Ik doe het wel met cd's en herinneringen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef apestaartje het volgende:
*kick*
Voor alle (ex-)fans: Ze komen in ieder geval voor één keer bij elkaar. Wie dat wil zien moet ergens in april naar België.
Bekijk deze YouTube-video
Belgie wtfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:11 schreef apestaartje het volgende:
*kick*
Voor alle (ex-)fans: Ze komen in ieder geval voor één keer bij elkaar. Wie dat wil zien moet ergens in april naar België.
Had het op SBS6 Shownieuws gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef CJ het volgende:
Dat feest in Hasselt is gewoon vergelijkbaar met een Sensation hier in Nederland... meer dan 20.000 man die helemaal uit hun dak gaan... maar dan op eurodance.
Vorig jaar waren de 2 Brothers On The 4th Floor de knallers van het feest. En ook Culture Beat, Dr. Alban, Sash en 2 Fabiola deden het goed. Maar Des'Ray en D-Rock waren toch de smaakmakers.
Er zijn genoeg Nederlanders die naar Belgie vertrekken om ook deze editie bij te wonen. Dit jaar dus 2 Unlimited als uitsmijter.Verder o.a. aanwezig: Gala, Ice MC, Pat Krimson
Het gaat om de muziek, ja!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze mogen niet onder 2 Unlimited optreden, beetje raar. Maar het kan de pret niet drukken natuurlijk. Anita moet wel even wat kilootjes verliezen.
ehm ik kom nooit op sensation maar daar treden dat soort artiesten toch niet op?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef CJ het volgende:
Dat feest in Hasselt is gewoon vergelijkbaar met een Sensation hier in Nederland... meer dan 20.000 man die helemaal uit hun dak gaan... maar dan op eurodance.
Vorig jaar waren de 2 Brothers On The 4th Floor de knallers van het feest. En ook Culture Beat, Dr. Alban, Sash en 2 Fabiola deden het goed. Maar Des'Ray en D-Rock waren toch de smaakmakers.
Er zijn genoeg Nederlanders die naar Belgie vertrekken om ook deze editie bij te wonen. Dit jaar dus 2 Unlimited als uitsmijter.Verder o.a. aanwezig: Gala, Ice MC, Pat Krimson
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef CJ het volgende:
No no, no, no-no no, no, no-no no...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Natalie het volgende:
De eerste stappen op House gebied. Als je 't mij vraagt is het later een beetje uit de hand gelopen met de herrie
Soms komen hun liedjes lang bij 't Foute Uur van Q-music. Bler ze nog steeds mee.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 @ 14:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
No no, no, no-no no, no, no-no no...
En dan heb je natuurlijk ook nog de Smurfenvariant!quote:
¤27quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef muay-toy het volgende:
kwil ze stiekem eigenlijk wel zienmoet zo'n kaartje kosten?
Check de website?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef muay-toy het volgende:
kwil ze stiekem eigenlijk wel zienmoet zo'n kaartje kosten?
wat een volwassen reactie weerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Belgie wtf![]()
schijt aan alle belgen
dank uquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check de website?
http://www.ilovethe90s.be/nl/
quote:
Als je het interview gisteren heb gezien zal je snappen dat Ray niet zo zeg maar eh slim is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:18 schreef Limey het volgende:
Ik meen me te herinneren dat die Ray ooit vol trots zei, dat hij zelf zijn teksten schreef... Ik zou me dood schamen als ik zulke trieste "sinterklaas" rijmpjes schreef en de producer de schuld geven.
quote:
Heeeel speciale herinneringen aan dit nummerquote:
vertelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heeeel speciale herinneringen aan dit nummer
omfgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
tuurlijk en dat is toch geen probleem ? De headliner hoort op het laatst te komen ook héquote:Op donderdag 2 april 2009 08:13 schreef Longmen het volgende:
Dat feest in Belgie zal wel zo worden georganiseerd dat je de hele nacht moet wachten op 2unlimited.
We zijn dertigers he, dat trekken we niet meer de hele nacht doorhalenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tuurlijk en dat is toch geen probleem ? De headliner hoort op het laatst te komen ook hé
praat voor jezelfquote:Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
We zijn dertigers he, dat trekken we niet meer de hele nacht doorhalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |