Zwaar overdreven reactie zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Bas321 het volgende:
Ik had hem ook liever nu op dit moment gehad, maar door al die berichten en 60% kans op kapotgaan, is mijn stemming even wat minder erover.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar ik wil graag een next-gen, of het nu een xbox of ps3 wordt, boeit me niet. Helaas is de ps3 me te duur, dus dan is er weinig over.
Behalve Wi, maar die wil ik nog niet gratis.
Inderdaad, it's worth it. Beter dan een PS3 zonder goede games. Heb er na MotorStorm geen game meer op gespeeld.. zou ook niet weten welke. Ratchet & Clank is pas weer de volgende interessante titel en dat duurt nog wel ff voordat die er is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zwaar overdreven reactie zegAls de PS3 jou te duur is koop je een XBOX 360, je hebt weinig andere keus dacht ik zo. En je hoeft je console echt niet 5 maanden naar Duitsland te sturen, dat duurt misschien 1 maand ofzo maximaal.
Volgens mij speel je teveelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus loopt BOL zich nu weer terug te krabbelen?
Ben ik blij dat ik nog NIET heb betaald
What's up?quote:
Zeg dan Game of The Year..quote:
Ik speel nog steeds Halo2 ........quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zeg dan Game of The Year..
En over welk spel heb je het nu? Halo 3 toch?![]()
Dit wordt mijn allereerst gespeelde Halo.. Aangezien ik pas een maand een x360 heb..
Ik heb wel iDeal betaald..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Boef het volgende:
Als je met credit card hebt betaald wordt je kaart volgens mij ook pas gedebiteerd op het moment van verzending. Anders annuleer je gewoon als ze terugkrabbelen, dan wordt het ook niet afgeschreven en anders wel teruggestort indien dit wel al is gebeurd. Alles is toch verzekerd.
iDeal vind ik niks, want dat is veel minder gereguleerd en moeilijker om wat gedaan te krijgen als er onverhoopt iets mis gaat (ik had de algemene voorwaarden betreffende klachtenafhandeling eens doorgelezen)
Gewoon geen slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef BMH het volgende:
Het is gewoon afwachten tot bol.com haar fout toegeeft. Dan breekt de hel los
Ik moest een keer gedurende 3 weken achter een webwinkel aan mailen om er achter te komen dat het spel wat ik besteld had bij voorbaat al niet meer leverbaar was. Ik had betaald via iDeal want credit card is geen beschikbare betaalwijze daar. Vervolgens moest ik na de onmiddelijke annulering nog 2 weken en een aantal mailtjes wachten op mijn geld. 5 weken lang iemand geld voorgeschoten voor niks!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb wel iDeal betaald..
Maar wat is nou precies het probleem?
Er staat toch duidelijk dat je de 12 maanden live krijgt?
Zoiets?quote:2.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door bol.com. Bol.com is gerechtigd gemotiveerd bestellingen te weigeren dan wel bijzondere voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt bol.com dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling.
Ja zoiets staat er altijd in..quote:
Ja ik dus ook.. Ik weet ook niet wie er mee gekomen is dat het niet zou kloppen, ook al lijkt het me wel onwaarschijnlijk, het spel zelf is al 60 euro... en een jaar live is ook nog is 55 euro..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef kepler het volgende:
wat doet iedereen moeilijk
Dit is gewoon een aanbieding van bol.com, het is ook niet een typefoutje lijkt me
Ik heb de bevestiging binnen, dus ik verwacht hem gewoon op of 1 dag na de release-date
Zoals ik al eerder schreef vind ik 'm verrassend goed. Vooral het geluid vind ik dik in orde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg is de demo van Airborne wat?
Had je reactie over het hoofd gezien, excuses bij dezequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef vind ik 'm verrassend goed. Vooral het geluid vind ik dik in orde.
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Boef het volgende:
Als je met credit card hebt betaald wordt je kaart volgens mij ook pas gedebiteerd op het moment van verzending. Anders annuleer je gewoon als ze terugkrabbelen, dan wordt het ook niet afgeschreven en anders wel teruggestort indien dit wel al is gebeurd. Alles is toch verzekerd.
iDeal vind ik niks, want dat is veel minder gereguleerd en moeilijker om wat gedaan te krijgen als er onverhoopt iets mis gaat (ik had de algemene voorwaarden betreffende klachtenafhandeling eens doorgelezen)
tja, Bioshock kost ook maar 50 euro bij bol.comquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.. Ik weet ook niet wie er mee gekomen is dat het niet zou kloppen, ook al lijkt het me wel onwaarschijnlijk, het spel zelf is al 60 euro... en een jaar live is ook nog is 55 euro..
daarom zijn creditcards voor de meer wetende internet gebruikerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Boef het volgende:
De strekking is natuurlijk dat dat met een creditcard niet was gebeurd. Je bestelling wordt immers enkelt geautoriseerd op het moment van bestellen/reserveren. Pas op het moment van verzenden wordt de autorisatie omgezet in een transactie. Kortom, je betaalt pas als je ook wat krijgt en zo zie ik het graag
Als er ooit een tijd komt dat die website creditcard-betalingen accepteert probeer ik het misschien nog wel een keertje. En eventueel een optie om bestellingen te annuleren tot het moment dat ie verzonden gaat worden op de site zelf, want dat vind ik ook een gemis.
een creditcard is 5 jaar lang geldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..
Maargoed, omschrijving was toch echt Halo3 + 12 maanden live dus dat zit wel goed
Ik wil gewoon geen creditcard..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een creditcard is 5 jaar lang geldig
Goh, en als je dan op 6 jaar en 11 maanden zit is hij nog een maand geldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een creditcard is 7 jaar lang geldig
Een betaling die is geautoriseerd wordt altijd voldaan. Zelfs als je daarmee je limiet zou overschrijden. En als je creditcard om een of andere reden geblokkeerd is na autorisatie krijg je de bestelling gewoon niet. Daarom debiteren ze je pas als ze het gaan verzenden. Als dit, zelfs na autorisatie, geweigerd wordt krijg je in plaats van je bestelling een e-mailtje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..
Maargoed, omschrijving was toch echt Halo3 + 12 maanden live dus dat zit wel goed
Dat zal echt niet gebeuren hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Bastard het volgende:
Ook besteld daar ... moet het spel zeker weten hebben, en aangezien dit de GOTY is.... ben ik bang dat ik in de winkel mis zal grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |