Zwaar overdreven reactie zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Bas321 het volgende:
Ik had hem ook liever nu op dit moment gehad, maar door al die berichten en 60% kans op kapotgaan, is mijn stemming even wat minder erover.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar ik wil graag een next-gen, of het nu een xbox of ps3 wordt, boeit me niet. Helaas is de ps3 me te duur, dus dan is er weinig over.
Behalve Wi, maar die wil ik nog niet gratis.
Inderdaad, it's worth it. Beter dan een PS3 zonder goede games. Heb er na MotorStorm geen game meer op gespeeld.. zou ook niet weten welke. Ratchet & Clank is pas weer de volgende interessante titel en dat duurt nog wel ff voordat die er is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zwaar overdreven reactie zegAls de PS3 jou te duur is koop je een XBOX 360, je hebt weinig andere keus dacht ik zo. En je hoeft je console echt niet 5 maanden naar Duitsland te sturen, dat duurt misschien 1 maand ofzo maximaal.
Volgens mij speel je teveelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus loopt BOL zich nu weer terug te krabbelen?
Ben ik blij dat ik nog NIET heb betaald
What's up?quote:
Zeg dan Game of The Year..quote:
Ik speel nog steeds Halo2 ........quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zeg dan Game of The Year..
En over welk spel heb je het nu? Halo 3 toch?![]()
Dit wordt mijn allereerst gespeelde Halo.. Aangezien ik pas een maand een x360 heb..
Ik heb wel iDeal betaald..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Boef het volgende:
Als je met credit card hebt betaald wordt je kaart volgens mij ook pas gedebiteerd op het moment van verzending. Anders annuleer je gewoon als ze terugkrabbelen, dan wordt het ook niet afgeschreven en anders wel teruggestort indien dit wel al is gebeurd. Alles is toch verzekerd.
iDeal vind ik niks, want dat is veel minder gereguleerd en moeilijker om wat gedaan te krijgen als er onverhoopt iets mis gaat (ik had de algemene voorwaarden betreffende klachtenafhandeling eens doorgelezen)
Gewoon geen slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef BMH het volgende:
Het is gewoon afwachten tot bol.com haar fout toegeeft. Dan breekt de hel los
Ik moest een keer gedurende 3 weken achter een webwinkel aan mailen om er achter te komen dat het spel wat ik besteld had bij voorbaat al niet meer leverbaar was. Ik had betaald via iDeal want credit card is geen beschikbare betaalwijze daar. Vervolgens moest ik na de onmiddelijke annulering nog 2 weken en een aantal mailtjes wachten op mijn geld. 5 weken lang iemand geld voorgeschoten voor niks!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb wel iDeal betaald..
Maar wat is nou precies het probleem?
Er staat toch duidelijk dat je de 12 maanden live krijgt?
Zoiets?quote:2.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door bol.com. Bol.com is gerechtigd gemotiveerd bestellingen te weigeren dan wel bijzondere voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt bol.com dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling.
Ja zoiets staat er altijd in..quote:
Ja ik dus ook.. Ik weet ook niet wie er mee gekomen is dat het niet zou kloppen, ook al lijkt het me wel onwaarschijnlijk, het spel zelf is al 60 euro... en een jaar live is ook nog is 55 euro..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef kepler het volgende:
wat doet iedereen moeilijk
Dit is gewoon een aanbieding van bol.com, het is ook niet een typefoutje lijkt me
Ik heb de bevestiging binnen, dus ik verwacht hem gewoon op of 1 dag na de release-date
Zoals ik al eerder schreef vind ik 'm verrassend goed. Vooral het geluid vind ik dik in orde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg is de demo van Airborne wat?
Had je reactie over het hoofd gezien, excuses bij dezequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef vind ik 'm verrassend goed. Vooral het geluid vind ik dik in orde.
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Boef het volgende:
Als je met credit card hebt betaald wordt je kaart volgens mij ook pas gedebiteerd op het moment van verzending. Anders annuleer je gewoon als ze terugkrabbelen, dan wordt het ook niet afgeschreven en anders wel teruggestort indien dit wel al is gebeurd. Alles is toch verzekerd.
iDeal vind ik niks, want dat is veel minder gereguleerd en moeilijker om wat gedaan te krijgen als er onverhoopt iets mis gaat (ik had de algemene voorwaarden betreffende klachtenafhandeling eens doorgelezen)
tja, Bioshock kost ook maar 50 euro bij bol.comquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.. Ik weet ook niet wie er mee gekomen is dat het niet zou kloppen, ook al lijkt het me wel onwaarschijnlijk, het spel zelf is al 60 euro... en een jaar live is ook nog is 55 euro..
daarom zijn creditcards voor de meer wetende internet gebruikerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Boef het volgende:
De strekking is natuurlijk dat dat met een creditcard niet was gebeurd. Je bestelling wordt immers enkelt geautoriseerd op het moment van bestellen/reserveren. Pas op het moment van verzenden wordt de autorisatie omgezet in een transactie. Kortom, je betaalt pas als je ook wat krijgt en zo zie ik het graag
Als er ooit een tijd komt dat die website creditcard-betalingen accepteert probeer ik het misschien nog wel een keertje. En eventueel een optie om bestellingen te annuleren tot het moment dat ie verzonden gaat worden op de site zelf, want dat vind ik ook een gemis.
een creditcard is 5 jaar lang geldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..
Maargoed, omschrijving was toch echt Halo3 + 12 maanden live dus dat zit wel goed
Ik wil gewoon geen creditcard..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een creditcard is 5 jaar lang geldig
Goh, en als je dan op 6 jaar en 11 maanden zit is hij nog een maand geldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een creditcard is 7 jaar lang geldig
Een betaling die is geautoriseerd wordt altijd voldaan. Zelfs als je daarmee je limiet zou overschrijden. En als je creditcard om een of andere reden geblokkeerd is na autorisatie krijg je de bestelling gewoon niet. Daarom debiteren ze je pas als ze het gaan verzenden. Als dit, zelfs na autorisatie, geweigerd wordt krijg je in plaats van je bestelling een e-mailtje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan is de CC misschien al niet geldig meer, ze controleren ook gelijk bij bestelling of je CC wel geldig is..
Maargoed, omschrijving was toch echt Halo3 + 12 maanden live dus dat zit wel goed
Dat zal echt niet gebeuren hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Bastard het volgende:
Ook besteld daar ... moet het spel zeker weten hebben, en aangezien dit de GOTY is.... ben ik bang dat ik in de winkel mis zal grijpen
je krijgt een half jaar van te voren bericht dat je hem moet vernieuwe ( en dat kan dan ook gelijk )quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:44 schreef ach het volgende:
[..]
Goh, en als je dan op 6 jaar en 11 maanden zit is hij nog een maand geldigMijne is trouwens maar 2 jaar geldig.
je kan gewoon bij de bank aangeven dat je niet rood wil kunnen staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen creditcard..
Je betaald je blauw als je rood staat..
Niet dat ik dat ooit sta, maar toch is het verlokkelijk..
Klopt, maar ik kan alles betalen met mijn pinpas.. vind et wel goed zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan gewoon bij de bank aangeven dat je niet rood wil kunnen staan
probleem opgelost![]()
Ja, je hebt ook kaartvormen met gespreid terugbetalen. Dan is het gewoon een duur flexibel krediet. Ze bieden het ook om de haverklap aan. Bij mij worden alle uitgaven van 1 maand in één keer afgeschreven op een nagenoeg vaste dag. Geen rente, niks. Alleen kaartkosten en die vallen ook wel mee, 15 euro ofzo. En je kan je credit card uitgaven bijhouden op de site van de bank, die worden dagelijks bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen creditcard..
Je betaald je blauw als je rood staat..
Niet dat ik dat ooit sta, maar toch is het verlokkelijk..
Ik kan niet zeggen dat ik slecht met geld omga, goed zelfs..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook kaartvormen met gespreid terugbetalen. Dan is het gewoon een duur flexibel krediet. Ze bieden het ook om de haverklap aan. Bij mij worden alle uitgaven van 1 maand in één keer afgeschreven op een nagenoeg vaste dag. Geen rente, niks. Alleen kaartkosten en die vallen ook wel mee, 15 euro ofzo. En je kan je credit card uitgaven bijhouden op de site van de bank, die worden dagelijks bijgewerkt.
Op deze manier heb je het zelf in de hand. Als mensen daar niet mee om kunnen gaan, zijn ze ook een gevaar voor zichzelf met een gewone pinpas, praktisch...
volgens mij zijn wij de enige hier die het nut van een CC echt zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook kaartvormen met gespreid terugbetalen. Dan is het gewoon een duur flexibel krediet. Ze bieden het ook om de haverklap aan. Bij mij worden alle uitgaven van 1 maand in één keer afgeschreven op een nagenoeg vaste dag. Geen rente, niks. Alleen kaartkosten en die vallen ook wel mee, 15 euro ofzo. En je kan je credit card uitgaven bijhouden op de site van de bank, die worden dagelijks bijgewerkt.
Op deze manier heb je het zelf in de hand. Als mensen daar niet mee om kunnen gaan, zijn ze ook een gevaar voor zichzelf met een gewone pinpas, praktisch...
Studenten CCquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je krijgt een half jaar van te voren bericht dat je hem moet vernieuwe ( en dat kan dan ook gelijk )
net als met een gewone bankpas dus dan is het je eigen domme fout
2 jaar ? dat zuigtwelke bank en kaart ?
je kan altijd kijken hoeveel crediet je nog over hebt op je CC en als je slecht met geld om kan gaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik slecht met geld omga, goed zelfs..
Maar met een creditcard worden toch wel de meeste schulden gemaakt..
En je kunt niet zomaar even naar de bank lopen: hoeveel staat er nog op? Toch?
das zwaar genaaidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef ach het volgende:
[..]
Studenten CCals ik ooit rood zou komen te staan ben ik hem gelijk kwijt
![]()
Maar thx voor je uitleg Boef
ook weer zo'n omplossing gemaakt voor de simpele internet gebruiker / simpele betaal persoonquote:
Heerlijk man. Leuk arcadespelletje uit en geen punten? hoppa! En ik bestel veel overzees en dan heb je vaak geen iDeal-achtige mogelijkheden. Zelfs als ik hier wat in de winkel koop en ik kan pinnen gebruik ik mijn creditcard. Dan is mijn aanschaf automatisch 180 dagen verzekerd tegen schade, diefstal en verlies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij de enige hier die het nut van een CC echt zien
Het voordeel is dat je het geld eerst ZELF overmaakt en vervolgens dan er GEBRUIK van maakt. Omslachtig of niet, je weet in ieder geval eerder waar je aan toe bent en of je het wel zo verstandig is om er gebruik van te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook weer zo'n omplossing gemaakt voor de simpele internet gebruiker / simpele betaal persoon
maar gewoon extreem omslachtig
Ja, maar omdat dat dus zo makkelijk gaat met een CC vind ik dat juist geen voordeel. Ik heb grote gaten in mijn handenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Heerlijk man. Leuk arcadespelletje uit en geen punten? hoppa! En ik bestel veel overzees en dan heb je vaak geen iDeal-achtige mogelijkheden. Zelfs als ik hier wat in de winkel koop en ik kan pinnen gebruik ik mijn creditcard. Dan is mijn aanschaf automatisch 180 dagen verzekerd tegen schade, diefstal en verlies.
Helemaal mee ens..quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar omdat dat dus zo makkelijk gaat met een CC vind ik dat juist geen voordeel. Ik heb grote gaten in mijn handen.
Ik heb geen CC én ik kan niet rood staan. Heerlijk.
Voor die gewone moet je minimaal 650 euro per maand op je rekening ontvangen en dat had ik toen nog nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
das zwaar genaaid, je had beter een normale CC kunnen nemen
die 15 euro per jaar dat je er voor betaald ( kan vanaf 18 )
voorwarde is betaal de jaarlijkse 15 euro aan kosten en dat is hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar Boef bij welke bank zit je? En wat zijn nou de voorwaarden voor een aanvraag van een CC? Ik heb me er namelijk niet eerder echt in verdiept![]()
hoefte bij mij nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:17 schreef ach het volgende:
[..]
Voor die gewone moet je minimaal 650 euro per maand op je rekening ontvangen en dat had ik toen nog niet![]()
Je koopt er inderdaad veel te makkelijk dingen mee en dat gaat er aan het eind van de maand dan allemaal tegelijk afquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar omdat dat dus zo makkelijk gaat met een CC vind ik dat juist geen voordeel. Ik heb grote gaten in mijn handen.
Mijn CC is een Mastercard van ABN Amro die gekoppeld is aan mijn betaalrekening bij dezelfde bank. Voorwaarde is dat je je inkomen op die rekening krijgt gestort en dat je niet met alarmbellen bij BKR staat ingeschreven. Dan krijg je hem sowieso wel alleen zal je bestedingslimiet afhangen van je inkomen. Of dat nou stufi of salaris is, of een combinatie van die twee, maakt niet zo veel uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar Boef bij welke bank zit je? En wat zijn nou de voorwaarden voor een aanvraag van een CC? Ik heb me er namelijk niet eerder echt in verdiept![]()
Tja, je zelfkennis siert je en dan heb je over dat dik gedrukte punt wel gelijk. Dan ben je inderdaad gewoon beter af zonder want je koopt natuurlijk wel op de pof.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan ik mij gelukkig veroorloven, tot een gemiddeld bedrag van ¤300 per maand. Ook het feit dat je ff wat cash kan pinnen of over laten boeken naar je betaalrekening heeft mij in financiëel mindere tijden vaker uit de brand geholpen dan in de nesten gewerkt. Ik heb 'm nu al 8 jaar en heb er geen seconde spijt van.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef ach het volgende:
[..]
Je koopt er inderdaad veel te makkelijk dingen mee en dat gaat er aan het eind van de maand dan allemaal tegelijk af![]()
Ik zal een poging wagen om het weer ontopic te maken. Nagenoeg alle Xbox spellen die ik heb gekocht zijn met een creditcard betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef Un4 het volgende:
Is dit het grote creditcard topic geworden??
nubcake spelquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb ik al gezegd wat de GOTY van dit jaar gaat worden trouwens? CALL OF DUTY 4 MWUAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
Heb retezin in de beta![]()
Nee man, Battle Stations: Midway!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb ik al gezegd wat de GOTY van dit jaar gaat worden trouwens? CALL OF DUTY 4 MWUAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
Wanneer komt die beta hier eigenlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Begin september. Maak alvast een account aan op www.charlieoscardelta.com en blijf vooral de site DAGELIJKS in de gaten houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wanneer komt die beta hier eigenlijk?
Bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Begin september. Maak alvast een account aan op www.charlieoscardelta.com en blijf vooral de site DAGELIJKS in de gaten houden.
Nog een CoD 4 memberquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
BedanktIk ga me gelijk even aanmelden.
Nou, de meeste schulden worden gemaakt door mensen die meer uitgeven dan ze zich kunnen veroorloven. Bovendien denk ik eerder dat te makkelijk verleende kredieten en leningen van bijvoorbeeld enkele tienduizenden euro's bij instellingen als Frisia etc. met woekerrente's daar eerder debet aan zijn dan een creditcardje met 1000 euro limiet en renteloze aankopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik slecht met geld omga, goed zelfs..
Maar met een creditcard worden toch wel de meeste schulden gemaakt..
En je kunt niet zomaar even naar de bank lopen: hoeveel staat er nog op? Toch?
quote:
Mmokayquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal straks vlak voor de release maar eens een FOK Call of Duty 4 groupie op gaan zettenMoet natuurlijk Strolie wel de vloer aanvegen
![]()
eternal sonata is beter dan blue dragon , maar ik ga blue dragon wel gewoon een keer halequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens heel rap je mond spoelen jij vuile JRPG hooker![]()
Blue Dragon![]()
![]()
Er is niet relaxter dan een marathon Call of Duty te spelen met je vrienden. Lekker elkaar neer maaien op de meest gebalanceerde maps. Even een keer wat anders dan om de haverklap in een bos met vijanden gerespawned te worden zoals in Blue Dragonquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eternal sonata is beter dan blue dragon , maar ik ga blue dragon wel gewoon een keer hale
al staat die niet hoog op mijn prioriteiten lijst
en jrpg's zijn gewoon tof , wat moet je nu met een 13 in een dozijn shooter als cod
BIOSHOCK UITGESPEELDquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Klopt, altijd dat slappe geouwehoer snachts..quote:Op zondag 26 augustus 2007 07:39 schreef Bastard het volgende:
Als die energie van slap geouwehoer nou eens omgezet kon worden naar het posten van screenshots en leuke links, dan werd het weer eens wat hier.
CC ftwquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij de enige hier die het nut van een CC echt zien
speel dan een goeie shooter zoals haloquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er is niet relaxter dan een marathon Call of Duty te spelen met je vrienden. Lekker elkaar neer maaien op de meest gebalanceerde maps. Even een keer wat anders dan om de haverklap in een bos met vijanden gerespawned te worden zoals in Blue Dragon![]()
![]()
Online shooters spelen is dolle gezelligheidHEADSHOT PWNAGE!!!!EINS!!!1111!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |