van iemand die zelf 4 kinderen heeft en ondertussen al 4 kleinkinderen heeft Ik haat zo'n mensen...
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:44:27 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53555396
Gaat goed met de banen hier!
pi_53555443
Ik moest normaalgezien deze maand mijn evaluatie gekregen hebben zodat ze de procedure kunnen opstarten om mijn contract niet te verlengen. Blijkbaar kan dat niet maar na 30 september en geen evaluatiegesprek gekregen

Wel gisteren gehoord dat ik een nieuwe kleurenlaserprinter krijg
Nog wat goed banennieuws dus waarschijnlijk
pi_53556120
Nog even een opstekertje voor de rammelaars-ivm-werk: ik heb vorige week een verlenging van m'n contract gekregen, ondanks dat ik 4 van de 12 maanden van het originele contract met verlof ben
Er zijn dus wel degelijk werkgevers waar je niet meteen afgeschreven wordt als je tijdens een tijdelijk contract (bewust) zwanger raakt

Sterkte weer voor alle rammelaars
pi_53557467
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef leonieke het volgende:
omg hiernet een heerlijke opmerking gekregen: wie kinderen heeft, is gelukkig, maar wie geen heeft, is nog veel gelukkiger

Uiteraard een uitspraak van iemand die zelf 4 kinderen heeft en ondertussen al 4 kleinkinderen heeft Ik haat zo'n mensen...
Ik zou het dan niet kunnen laten om te vragen waarom ze/hij dan uberhaupt kinderen heeft

Wat een goed banennieuws bij meerderen hier

Ik rammeldebammelklapperrrr echt ZO enorm.. net maar weeeeer eens in mn ''kindjeskratje'' kleertjes gekeken en opgevouwen, eigenlijk best triest
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_53562376
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ik zou het dan niet kunnen laten om te vragen waarom ze/hij dan uberhaupt kinderen heeft

Wat een goed banennieuws bij meerderen hier

Ik rammeldebammelklapperrrr echt ZO enorm.. net maar weeeeer eens in mn ''kindjeskratje'' kleertjes gekeken en opgevouwen, eigenlijk best triest
Ik heb gezegd dat mensen met kinderen gemakkelijk spreken hebben Alleen beetje ambetant dat het tegen de tante van mijn man was en die waarschijnlijk aan mijn toon al hoorde dat het me niet aanstond.

En je moet iets doen om het rammelen wat tegen te gaan he, alleen denk ik dat jouw kindjeskratje niet veel zal helpen. Maar je kan het maar proberen
pi_53562417
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:12 schreef piglet het volgende:
Nog even een opstekertje voor de rammelaars-ivm-werk: ik heb vorige week een verlenging van m'n contract gekregen, ondanks dat ik 4 van de 12 maanden van het originele contract met verlof ben
Er zijn dus wel degelijk werkgevers waar je niet meteen afgeschreven wordt als je tijdens een tijdelijk contract (bewust) zwanger raakt

Sterkte weer voor alle rammelaars
Dat is leuk Nog een geluk dat je zo'n werkgevers hebt En ze zouden natuurlijk gewoon moeten weten waar ze aan beginnen als ze een vrouw aannemen (wat onmiddellijk de reden is waarom er bij ons zo weinig werken, denk ik, gezien de opmerkingen die ik daar al heb horen vallen )
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:35:56 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53565087
Ik was ook niet echt bang dat ik geen vast contract zou krijgen, maar het is toch fijn als het bevestigd wordt.

Gisteren nog even geknuffeld met een 7 maanden oud kindje. Heb ik weer even kunnen oefenen.

Ik heb 'gelukkig' geen kleertjeskratje anders zou mijn vriend helemaal gek van mij worden (en ik misschien ook wel van mezelf). Ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben die (bij tijd en wijlen) zo 'obsessief' met een kinderwens bezig kan zijn.
pi_53603158
Kan iemand mij even gerust stellen en zeggen dat het wel vaker zo is dat je na 6 weken nog niet ongesteld bent na het stoppen met de pil? Dat wil toch niet persé iets zeggen dat er iets niet meer werkt ofzo he?
  zondag 30 september 2007 @ 22:41:00 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53603207
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:38 schreef Smoezie het volgende:
Kan iemand mij even gerust stellen en zeggen dat het wel vaker zo is dat je na 6 weken nog niet ongesteld bent na het stoppen met de pil? Dat wil toch niet persé iets zeggen dat er iets niet meer werkt ofzo he?
Nee joh, je bent gewoon een beetje ontregeld

Stoppen met de pil

Mag je meteen nadat je met de pil bent gestopt zwanger worden? Of anders gezegd: kun je doorgaan met de pil totdat het moment van zwanger worden daar is? Ja, in principe kan dat. Het is niet schadelijk voor de gezondheid van de baby of van de moeder.

Maar als je de tijd hebt, is het verstandig om een of twee menstruaties af te wachten. Dan kun je beter bepalen hoever je zwanger bent. En vrouwen die meteen na de pilstop zwanger worden, hebben een anderhalf keer zo hoge kans op een twee-eiige tweeling als gemiddeld, vooral als ze lang de pil hebben gebruikt.

Bij de meeste vrouwen is de natuurlijke cyclus binnen zes tot tien weken weer op gang. Bij anderen duurt het langer. Vrouwen tussen de 30 en de 34 die nog geen kind hebben gekregen en lang de pil hebben gebruikt, doen er gemiddeld langer over om zwanger te worden dan vrouwen die een spiraaltje of een ander voorbehoedsmiddel gebruikten.

Pilgebruik leidt niet tot onvruchtbaarheid, soms tot vertraging. Meestal is na een aantaal maanden het pileffect weer verdwenen. Een enkele keer duurt het langer.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 30 september 2007 @ 22:42:57 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53603288
En google
pi_53603313
Je bent lief! En ik had zelf ook even kunnen Googlen natuurlijk
Maar hier zitten de deskundigen
  zondag 30 september 2007 @ 22:45:54 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53603384
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:43 schreef Smoezie het volgende:
Je bent lief! En ik had zelf ook even kunnen Googlen natuurlijk
Maar hier zitten de deskundigen
Laat maar
  zondag 30 september 2007 @ 22:54:35 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53603642
Ik zag het net staan vivi en van zulke opmerkingen zou ik ook de kriebels krijgen hoor!

Smoezie rustig aan hoor, straks verrast het je ineens op het moment dat je er niet op rekent. Als ik me maar een héééél klein beetje druk maak is het zo weer 'te laat', best lastig want je blijft slepen met spullen.
Ik rammel nog gezellig mee hoor, maar hier niet zo heel actief. Wat een goed banennieuws las ik hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53603874
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:54 schreef Saffier het volgende:
Ik zag het net staan vivi en van zulke opmerkingen zou ik ook de kriebels krijgen hoor!

Smoezie rustig aan hoor, straks verrast het je ineens op het moment dat je er niet op rekent. Als ik me maar een héééél klein beetje druk maak is het zo weer 'te laat', best lastig want je blijft slepen met spullen.
Ik rammel nog gezellig mee hoor, maar hier niet zo heel actief. Wat een goed banennieuws las ik hier
Van welke opmerking zou je de kriebels krijgen?
Toch niet dat ik zeg 'deskundigen' he, want daar had ik niet voor niets een knipoog achter staan he

Ik heb even op de linkjes van Vivi gekeken en sommigen zijn echt na 6 of 8 maanden nog niet ongesteld. En van de huisarts moet je dan maar geduld hebben. Weet niet of ik dat geduld zou kunnen opbrengen!
  zondag 30 september 2007 @ 23:28:53 #169
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53604533
Dat was tegen Vivi, Smoez, jij hebt niets raars gezegd hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53609345
Ik breng deze maand mijn hospitalisatieverzekering in orde Afgelopen weekend een vergelijkende studie gemaakt tussen een aantal verzekeringen en behalve IVF e.d. zit alles er in voor 110 euro per jaar. Ik denk dat ik hier niets verkeerd kan mee doen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:21:51 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53612201
Smoez... werp af en toe ook eens een blik in het 'wachten op-topic', dan zal je zien dat je idd niet de enige bent met dit soort rare dingen.
Wel heel lastig, dat wachten tot de boel weer op gang is. Hopelijk komt het snel!
pi_53612321
Ik rammelde helemaal niet. Maar nu Kevin en ik uit elkaar zijn en hier dus nog lang geen tweede komt wil ik zooo graag
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:32:37 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53612441
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef MeNicole het volgende:
Ik rammelde helemaal niet. Maar nu Kevin en ik uit elkaar zijn en hier dus nog lang geen tweede komt wil ik zooo graag
lastig he allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53612743
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

lastig he allemaal
Ja raar is dat eigenlijk he. Toen ik er de kans voor had wilde ik helemaal niet. En nu kan het niet meer en wil ik. Ik wil het, ik wil het, ik wil het
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Licht Ontvlambaar maandag 1 oktober 2007 @ 11:47:37 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53612862
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja raar is dat eigenlijk he. Toen ik er de kans voor had wilde ik helemaal niet. En nu kan het niet meer en wil ik. Ik wil het, ik wil het, ik wil het
Is niet zo heel raar hoor meis... Je realiseert je nu ineens dat het niet iets is wat je zelf in de hand hebt. Althans op dit moment dan... Ik weet niet of we hier ooit een tweede willen, maar de wetenschap dat als we het willen, dat we dan kunnen gaan proberen dat is prima. Als je ineens geconfronteerd wordt met het feit dat je die beslissing dus niet zelf in de hand hebt, kan ik me voorstellen dat dat best even wat tijd kost om te verwerken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:01:23 #176
100412 mefke79
komt goed!
pi_53625201
Smoezie, maak je er vooral niet te druk om...voor je het weet denk je "waarom wilde ik ook alweer zo graag buikpijn hebben?". Helemaal ontpilt ben ik geloof ik ook nog niet. Ik kreeg altijd hoofdpijn de dag voor ik weer zou gaan slikken. Fijn, die heb hoofdpijn heb ik nu dus het hele weekend gehad. En 'vroeger' kon ik altijd goed voorspellen wanneer ik echt ongesteld werd, maar nu 'liep' het ineens. Fijn, maar niet heus.
MeNicole wat lijkt me dat vervelend..zo graag willen en zeker weten dat het er niet inzit...Succes ermee!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:18:15 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_53625626
MeNicole, ik kan me je gevoel erg goed voorstellen. Het is ook lastig allemaal.

Smoezie, ontpillen kan helaas lang duren als ik de verhalen zo hoor. Hopelijk loopt het bij jou snel weer oke. (Mijn menstruatie is nu ook heel anders dan voordat ik ooit anticonceptie gebruikte en tijdens de pil. Mijn lichaam is blijkbaar veranderd op dat punt.)

Vandaag hadden we de overdracht van ons oude huis en onze makelaar is nu zwanger van de tweede. Ik wordt opeens omringd door zwangeren. Een stemmetje in mijn hoofd riep direct: ik wil ook! Maar een ander stemmetje wilde het nog niet. Zucht, mijn hormonen slaan geloof ik af en toe weer op hol. Ben benieuwd hoelang mijn ratio ze nog kan bedwingen.
pi_53677562
Misschien wel heel erg offtopic maar vandaag mijn evaluatie op papier gekregen Heel veel lof en als laatste zin: "een uitmuntend personeelslid"

Ik ga er maar eventjes van uit dat mijn contract zal verlengd worden

Cattie, dat van die hormonen, dat hebben de meeste hier hoor Nog een geluk dat het verstand soms nog wat de bovenhand neemt (toch alleszins bij ons ). En dat van die zwangeren zien? Het is alsof ze hier uit de grond kruipen als ik ergens passeer
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:09:49 #179
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53679352
Bah, ik ben snipverkouden. En als ik dan lees dat als ouder alle ziekten(op de ziekten waar je permanent immuun voor ben na) nog eens een keertje extra doormaakt heb ik eventjes mijn twijfels...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53679398
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bah, ik ben snipverkouden. En als ik dan lees dat als ouder alle ziekten(op de ziekten waar je permanent immuun voor ben na) nog eens een keertje extra doormaakt heb ik eventjes mijn twijfels...
Is dat waar?

Ik moet me dringend gaan inlezen in welke ziektes me nog eens gaan overkomen

Maar dat snipverkouden: daar heb ik ook last van. Ik moet mijn daar trouwens nog eens voor bedanken
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:26:03 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_53687254
Kindjes worden best vaak ziek (griepjes, verkoudheid en dergelijke) en dan doet vervolgens het hele gezin gezellig mee. Gelukkig is Ive niet vaak ziek.

Wat fijn dat je zo'n goede beoordeling hebt gehad Leonieke!
pi_53752913
Thx cattie

Vandaag naar een bouwbeurs geweest. Zoveel zwangere vrouwen die er rondliepen Of kleine baby's En buiten op de parking niets anders dan dat aangezien er ook een Baby-beurs was

Ik hoop stiekem volgend jaar ook terug te mogen gaan naar Gent, maar dan naar de baby-beurs ipv de bouwbeurs Mijn vond dat ik weer te ver vooruit aan het denken was
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:51:12 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53799080
Even een rammelpost.
Heb vorige week een andere auto gekocht. Toen ik van de week naar mijn moeder reed, realiseerde ik me opeens: dit is de auto waar de autostoeltjes inkomen!!
Werd er een beetje mooshy van...
Gelukkig kon mijn vriend er om lachen.

Oja, waarschijnlijk wordt mijn contract met nog wat uren uitgebreid.
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:54:46 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53802109
Hihi Asyniur, zo zie je maar hoe je gedachten al helemaal mijlen-ver kunnen dwalen. Net als bij Leonieke.

Smoez, hoe is het nu? Is er al iets gekomen of is het nog steeds afwachten?
pi_53806468
Ik word gek van me gerammel... Dat bedje van BE maakt het nog erger En dan komt zondag ook mijn vriendin met haar zoontje van 4 mnd...
En het duurt nog ff voordat we aan een 2e gaan beginnen.. arrrgghh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:55:00 #186
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53810279
Moest je dat nou zeggen van dat bedje Vicky Ik zoeken, zo nieuwsgierig als ik ben, en jahoor *rammel*
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_53850152
Nu kan ik echt hélemaal beginnen rammelen: de put is gegraven

En dat wiegje is trouwens té cute om te bestaan
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:48:45 #188
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53858285
Ja hoor, de twee collega's met wie ik vorige keer zwanger was, zijn nu allebei weer zwanger: de één is in december uitgerekend en de ander eind februari...
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:13:33 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53982245
Dat bedje... ik vind het ook geweldig. Alleen toen ik het mijn lief liet zien moest ie keihard lachen, dus wij zullen niet zo'n wiegje krijgen

Leonieke wat lees ik? Gat gegraven, IJzer zit er al in? Jippie, de bouw is begonnen. Komt er eindelijk eens schot in.

We zijn een weekendje weggeweest met de schoonouders (1x en daarna nooit meer!!) waarbij mijn schoonouders ons verbaasden en aangaven wel 1 dag in de week te willen oppassen (ik weet niet eens meer hoe we op het onderwerp kwamen!). Dus ik grapte tegen lief 's avonds in bed of het geen leuk Sinterklaaskadootje zou zijn voor zijn ouders waarop hij antwoord: als het Sinterklaas volgend jaar is...

Maandag waren we eten bij vrienden (die van 3 miskramen en curettages), dus we hebben de halve avond over kindertjes gepraat. Waarbij de mannen dus gek werden gemaakt. Opmerkingen als: het zou toch gezellig zijn als we samen ongeveer dezelfde tijd kindertjes zouden hebben etc.

Ik heb soms echt het idee dat mijn eierstokken eruit rammelen.

Oja, ik ga sowieso begin volgend jaar stoppen met de pil omdat ik vind dat ik die rommel dan lang genoeg heb geslikt. Ik zie er alleen een beetje tegenop omdat ik dan niks meer kan regelen (qua menstruatie). Hoe ervaren de andere pilloze dames dat?
pi_53982554
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonieke wat lees ik? Gat gegraven, IJzer zit er al in? Jippie, de bouw is begonnen. Komt er eindelijk eens schot in.
Inderdaad. De funderingen liggen er trouwens ook al in en het beton is al gepolierd Eindelijk een beetje vooruitgang.
* leonieke loves it
quote:
We zijn een weekendje weggeweest met de schoonouders (1x en daarna nooit meer!!)
Ik zeg dat ook altijd: 1 keer bij mijn schoonouders gaan wonen, daarna nooit meer (alleen duurt het al meer dan drie jaar )
quote:
waarbij mijn schoonouders ons verbaasden en aangaven wel 1 dag in de week te willen oppassen (ik weet niet eens meer hoe we op het onderwerp kwamen!). Dus ik grapte tegen lief 's avonds in bed of het geen leuk Sinterklaaskadootje zou zijn voor zijn ouders waarop hij antwoord: als het Sinterklaas volgend jaar is...
Het weekendje weg heeft dan ook nog iets goeds opgebracht. Eén dag per week oppassen
quote:
Maandag waren we eten bij vrienden (die van 3 miskramen en curettages), dus we hebben de halve avond over kindertjes gepraat. Waarbij de mannen dus gek werden gemaakt. Opmerkingen als: het zou toch gezellig zijn als we samen ongeveer dezelfde tijd kindertjes zouden hebben etc.

Ik heb soms echt het idee dat mijn eierstokken eruit rammelen.
DAT gevoel ken ik
quote:
Oja, ik ga sowieso begin volgend jaar stoppen met de pil omdat ik vind dat ik die rommel dan lang genoeg heb geslikt. Ik zie er alleen een beetje tegenop omdat ik dan niks meer kan regelen (qua menstruatie). Hoe ervaren de andere pilloze dames dat?
Het stoppen met de pil is hier volgens mij uitgesteld naar april. Op 31 oktober heb ik een afspraak met de gyn (jaarlijks uitstrijkje en informatie vragen over stoppen met de pil) Ik zal zien of ik veel wijzer zal worden
pi_53983406
Ik kom ook nog maar eens even langs hier...
Lees de werk-verhalen en die zijn zo herkenbaar!
Zelf ben ik nu bijna 6 maanden op mijn werk, nog geen officieel vast contract, maar ook geen geluiden dat dat niet zo zou zijn......maar toch vind ik het moeilijk. Bedenk me ook dat ik in 2008 al 30 wordt.....tijd tikt door.
pi_53985193
Dumdidum, gluur weer ffies om het hoekje. God wat rammel ik, aan alle kanten! Het is deels ook wel dat ik gewoon zo graag wil meemaken zonder postnatale depressie, zonder gedoe en alles, hoewel je dat natuurlijk nooit in de hand hebt. Gisteravond meldde manlief dat hij ook enigzins rammelt, nu zit ik er alweer de hele dag mee in m'n hoofd
Voorlopig komt hier echt nog geen tweede, te druk met school, werk, therapie enzovoorts, maar oh oh, wat rammel ik!
Ben dus wel gestopt met de pil inmiddels, ben dat ding spuugzat, en zo komt mijn gewone cyclus in ieder geval wel helemaal op gang.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53986609
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:13 schreef Asyniur het volgende:

Ik vind het zelf ook wel lastig dat ik idd nix meer kan regelen, eerder slikte ik de pil meestal wel een half jaar door. Maar ja, het is ook harstikke fijn om gewoon lekker geen pil te hoeven slikken en niet al die hormonen in mn lijf te hebben, het voelt wel beter.
Ik was heel bang dat ik ongesteld zou worden en het te laat door zou hebben zeg maar, maar ik voelde het gelukkig ruim op tijd aankomen. Was echt super emotioneel (zo van dat je bij een merci-reclame al moet huilen) en kreeg buikpijn enzo. Dus nix aan de hand. Ik heb trouwens wel 1 maand 'overgeslagen' zeg maar, maar wat ik uit verhalen van anderen begrijp valt dat heel erg mee, want soms duurt het wel een half jaar voordat het allemaal weer op gang komt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:19:14 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53986726
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Fuente het volgende:
Dumdidum, gluur weer ffies om het hoekje. God wat rammel ik, aan alle kanten! Het is deels ook wel dat ik gewoon zo graag wil meemaken zonder postnatale depressie, zonder gedoe en alles, hoewel je dat natuurlijk nooit in de hand hebt. Gisteravond meldde manlief dat hij ook enigzins rammelt, nu zit ik er alweer de hele dag mee in m'n hoofd
Voorlopig komt hier echt nog geen tweede, te druk met school, werk, therapie enzovoorts, maar oh oh, wat rammel ik!
Ben dus wel gestopt met de pil inmiddels, ben dat ding spuugzat, en zo komt mijn gewone cyclus in ieder geval wel helemaal op gang.
Saartje blijft een van mijn favorietjes. Dus als ik jou hier zie posten ga ik zelfs rammelen.
pi_53987324
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Saartje blijft een van mijn favorietjes. Dus als ik jou hier zie posten ga ik zelfs rammelen.

En ik ga rammelen van jouw kamertje! We waren gister al aan het bedenken hoe dat nou moet, we hebben 3 slaapkamers, 1 voor Sara, 1 voor ons, 1 = kantoortje. Nou is onze slaapkamer vrij groot, dus kunnen de bureau's wel bij ons op de slaapkamer, en wordt het kantoortje babykamer
Erg he het gaat echt nog wel een tijdje duren, maar ik ben gewoon blij dat manlief ook rammelt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53997626
ik rammel nog heel zachtjes
heb genoeg aan mn hoofd om niet aan babietjes te denken!
en ik weet ook, dat we het nu al net redden met de financiën en dat het er ooit wel weer van komt!
ben nog jong
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:56:03 #197
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53998208
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:14 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook wel lastig dat ik idd nix meer kan regelen, eerder slikte ik de pil meestal wel een half jaar door. Maar ja, het is ook harstikke fijn om gewoon lekker geen pil te hoeven slikken en niet al die hormonen in mn lijf te hebben, het voelt wel beter.
Ik was heel bang dat ik ongesteld zou worden en het te laat door zou hebben zeg maar, maar ik voelde het gelukkig ruim op tijd aankomen. Was echt super emotioneel (zo van dat je bij een merci-reclame al moet huilen) en kreeg buikpijn enzo. Dus nix aan de hand. Ik heb trouwens wel 1 maand 'overgeslagen' zeg maar, maar wat ik uit verhalen van anderen begrijp valt dat heel erg mee, want soms duurt het wel een half jaar voordat het allemaal weer op gang komt.
Ik heb dat dus helemaal niet he Ik zweer bij de pil... ik voel me niet anders met of zonder pil.. maar mijn menstruatie zonder pil lig ik letterlijk dubbel van de pijn en met pil heb ik nergens last van.. zonder pil vliegen de kilos eraan.. (tot ruim 30 kilo ) Dus lief ook wegging bij me zat ik een week later alweer aan de pil... heeeeerlijk...alweer 22 kilo kwijt in ongeveer een half jaar..

Verder rammel ik nog steeds heel erg En nog niet eens zo bij baby's.. maar meer bij me dochter(4) van me beste vriendin... zo een wil ik dr ook!!!
pi_54026333
Rammelen...
Man ik word gek van mezelf...
Voorlopig is het nog niet zover hoor. Over een half jaar eerst weer terugkomen bij de gyn.
Maar het komt weer dichterbij.
pi_54026615
Ik ben zo blij dat we eindelijk met de bouw zijn begonnen Niet alleen omdat ik weet dat we dus binnen x-aantal maand gewoon in ons eigen huis gaan zitten, maar ook omdat ik me momenteel gewoon ernstig op de bouw aan het concentreren ben. Ik voel me bijna schuldig dat ik niet meer elke dag uit mijn lijf rammel maar ik weet zo hard dat als ik dit weekend mijn neefje ga zien ik weer helemaal ga smelten en zal weten dat ik die onvoorwaardelijke liefde ook o zo graag wil

Op 31 oktober een afspraak bij de gyn om al een aantal zaken te bespreken over het hele 'proces' en dan zien we wel weer verder. We zijn er al uit dat het niet januari zal worden dus er zal nog een doos van de pil bijgekocht worden Wel jammer natuurlijk, maar we moeten ook realistisch zijn natuurlijk
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:36:43 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54026864
Niet schuldig voelen hoor, gewoon even genieten van het feit dat je nu iets anders hebt om je gedachten volledig te beheersen. En als het dan straksjes af is, is het ook precies de juiste tijd om je wel weer helemaal op kindjes te storten. Mooier kan niet toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')