Zwaar overdreven reactie zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Bas321 het volgende:
Ik had hem ook liever nu op dit moment gehad, maar door al die berichten en 60% kans op kapotgaan, is mijn stemming even wat minder erover.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar ik wil graag een next-gen, of het nu een xbox of ps3 wordt, boeit me niet. Helaas is de ps3 me te duur, dus dan is er weinig over.
Behalve Wi, maar die wil ik nog niet gratis.
Inderdaad, it's worth it. Beter dan een PS3 zonder goede games. Heb er na MotorStorm geen game meer op gespeeld.. zou ook niet weten welke. Ratchet & Clank is pas weer de volgende interessante titel en dat duurt nog wel ff voordat die er is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zwaar overdreven reactie zegAls de PS3 jou te duur is koop je een XBOX 360, je hebt weinig andere keus dacht ik zo. En je hoeft je console echt niet 5 maanden naar Duitsland te sturen, dat duurt misschien 1 maand ofzo maximaal.
Volgens mij speel je teveelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus loopt BOL zich nu weer terug te krabbelen?
Ben ik blij dat ik nog NIET heb betaald
What's up?quote:
Zeg dan Game of The Year..quote:
Ik speel nog steeds Halo2 ........quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zeg dan Game of The Year..
En over welk spel heb je het nu? Halo 3 toch?![]()
Dit wordt mijn allereerst gespeelde Halo.. Aangezien ik pas een maand een x360 heb..
Ik heb wel iDeal betaald..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Boef het volgende:
Als je met credit card hebt betaald wordt je kaart volgens mij ook pas gedebiteerd op het moment van verzending. Anders annuleer je gewoon als ze terugkrabbelen, dan wordt het ook niet afgeschreven en anders wel teruggestort indien dit wel al is gebeurd. Alles is toch verzekerd.
iDeal vind ik niks, want dat is veel minder gereguleerd en moeilijker om wat gedaan te krijgen als er onverhoopt iets mis gaat (ik had de algemene voorwaarden betreffende klachtenafhandeling eens doorgelezen)
Gewoon geen slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef BMH het volgende:
Het is gewoon afwachten tot bol.com haar fout toegeeft. Dan breekt de hel los
Ik moest een keer gedurende 3 weken achter een webwinkel aan mailen om er achter te komen dat het spel wat ik besteld had bij voorbaat al niet meer leverbaar was. Ik had betaald via iDeal want credit card is geen beschikbare betaalwijze daar. Vervolgens moest ik na de onmiddelijke annulering nog 2 weken en een aantal mailtjes wachten op mijn geld. 5 weken lang iemand geld voorgeschoten voor niks!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb wel iDeal betaald..
Maar wat is nou precies het probleem?
Er staat toch duidelijk dat je de 12 maanden live krijgt?
Zoiets?quote:2.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door bol.com. Bol.com is gerechtigd gemotiveerd bestellingen te weigeren dan wel bijzondere voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt bol.com dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling.
Ja zoiets staat er altijd in..quote:
Ja ik dus ook.. Ik weet ook niet wie er mee gekomen is dat het niet zou kloppen, ook al lijkt het me wel onwaarschijnlijk, het spel zelf is al 60 euro... en een jaar live is ook nog is 55 euro..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef kepler het volgende:
wat doet iedereen moeilijk
Dit is gewoon een aanbieding van bol.com, het is ook niet een typefoutje lijkt me
Ik heb de bevestiging binnen, dus ik verwacht hem gewoon op of 1 dag na de release-date
Zoals ik al eerder schreef vind ik 'm verrassend goed. Vooral het geluid vind ik dik in orde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg is de demo van Airborne wat?
Had je reactie over het hoofd gezien, excuses bij dezequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef vind ik 'm verrassend goed. Vooral het geluid vind ik dik in orde.
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Boef het volgende:
Als je met credit card hebt betaald wordt je kaart volgens mij ook pas gedebiteerd op het moment van verzending. Anders annuleer je gewoon als ze terugkrabbelen, dan wordt het ook niet afgeschreven en anders wel teruggestort indien dit wel al is gebeurd. Alles is toch verzekerd.
iDeal vind ik niks, want dat is veel minder gereguleerd en moeilijker om wat gedaan te krijgen als er onverhoopt iets mis gaat (ik had de algemene voorwaarden betreffende klachtenafhandeling eens doorgelezen)
tja, Bioshock kost ook maar 50 euro bij bol.comquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.. Ik weet ook niet wie er mee gekomen is dat het niet zou kloppen, ook al lijkt het me wel onwaarschijnlijk, het spel zelf is al 60 euro... en een jaar live is ook nog is 55 euro..
daarom zijn creditcards voor de meer wetende internet gebruikerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Boef het volgende:
De strekking is natuurlijk dat dat met een creditcard niet was gebeurd. Je bestelling wordt immers enkelt geautoriseerd op het moment van bestellen/reserveren. Pas op het moment van verzenden wordt de autorisatie omgezet in een transactie. Kortom, je betaalt pas als je ook wat krijgt en zo zie ik het graag
Als er ooit een tijd komt dat die website creditcard-betalingen accepteert probeer ik het misschien nog wel een keertje. En eventueel een optie om bestellingen te annuleren tot het moment dat ie verzonden gaat worden op de site zelf, want dat vind ik ook een gemis.
een creditcard is 5 jaar lang geldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..
Maargoed, omschrijving was toch echt Halo3 + 12 maanden live dus dat zit wel goed
Ik wil gewoon geen creditcard..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een creditcard is 5 jaar lang geldig
Goh, en als je dan op 6 jaar en 11 maanden zit is hij nog een maand geldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een creditcard is 7 jaar lang geldig
Een betaling die is geautoriseerd wordt altijd voldaan. Zelfs als je daarmee je limiet zou overschrijden. En als je creditcard om een of andere reden geblokkeerd is na autorisatie krijg je de bestelling gewoon niet. Daarom debiteren ze je pas als ze het gaan verzenden. Als dit, zelfs na autorisatie, geweigerd wordt krijg je in plaats van je bestelling een e-mailtje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..
Maargoed, omschrijving was toch echt Halo3 + 12 maanden live dus dat zit wel goed
Dat zal echt niet gebeuren hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Bastard het volgende:
Ook besteld daar ... moet het spel zeker weten hebben, en aangezien dit de GOTY is.... ben ik bang dat ik in de winkel mis zal grijpen
je krijgt een half jaar van te voren bericht dat je hem moet vernieuwe ( en dat kan dan ook gelijk )quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:44 schreef ach het volgende:
[..]
Goh, en als je dan op 6 jaar en 11 maanden zit is hij nog een maand geldigMijne is trouwens maar 2 jaar geldig.
je kan gewoon bij de bank aangeven dat je niet rood wil kunnen staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen creditcard..
Je betaald je blauw als je rood staat..
Niet dat ik dat ooit sta, maar toch is het verlokkelijk..
Klopt, maar ik kan alles betalen met mijn pinpas.. vind et wel goed zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan gewoon bij de bank aangeven dat je niet rood wil kunnen staan
probleem opgelost![]()
Ja, je hebt ook kaartvormen met gespreid terugbetalen. Dan is het gewoon een duur flexibel krediet. Ze bieden het ook om de haverklap aan. Bij mij worden alle uitgaven van 1 maand in één keer afgeschreven op een nagenoeg vaste dag. Geen rente, niks. Alleen kaartkosten en die vallen ook wel mee, 15 euro ofzo. En je kan je credit card uitgaven bijhouden op de site van de bank, die worden dagelijks bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen creditcard..
Je betaald je blauw als je rood staat..
Niet dat ik dat ooit sta, maar toch is het verlokkelijk..
Ik kan niet zeggen dat ik slecht met geld omga, goed zelfs..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook kaartvormen met gespreid terugbetalen. Dan is het gewoon een duur flexibel krediet. Ze bieden het ook om de haverklap aan. Bij mij worden alle uitgaven van 1 maand in één keer afgeschreven op een nagenoeg vaste dag. Geen rente, niks. Alleen kaartkosten en die vallen ook wel mee, 15 euro ofzo. En je kan je credit card uitgaven bijhouden op de site van de bank, die worden dagelijks bijgewerkt.
Op deze manier heb je het zelf in de hand. Als mensen daar niet mee om kunnen gaan, zijn ze ook een gevaar voor zichzelf met een gewone pinpas, praktisch...
volgens mij zijn wij de enige hier die het nut van een CC echt zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook kaartvormen met gespreid terugbetalen. Dan is het gewoon een duur flexibel krediet. Ze bieden het ook om de haverklap aan. Bij mij worden alle uitgaven van 1 maand in één keer afgeschreven op een nagenoeg vaste dag. Geen rente, niks. Alleen kaartkosten en die vallen ook wel mee, 15 euro ofzo. En je kan je credit card uitgaven bijhouden op de site van de bank, die worden dagelijks bijgewerkt.
Op deze manier heb je het zelf in de hand. Als mensen daar niet mee om kunnen gaan, zijn ze ook een gevaar voor zichzelf met een gewone pinpas, praktisch...
Studenten CCquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je krijgt een half jaar van te voren bericht dat je hem moet vernieuwe ( en dat kan dan ook gelijk )
net als met een gewone bankpas dus dan is het je eigen domme fout
2 jaar ? dat zuigtwelke bank en kaart ?
je kan altijd kijken hoeveel crediet je nog over hebt op je CC en als je slecht met geld om kan gaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik slecht met geld omga, goed zelfs..
Maar met een creditcard worden toch wel de meeste schulden gemaakt..
En je kunt niet zomaar even naar de bank lopen: hoeveel staat er nog op? Toch?
das zwaar genaaidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef ach het volgende:
[..]
Studenten CCals ik ooit rood zou komen te staan ben ik hem gelijk kwijt
![]()
Maar thx voor je uitleg Boef
ook weer zo'n omplossing gemaakt voor de simpele internet gebruiker / simpele betaal persoonquote:
Heerlijk man. Leuk arcadespelletje uit en geen punten? hoppa! En ik bestel veel overzees en dan heb je vaak geen iDeal-achtige mogelijkheden. Zelfs als ik hier wat in de winkel koop en ik kan pinnen gebruik ik mijn creditcard. Dan is mijn aanschaf automatisch 180 dagen verzekerd tegen schade, diefstal en verlies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij de enige hier die het nut van een CC echt zien
Het voordeel is dat je het geld eerst ZELF overmaakt en vervolgens dan er GEBRUIK van maakt. Omslachtig of niet, je weet in ieder geval eerder waar je aan toe bent en of je het wel zo verstandig is om er gebruik van te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook weer zo'n omplossing gemaakt voor de simpele internet gebruiker / simpele betaal persoon
maar gewoon extreem omslachtig
Ja, maar omdat dat dus zo makkelijk gaat met een CC vind ik dat juist geen voordeel. Ik heb grote gaten in mijn handenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Heerlijk man. Leuk arcadespelletje uit en geen punten? hoppa! En ik bestel veel overzees en dan heb je vaak geen iDeal-achtige mogelijkheden. Zelfs als ik hier wat in de winkel koop en ik kan pinnen gebruik ik mijn creditcard. Dan is mijn aanschaf automatisch 180 dagen verzekerd tegen schade, diefstal en verlies.
Helemaal mee ens..quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar omdat dat dus zo makkelijk gaat met een CC vind ik dat juist geen voordeel. Ik heb grote gaten in mijn handen.
Ik heb geen CC én ik kan niet rood staan. Heerlijk.
Voor die gewone moet je minimaal 650 euro per maand op je rekening ontvangen en dat had ik toen nog nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
das zwaar genaaid, je had beter een normale CC kunnen nemen
die 15 euro per jaar dat je er voor betaald ( kan vanaf 18 )
voorwarde is betaal de jaarlijkse 15 euro aan kosten en dat is hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar Boef bij welke bank zit je? En wat zijn nou de voorwaarden voor een aanvraag van een CC? Ik heb me er namelijk niet eerder echt in verdiept![]()
hoefte bij mij nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:17 schreef ach het volgende:
[..]
Voor die gewone moet je minimaal 650 euro per maand op je rekening ontvangen en dat had ik toen nog niet![]()
Je koopt er inderdaad veel te makkelijk dingen mee en dat gaat er aan het eind van de maand dan allemaal tegelijk afquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar omdat dat dus zo makkelijk gaat met een CC vind ik dat juist geen voordeel. Ik heb grote gaten in mijn handen.
Mijn CC is een Mastercard van ABN Amro die gekoppeld is aan mijn betaalrekening bij dezelfde bank. Voorwaarde is dat je je inkomen op die rekening krijgt gestort en dat je niet met alarmbellen bij BKR staat ingeschreven. Dan krijg je hem sowieso wel alleen zal je bestedingslimiet afhangen van je inkomen. Of dat nou stufi of salaris is, of een combinatie van die twee, maakt niet zo veel uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar Boef bij welke bank zit je? En wat zijn nou de voorwaarden voor een aanvraag van een CC? Ik heb me er namelijk niet eerder echt in verdiept![]()
Tja, je zelfkennis siert je en dan heb je over dat dik gedrukte punt wel gelijk. Dan ben je inderdaad gewoon beter af zonder want je koopt natuurlijk wel op de pof.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan ik mij gelukkig veroorloven, tot een gemiddeld bedrag van ¤300 per maand. Ook het feit dat je ff wat cash kan pinnen of over laten boeken naar je betaalrekening heeft mij in financiëel mindere tijden vaker uit de brand geholpen dan in de nesten gewerkt. Ik heb 'm nu al 8 jaar en heb er geen seconde spijt van.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef ach het volgende:
[..]
Je koopt er inderdaad veel te makkelijk dingen mee en dat gaat er aan het eind van de maand dan allemaal tegelijk af![]()
Ik zal een poging wagen om het weer ontopic te maken. Nagenoeg alle Xbox spellen die ik heb gekocht zijn met een creditcard betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef Un4 het volgende:
Is dit het grote creditcard topic geworden??
nubcake spelquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb ik al gezegd wat de GOTY van dit jaar gaat worden trouwens? CALL OF DUTY 4 MWUAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
Heb retezin in de beta![]()
Nee man, Battle Stations: Midway!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb ik al gezegd wat de GOTY van dit jaar gaat worden trouwens? CALL OF DUTY 4 MWUAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
Wanneer komt die beta hier eigenlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Begin september. Maak alvast een account aan op www.charlieoscardelta.com en blijf vooral de site DAGELIJKS in de gaten houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wanneer komt die beta hier eigenlijk?
Bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begin september. Maak alvast een account aan op www.charlieoscardelta.com en blijf vooral de site DAGELIJKS in de gaten houden.
Nog een CoD 4 memberquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
BedanktIk ga me gelijk even aanmelden.
Nou, de meeste schulden worden gemaakt door mensen die meer uitgeven dan ze zich kunnen veroorloven. Bovendien denk ik eerder dat te makkelijk verleende kredieten en leningen van bijvoorbeeld enkele tienduizenden euro's bij instellingen als Frisia etc. met woekerrente's daar eerder debet aan zijn dan een creditcardje met 1000 euro limiet en renteloze aankopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik slecht met geld omga, goed zelfs..
Maar met een creditcard worden toch wel de meeste schulden gemaakt..
En je kunt niet zomaar even naar de bank lopen: hoeveel staat er nog op? Toch?
quote:
Mmokayquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal straks vlak voor de release maar eens een FOK Call of Duty 4 groupie op gaan zettenMoet natuurlijk Strolie wel de vloer aanvegen
![]()
eternal sonata is beter dan blue dragon , maar ik ga blue dragon wel gewoon een keer halequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens heel rap je mond spoelen jij vuile JRPG hooker![]()
Blue Dragon![]()
![]()
Er is niet relaxter dan een marathon Call of Duty te spelen met je vrienden. Lekker elkaar neer maaien op de meest gebalanceerde maps. Even een keer wat anders dan om de haverklap in een bos met vijanden gerespawned te worden zoals in Blue Dragonquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eternal sonata is beter dan blue dragon , maar ik ga blue dragon wel gewoon een keer hale
al staat die niet hoog op mijn prioriteiten lijst
en jrpg's zijn gewoon tof , wat moet je nu met een 13 in een dozijn shooter als cod
BIOSHOCK UITGESPEELDquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Klopt, altijd dat slappe geouwehoer snachts..quote:Op zondag 26 augustus 2007 07:39 schreef Bastard het volgende:
Als die energie van slap geouwehoer nou eens omgezet kon worden naar het posten van screenshots en leuke links, dan werd het weer eens wat hier.
CC ftwquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij de enige hier die het nut van een CC echt zien
speel dan een goeie shooter zoals haloquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er is niet relaxter dan een marathon Call of Duty te spelen met je vrienden. Lekker elkaar neer maaien op de meest gebalanceerde maps. Even een keer wat anders dan om de haverklap in een bos met vijanden gerespawned te worden zoals in Blue Dragon![]()
![]()
Online shooters spelen is dolle gezelligheidHEADSHOT PWNAGE!!!!EINS!!!1111!!!
![]()
Stond er bij mij al sinds gisteren. Ben benieuwd wat er maandag gaat gebeuren als ze al die orders en mailtjes zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Halo 3 staat bij BOL nu op "Wordt verwerkt". Dat betekent volgens mij dat ze m'n bestelling geaccepteerd hebben.
quote:" Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.
In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Siu Mei Man
Sjongejonge man.... tis hier gewoon gezellig, waarom nou weer met zo'n reactie komen? Het gaat hier in de meeste gevallen gewoon over de 360. Af en toe een ander onderwerp moet toch geen probleem zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt, altijd dat slappe geouwehoer snachts..
Dit is het 360 topic, niet het "kijk mij een CC en gat in mijn handen hebben" topic.
Cyberia je weet de hele submit van games.fok vol te spammen met nieuwtjes, waarom stop je daar niet mee en submit je het hier?
Dan gaat het topic tenminste over de 360 en hebben leuk materiaal om over de lullen.
kut nu baal ik er van dat ik geen europeese 360 heb dus kan ik hem niet spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
Stond er bij mij al sinds gisteren. Ben benieuwd wat er maandag gaat gebeuren als ze al die orders en mailtjes zien.
Edit: Bol heeft gereageerd op iemand z'n mail:
Citaat
" Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.
In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Siu Mei Man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
Stond er bij mij al sinds gisteren. Ben benieuwd wat er maandag gaat gebeuren als ze al die orders en mailtjes zien.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip, ik heb 'm net ook besteldquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis alleen meer af- dan toe-voeging aan het topic!quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sjongejonge man.... tis hier gewoon gezellig, waarom nou weer met zo'n reactie komen? Het gaat hier in de meeste gevallen gewoon over de 360. Af en toe een ander onderwerp moet toch geen probleem zijn?
Nee is 't ook niet, juist beter maar het stukje slowchat moet er ook gewoon inblijven. Van alles watquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis alleen meer af- dan toe-voeging aan het topic!
Lijkt me toch geen probleem om de SC te minimalizeren en wat meer nieuwsdumps die worden gepost op Games.fok ook hier te posten om zodoende meer uit het topic te halen?
Shepperd heeft net iets teveel botox gebruikt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Un4 het volgende:
Nieuwe Mass Effect playtrough filmpjes!
http://www.gametrailers.com/player/24110.html
http://www.gametrailers.com/player/24111.html
http://www.gametrailers.com/player/24112.html
Hoppa, ik lach me dood als bol.com straks wel een fout gemaakt heeft en ze zo'n mailtje onder hun neus geschoven krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Un4 het volgende:
Nieuwe Mass Effect playtrough filmpjes!
http://www.gametrailers.com/player/24110.html
http://www.gametrailers.com/player/24111.html
http://www.gametrailers.com/player/24112.html
Geniaal, bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat blijf jij toch een 1e klas zeikstraal zeg. En constant loop je in mijn nek te hijgen als ik maar even ''offtopic'' ga. Ik post sowieso al veel nieuwtjes en screens in de 360 topics en als ik maar even een aantal keer offtopic ga neem je dan maar voor lief (ter compensatie). We zijn één community dus posten we met z'n ALLENquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt, altijd dat slappe geouwehoer snachts..
Dit is het 360 topic, niet het "kijk mij een CC en gat in mijn handen hebben" topic.
Cyberia je weet de hele submit van games.fok vol te spammen met nieuwtjes, waarom stop je daar niet mee en submit je het hier?
Dan gaat het topic tenminste over de 360 en hebben leuk materiaal om over de lullen.
I agreequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat blijf jij toch een 1e klas zeikstraal zeg. En constant loop je in mijn nek te hijgen als ik maar even ''offtopic'' ga. Ik post sowieso al veel nieuwtjes en screens in de 360 topics en als ik maar even een aantal keer offtopic ga neem je dan maar voor lief (ter compensatie). We zijn één community dus posten we met z'n ALLENDus stop the crap en post zelf ook nieuws en media.
Dat doet hij ook zeker wel hoor! Maar is het zo moeilijk om eens wat minder te slowchatten hier? Het is allemaal wel semi ontopic, maar het voegt absoluut niks toe aan het topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat blijf jij toch een 1e klas zeikstraal zeg. En constant loop je in mijn nek te hijgen als ik maar even ''offtopic'' ga. Ik post sowieso al veel nieuwtjes en screens in de 360 topics en als ik maar even een aantal keer offtopic ga neem je dan maar voor lief (ter compensatie). We zijn één community dus posten we met z'n ALLENDus stop the crap en post zelf ook nieuws en media.
YES! En dat voor die prijs, erg netjes hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter!!!![]()
Wel netjes dat ze ook in het weekend reageren op e-mails. Topwinkel
Vecht dit ff ergens anders uit..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat doet hij ook zeker wel hoor! Maar is het zo moeilijk om eens wat minder te slowchatten hier? Het is allemaal wel semi ontopic, maar het voegt absoluut niks toe aan het topic.
Ik vind het ook niet leuk om de volgende ochtend 3 pagina's door te moeten scrollen met gelul.. voornamelijk van jou!
Eigenlijk wilde ik hem helemaal niet, maar als ik bij 12 maanden verlenging halo 3 erbij krijg dan bestel ik hem ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:30 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb 'm net ook besteld![]()
Sensible Soccer is er alquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komen Speedbal II en/of Sensible soccer op arcade ?![]()
Ja idd, je hoeft geen rare achterlijke dingen te doen om ze te halenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Het staat er idd wel met een spel maar toch lijkt het nog niet helemaal te kloppen![]()
De achievements bij Bioshock zijn echt een voorbeeld van hoe het moet![]()
Af en toe niet nee, maar het is iedere keer weer slowchat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sjongejonge man.... tis hier gewoon gezellig, waarom nou weer met zo'n reactie komen? Het gaat hier in de meeste gevallen gewoon over de 360. Af en toe een ander onderwerp moet toch geen probleem zijn?
Nogmaals, een stukje is prima, maar het is iedere keer 2 a 3 pagina's offtopic gelul.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee is 't ook niet, juist beter maar het stukje slowchat moet er ook gewoon inblijven. Van alles wat
Ik post zelf vaak zat nieuws en media, als 1 van de weinige zelfs.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
idem ditto hier, zonder die 12 maanden Live had ik voorlopig ook nog geen oren naar Halo 3 gehad. Mijn huidige Gold abbo loopt de 18e van September af dus de timing is nagenoeg geweldig. Dan is het gewoon een min of meer noodzakelijke aanschaf waar toevallig een aardig spelletje bij zitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik hem helemaal niet, maar als ik bij 12 maanden verlenging halo 3 erbij krijg dan bestel ik hem ook
Ik ben dan waarschijnlijk ook 1 vd weinigen die het pakket heeft besteld om de 12 maanden en dat ik er dan Halo bij kreeg (ipv andersom)![]()
Handigquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die moeten huilen omdat Skate moeilijk is:
[afbeelding]
Nope, die is er nog niet. We hebben het over de XBLA- versie.quote:
Idd, ben nu al de hele dag bezig met Blue Dragon. Jammer dat veel mensen niet van een traditionele RPG houden met gewone turn-based battles.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:14 schreef H.Flick het volgende:
Vrijdag Bioshock en Blue Dragon gehaald. Ik moet zeggen dat ik me met die laatste meer vermaak. Bioshock is erg goed, maar ik heb gewoon meer met JRPG's.
Blue Dragon is heel traditioneel, maar ik vind het een geweldig spel. Het battlesysteem lijkt erg op het CTB-systeem van FFX, en laat dat nou net mijn favoriet zijn. Absoluut geen spel voor iedereen, maar als je DQVIII leuk vond ga je Blue Dragon zeker ook waarderen.
Als extreme RPG fan keek ik erg uit naar deze titel. Echter,........... de demo zorgde ervoor dat ik dit spel van mijn wishlist afhaalde. In de demo kreeg ik al een herhaaldelijk gevoel van de in mijn ogen te lange battles,........... die erg saai en herhaaldelijk zijn. En,... de graphics die me in het begin trokken hebben me uiteindelijk laten zitten met een erg been there done that verhaal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Idd, ben nu al de hele dag bezig met Blue Dragon. Jammer dat veel mensen niet van een traditionele RPG houden met gewone turn-based battles.
Wat ik wel jammer vind is dat je best ondergegooid wordt met items, in elke hoek liggen er namelijk erg veel wat het misschien te makkelijk maakt.
Zo waar,........!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelult zorgt er voor dat buitenstaanders niet durven te posten, en het jaagt vaste users weg.
Ja, dat had ik dus ook na de demo!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als extreme RPG fan keek ik erg uit naar deze titel. Echter,........... de demo zorgde ervoor dat ik dit spel van mijn wishlist afhaalde. In de demo kreeg ik al een herhaaldelijke gevoel van de in mijn ogen te lange battles,........... die erg saai en herhaaldelijk zijn. En,... de graphics die me in het begin trokken hebben me uiteindelijk laten zitten met een erg been there done that verhaal.
Eternal Sonata ofzo,... of Trusty Bell in Japan,.... die demo heb ik gespeeld met mijn US account 'Nutrilon'quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die andere RPG die er aan zit te komen aan de andere kant... die lijkt me op het moment dan wel weer erg cool, van de week zo'n trailer van gezien op Live, ziet er echt praat uit!
Gedaan. Bij Abonnement wijzigen kan ik alleen kiezen tussen:quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:53 schreef Darow het volgende:
[..]
Nope, die is er nog niet. We hebben het over de XBLA- versie.
@Sharkdoggie, ga naar xbox.com, login en ga naar profiel, hier moet je het ergens vinden.
Ik wil ze gewoon allebeiquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eternal Sonata ofzo,... of Trusty Bell in Japan,.... die demo heb ik gespeeld met mijn US account 'Nutrilon',.... zooooveel beter dan die blauwe draak
Echt,... daar ga je van genieten.
Belluuhh.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gedaan. Bij Abonnement wijzigen kan ik alleen kiezen tussen:
* code gebruiken
* Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 3 maanden
* Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden
En ik wil natuurlijk geen van bovenstaande maar abon. opzeggen.
Geniaal,... maar BD valt in het niets vergeleken bij DQVIII. Althans,.... uit mijn eigen ervaringen en als ik zo de reviews hier en daar lees. Vooral Eurogamer heeft er een erg goede (en strenge) review over.quote:
Ik las de Eurogamer review toen ik de game net gekocht had, maar nog niet gespeeld had. Dus dat was wel even schrikken. Gelukkig bleek ik het er totaal niet mee eens te zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniaal,... maar BD valt in het niets vergeleken bij DQVIII. Althans,.... uit mijn eigen ervaringen en als ik zo de reviews hier en daar lees. Vooral Eurogamer heeft er een erg goede (en strenge) review over.
Kijk met jou valt te pratenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:43 schreef DJ_ het volgende:
als je een rpg wil is Mass Erect gewoon de rpg van het jaar
mass effect is een action/rpg geen rpgquote:
Ja en Devil May Cry is geen hack 'n slasher, maar een hack 'n slasher/action adventure...quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect is een action/rpg geen rpg
nee gewoon een action adventurequote:Op zondag 26 augustus 2007 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en Devil May Cry is geen hack 'n slasher, maar een hack 'n slasher/action adventure...
DMC wordt al jaren tot het hack&slash genre benoemd. Mass Effect komt van een ontwikkelaar die bekend staat om hun RPG's en Mass Effect is grotendeels ook een RPG. Alleen voor die paar actionelementen het spel opeens een action/rpg noemenquote:
het is een action rpg door de battlesquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
DMC wordt al jaren tot het hack&slash genre benoemd. Mass Effect komt van een ontwikkelaar die bekend staat om hun RPG's en Mass Effect is grotendeels ook een RPG. Alleen voor die paar actionelementen het spel opeens een action/rpg noemen. Aan het einde van het jaar wordt het spel gewoon genomineerd voor beste Role Playing Game
![]()
http://masseffect.bioware.com/gameinfo/quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is een action rpg door de battles, ookal zal die gewoon rpg van het jaar worden
omdat er geen action/rpg prijs is dat wordt teveel awards als je elk genre zo gaar
onderschijden met de awards .
maar zo onderschijd hij zich wel gewoon als game
nog meer categorienquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://masseffect.bioware.com/gameinfo/
Science-fiction Role-playing
Ja, de Eternal Sonata demo kan je van de US of Japan marketplace downloaden. Echt zoveel cooler dan Blue Dragon. Ik keek erg uit naar Blue Dragon, maar de fights zijn veel te massaal en de omgevingen voelen groot en leeg aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eternal Sonata ofzo,... of Trusty Bell in Japan,.... die demo heb ik gespeeld met mijn US account 'Nutrilon',.... zooooveel beter dan die blauwe draak
Echt,... daar ga je van genieten.
Anderson is toffe kerel idd en het spel gaat echt mooi wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
anderson is dus je captain in het spel( anderson is de hoofdrol speler van het boek )
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat de uitgebreidheid van mass effect top word... maar de rest van het spel? Ik moet het nog maar zien.
Het is wel Bioware he? dat is voldoende garantiequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Je bent snel tevreden, ik wil toch liever eerst iets zien voordat ik zeg dat het geweldig is. Lijkt me wel zo handig.
*kuch*Jade empire*kuch*quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel Bioware he? dat is voldoende garantie![]()
Die vond ik ook wel aardigquote:
Zeikstraal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat de uitgebreidheid van mass effect top word... maar de rest van het spel? Ik moet het nog maar zien.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=484179
![]()
![]()
![]()
TH3quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze gaven True Crime ook een 9.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
zekerquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Anderson is toffe kerel idd en het spel gaat echt mooi worden![]()
Haha, ik zeg een keer iets negatiefs over je en meneer is op zijn e-penis getrapt.quote:
Bioware staat garant voor kwaliteit dus ook nu. En die hype is helemaal niet zo gek. Het spel heeft zich lang en breed bewezen op events.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind hypes gewoon lomp, als de gameplay zich niet bewezen heeft. Bijvoorbeeld en nieuwe Halo of GTA kan wel, omdat iedereen weet hoe het gaat spelen, maar Mass Effect is anders dan andere games en dus vind ik het raar dat zo'n game gehyped kan worden.
PI?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg ben je vaker op je fragiele p*k getrapt?![]()
Lees de PI in het vervolg nou eens voordat je onnodig begint te happen
het gaat mij na het lezen van het boek echt meer om het verhaal van mass effect dan de gameplayquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, ik zeg een keer iets negatiefs over je en meneer is op zijn e-penis getrapt.
Ik vind hypes gewoon lomp, als de gameplay zich niet bewezen heeft. Bijvoorbeeld en nieuwe Halo of GTA kan wel, omdat iedereen weet hoe het gaat spelen, maar Mass Effect is anders dan andere games en dus vind ik het raar dat zo'n game gehyped kan worden.
Het ziet er aardig uit, het bevat meerdere game elementen en is heel uitgebreid. Maar werkt dit principe? Speelt het lekker?
Ah right, let ik nooit op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Post Icoon [afbeelding][afbeelding]
PI's zeggen meer dan tong80 ooit posts zal maken of er 360's kapot gaan.quote:
Bedankt, moppiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Post Icoon [afbeelding][afbeelding]
Ik hoop dat je de single player leuk vind. Ik vond hem niet echt geweldig totdat ik hem co-op ging doen. Dan is de singleplayer mode echt fantastisch!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Trigalti het volgende:
Ik ga me vanaf dinsdag in mijn vrije uurtjes is lekker op Gears of War storten..
Woei.. eindelijk
Ja, ik wil hem eigenlijk ook wel co-op doen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de single player leuk vind. Ik vond hem niet echt geweldig totdat ik hem co-op ging doen. Dan is de singleplayer mode echt fantastisch!
Alleen splitscreen is dan weer kut.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem eigenlijk ook wel co-op doen..
Vriend van me werkt toch niet.. dus die moet maar naar mijn huis komen in zijn... altijd vrije.. uurtjes
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Is die demo van MOH: Airborne wat?
Zal toch wel meevallen op groot scherm??quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen splitscreen is dan weer kut.
Nja de "feeling" van SKATE. vond ik goed, de tijdslimiet op de demo daarentegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond de demo wel zo slecht van SKATE
JA!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Is die demo van MOH: Airborne wat?
Ik vind 't niet fijn spelen, ook op een groot beeld niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen op groot scherm??
Natuurlijk is het hele beeld mooier, maar beeld is denk groot genoeg..
Maar de co-op schijnt wel leuk te zijn toch??quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind 't niet fijn spelen, ook op een groot beeld niet.
Maarja, kwestie van wennen denk ik.
Even mijn mening spuien:quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, de Eternal Sonata demo kan je van de US of Japan marketplace downloaden. Echt zoveel cooler dan Blue Dragon. Ik keek erg uit naar Blue Dragon, maar de fights zijn veel te massaal en de omgevingen voelen groot en leeg aan.
En over die categorieën, je kan echt wel duizend subcategorieën maken maar met iets van zes categorieën kan je vrijwel alle spellen aanduiden.
Ja, is ook leuk. Alleen zou ik de co-op via online spelen doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar de co-op schijnt wel leuk te zijn toch??
Ik haal hem sowieso wel voor de multiplayer, want dat is natuurlijk 100% gaver..![]()
Ja maar... die vriend heeft geen xbox..quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, is ook leuk. Alleen zou ik de co-op via online spelen doen. Dan heb je splitscreen dus niet.
Die kills tellen ook niet meequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja maar... die vriend heeft geen xbox..
Moet ik het zeker met jou uitspelen??
Maar dan krijg ik geen kills meer...![]()
Heb ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met splitscreen als je minimaal een 80cm LCD TV hebt
en toch vind ik eternal sonata coolerquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Even mijn mening spuien:
Na de demo van Blue Dragon was ik net zo negatief als de meesten hier over het spel. Afgelopen donderdag kwam ik hem echter tegen bij de plaatselijk gameboer, en kon het toch niet laten om hem mee te nemen (tja ik had toch een creditcard dus waarom niet)
Ik moet zeggen, ik ben helemaal verkocht! Ik speel hem pas drie dagen en heb al 17 uur speeltijd erin zitten. Hij voelt zo anders dan de demo die ik maar ingewikkeld en langdradig vond. Ik heb al 10 jaar lang niet zo intensief in een spel gezeten als nu.
Goed het battlesysteem is natuurlijk ook traag, dat is altijd bij JRPG's, maar hij is stukken sneller als bijvoorbeeld FFVII (daar werd ik helemaal gek van die filmpjes van die Guardians.
Maar de onduidelijkheid is helemaal weg vanwege de opbouw van het spel. In de demo heb je gelijk alle mogelijkheden tot je beschikking, daar ben ik na 17 uur nog niet eens. Het verhaal is goed, de graphics zijn prachtig (als je van die stijl houdt natuurlijk) en de gameplay is erg goed. Ik merk dat ik nog steeds tegen de simpelste monstertjes wil vechten die bang van mij weg rennen, puur omdat ik het leuk vind om die gevechten aan te gaan.
Overigens heb je hier niet het probleem dat je altijd tegen alle monster die je tegenkomt moet vechten; als je een hoog genoeg level heb rennen ze van je weg voordat je uberhaupt in de gevecht modus bent. Zijn ze niet bang voor je, dan kun je ze zelf ontwijken. Op deze wijze kun je van het ene dorp naar het andere lopen zonder een enkele encounter.
Het is ook niet tegen Eternal Sonata hoor, die koop ik ook zeker!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en toch vind ik eternal sonata cooler![]()
heb die game vanaf het moment dat ik er van hoorde in de gaten gehouden en na de demo gelijk ge pre-orderd
bluedargon komt wel een keer als ik eternal sonata uitgespeeld heb en nog tijd heb voor mass effect er is
Same here.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:41 schreef existenz het volgende:
Ik ben dan waarschijnlijk ook 1 vd weinigen die het pakket heeft besteld om de 12 maanden en dat ik er dan Halo bij kreeg (ipv andersom)![]()
Het probleem met die demo is dat je teveel zooi krijgt waarvan je geen benul hebt wat je er mee aan moet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Even mijn mening spuien:
Na de demo van Blue Dragon was ik net zo negatief als de meesten hier over het spel. Afgelopen donderdag kwam ik hem echter tegen bij de plaatselijk gameboer, en kon het toch niet laten om hem mee te nemen (tja ik had toch een creditcard dus waarom niet)
Ik moet zeggen, ik ben helemaal verkocht! Ik speel hem pas drie dagen en heb al 17 uur speeltijd erin zitten. Hij voelt zo anders dan de demo die ik maar ingewikkeld en langdradig vond. Ik heb al 10 jaar lang niet zo intensief in een spel gezeten als nu.
Goed het battlesysteem is natuurlijk ook traag, dat is altijd bij JRPG's, maar hij is stukken sneller als bijvoorbeeld FFVII (daar werd ik helemaal gek van die filmpjes van die Guardians.
Maar de onduidelijkheid is helemaal weg vanwege de opbouw van het spel. In de demo heb je gelijk alle mogelijkheden tot je beschikking, daar ben ik na 17 uur nog niet eens. Het verhaal is goed, de graphics zijn prachtig (als je van die stijl houdt natuurlijk) en de gameplay is erg goed. Ik merk dat ik nog steeds tegen de simpelste monstertjes wil vechten die bang van mij weg rennen, puur omdat ik het leuk vind om die gevechten aan te gaan.
Overigens heb je hier niet het probleem dat je altijd tegen alle monster die je tegenkomt moet vechten; als je een hoog genoeg level heb rennen ze van je weg voordat je uberhaupt in de gevecht modus bent. Zijn ze niet bang voor je, dan kun je ze zelf ontwijken. Op deze wijze kun je van het ene dorp naar het andere lopen zonder een enkele encounter.
Ben er net achter gekomen dat Sensible soccer verschoven is naar septemberquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komen Speedbal II en/of Sensible soccer op arcade ?![]()
Woei... ben nu ook wel erg benieuwd..quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:14 schreef Katseviool het volgende:
Nou het bestellen van de Halo3 kit icm Live! is niet meer mogelijk vernam ik op andere fora.
Kennelijk toch een foutje van Bol![]()
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen..
quote:Dit is alleen de Feel and Look
Dit artikel is niet het spel Halo3 zelf, maar de Halo 3 Feel and Look. Iedereen die deze bestelt, krijgt geen Halo3 spel en geen compensatie vanwege de fout op de site. En iedereen die onrechtmatig gebruik maakt van een kortingscode, wordt geblokkeerd. Deze bestellingen worden niet uitgevoerd.
Maar dit vind ik nogal amateuristisch geschreven, en dit is een recensie...quote:
Ja klopt idd en iemand kreeg in een mailtje weer een ander antwoord, het zal afwachten worden voor de mensen die hem bestelt hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar dit vind ik nogal amateuristisch geschreven, en dit is een recensie...![]()
Waaronder ik..quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja klopt idd en iemand kreeg in een mailtje weer een ander antwoord, het zal afwachten worden voor de mensen die hem bestelt hebben.
Deze wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005538284&Section=GAMES&lgl=1&plid=b%2eyR5JsYB7IAAAEUb9c84pv6&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Deze titel is momenteel niet leverbaar_!
De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze wel.
Klik!
Nog wel althans.
Whaha ook al zon kutrecensiequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze wel.
Klik!
Nog wel althans.
Fifaquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het goed is komt vandaag de FIFA 08 demo
Zie mijn comment in het PES7 topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:31 schreef -Dries- het volgende:
PES 6 was anders behoorlijk ruk.
Wil niet afwachtenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja klopt idd en iemand kreeg in een mailtje weer een ander antwoord, het zal afwachten worden voor de mensen die hem bestelt hebben.
Dat lijkt me wel iets ja, maar volgens mij bestaat het niet? Als je op msn gaat op je 360 krijg je wel je gamertag en spel dat je speelt te zien achter je naam. Dat is ook wel grappig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Weet iemand van jullie of er een applicatie is die je gamecard uitleest en leuk presenteerd in je MSN nickname?
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets ja, maar volgens mij bestaat het niet? Als je op msn gaat op je 360 krijg je wel je gamertag en spel dat je speelt te zien achter je naam. Dat is ook wel grappig.
Doe maar eens ja is wel tof denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Hmmm... ik ga zelf wel iets in elkaar knutselen
Stuur + PGR3!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef CyberTijn het volgende:
'k Ben er uit, a.s. vrijdag ga ik ook een Xbox360 halen samen met GoW en BioShock. Hebben jullie nog tips voor een leuke racegame? Ik zat eerst sterk te denken aan DIRT, maar ik hoor dat PGR3 ook erg goed is.
Tips are more then welcome!
Forza 2 is eigenlijk wel DE race game op de 360.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef CyberTijn het volgende:
'k Ben er uit, a.s. vrijdag ga ik ook een Xbox360 halen samen met GoW en BioShock. Hebben jullie nog tips voor een leuke racegame? Ik zat eerst sterk te denken aan DIRT, maar ik hoor dat PGR3 ook erg goed is.
Tips are more then welcome!
Ja ik denk dat je wel gelijk moet geven, ik wacht nog even met een racegame, en ga me eerst wel storten op GoW en Bioshock.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Scarface2004 het volgende:
Forza gaat snel vervelen (vind ik)
Ik heb PGR3 langer gespeeld, maar dat kan ook komen omdat er toen der tijd niet zoveel bijzonders uitkwam op de 360.
Gewoon ff wachten op PGR4.
Voorlopig ben je wel zoet met GoW & Bioshock
Worms vind ik niet zo geweldig.. Bomberman lijkt me op live! wel gaafquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:34 schreef Katseviool het volgende:
Blijf zelf Bomberman geweldig vinden (nog wat na-weeen van de Dreamcast), maar hoort hier ook veel lui die helemaal los gaan op Worms
Gaaf hoop dat die van mij ook snel kapot isquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef Filay het volgende:
IJsmeis ik heb je aan de lijn
iig een Anne + zachte G daar is er vast maar 1 van in Nederland
Oh en voordat het geilen op IJsmeis preekje weer komt...
Ik belde Xbox klantenservice omdat mn 360 emo is. En hij dus voor reparatie weg moet
Vrijdag had ik hem, zaterdag kwam ik erachter dat hij krassen maaktequote:Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf hoop dat die van mij ook snel kapot isHoelang heb je die van jou eigenlijk gehad? 3 dagen ofzo
![]()
En Worms is echt wel een vet arcade spelletje vanmiddag weer gespeeld. je hebt altijd zo een game gevonden dat is ook wel handig.
Dat is aardig triest en pech dat je het dan net weer treft dat je een verrotte 360 hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:12 schreef Filay het volgende:
[..]
Vrijdag had ik hem, zaterdag kwam ik erachter dat hij krassen maakte![]()
Inderdaad en ik vervloek microsoft ook niet, Xbox is nog steeds de bom en ik werd heel vriendelijk geholpenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:26 schreef DooD het volgende:
[..]
Dat is aardig triest en pech dat je het dan net weer treft dat je een verrotte 360 hebt.
ja tuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:46 schreef -Dries- het volgende:
Komt Eternal Sonata in Europa uit dan?
welkom bij de echte coureursquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
Forza is leuk, totdat je endurance races moet gaan doen.
50 rondjes op 1 baan waar je vervolgens een uur mee bezig bent? Fuck die shit![]()
![]()
Ik denk dat Bol zelf ook wel inziet dat ze het nu niet meer kunnen maken om alle orders te cancellen. Zeker niet nu ze het keer op keer blijven bevestigen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Als bol.com weigert is dat jammer, dan haal ik hem 2 dagen eerder in de Mediamarkt wel.
Heb sowieso Live tot 2009...dus dat zat wel goed.
terug sturen en nieuwe vragen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Filay het volgende:
[..]
Inderdaad en ik vervloek microsoft ook niet, Xbox is nog steeds de bom en ik werd heel vriendelijk geholpen
Ik vervloek wel die lijer die me dit ding opgestuurd heeft
Stuur hem liever naar MS anders heb ik kans dat ik weer een zelfde type terugkrijg met dezelfde problemen.quote:
Die had ik ook aan de lijn afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef Filay het volgende:
IJsmeis ik heb je aan de lijn
iig een Anne + zachte G daar is er vast maar 1 van in Nederland
Oh en voordat het geilen op IJsmeis preekje weer komt...
Ik belde Xbox klantenservice omdat mn 360 emo is. En hij dus voor reparatie weg moet
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef Filay het volgende:
Kom maar op.quote:
Mooi zo, hopen dat ik deze keer 1e wordt in plaats van 2equote:Op maandag 27 augustus 2007 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga straks stunten met VVV![]()
Maar ik zal vlak voor de release wel een topic voor het toernooi openen![]()
Och Max was de winnaar van de vorige editie. Zal hem maar eens van de troon stotenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:19 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mooi zo, hopen dat ik deze keer 1e wordt in plaats van 2e![]()
Serienummer doorgeven, klacht omschrijven en vervolgens de keuze om je UPS label toe te sturen (via mail of post).quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef Ash het volgende:
M'n xbox is ook overleden.
Hoe ging de procedure ook alweer als ik ga opbellen?
yep zojuist gedaan, bedankt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Serienummer doorgeven, klacht omschrijven en vervolgens de keuze om je UPS label toe te sturen (via mail of post).
Ben toch blij dat ik "nog" geen problemen heb.. *klopt af *quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Ash het volgende:
[..]
yep zojuist gedaan, bedankt!
Dit wod nummertje 2 die naar Duitsland gaat.![]()
Wel een hele lieve dame die me te woord stond, Denise![]()
![]()
Third time is a charm, de mijne houd het nu toch al weer een tijdje uit (dit is dus ook de derde)quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef Ash het volgende:
[..]
yep zojuist gedaan, bedankt!
Dit word nummertje 2 die naar Duitsland gaat.![]()
Wel een hele lieve dame die me te woord stond, Denise![]()
![]()
Zonder haar eigen telefoonnummer heb je er geen moer aan...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik "nog" geen problemen heb.. *klopt af *
ik kijk niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
Halo 3 Footage GC2007, 18 Minuten.![]()
Xbox360Rally/torrent/legaal/HD1080P (1.13GB)
ReRip-TLN Ingezoomd op de TV ipv de gehele omgeving (250MB)
Meestal wel ja, alleen klopt dat nooit echt goed. Soms is de batterij echt nog verre van leeg maar gaan de lichtjes wel al brandenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:12 schreef Leonos het volgende:
Batterij op.
quote:Call of Duty 4 krijgt een CE
Als je met een grote titel op de markt komt voldoe je niet meer met een simpele DVD case, een boekje en de game, iets wat ook Infinity Ward in ziet.
Net als Bioshock en Halo 3 krijgt ook Call of Duty 4 bij de lancering een Collector's Edition, zo lezen we op een een verkooplijst van het Amerikaanse Gamestop. Helaas is er verder nog geen duidelijkheid over de inhoud, voor welk systeem deze verschijnt en of we hem ook in Europa mogen verwelkomen. We houden jullie op de hoogte!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vannacht nog even Bioshock spelen.
Ik dacht gisternacht dat ik hem bijna uitgespeeld had. Niet dus![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij dacht ook dat het voorbij was na dat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |