quote:
Als je het interview gisteren heb gezien zal je snappen dat Ray niet zo zeg maar eh slim is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef Limey het volgende:
Ik meen me te herinneren dat die Ray ooit vol trots zei, dat hij zelf zijn teksten schreef... Ik zou me dood schamen als ik zulke trieste "sinterklaas" rijmpjes schreef en de producer de schuld geven.
quote:
Heeeel speciale herinneringen aan dit nummerquote:
vertelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heeeel speciale herinneringen aan dit nummer
omfgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
tuurlijk en dat is toch geen probleem ? De headliner hoort op het laatst te komen ook héquote:Op donderdag 2 april 2009 08:13 schreef Longmen het volgende:
Dat feest in Belgie zal wel zo worden georganiseerd dat je de hele nacht moet wachten op 2unlimited.
We zijn dertigers he, dat trekken we niet meer de hele nacht doorhalenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tuurlijk en dat is toch geen probleem ? De headliner hoort op het laatst te komen ook hé
praat voor jezelfquote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
We zijn dertigers he, dat trekken we niet meer de hele nacht doorhalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |