Nu Huub nog met Nadia aan zijn zijde...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:59 schreef tipsch het volgende:
Rappers opgerot.
Mischien blijft het wel zo vanavond. Fons is boos.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef neehe het volgende:
Sreamlock slaat nu nergens op, ze gaan gewoon weg.
ZijkRTL.
Goed idee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu Huub nog met Nadia aan zijn zijde...![]()
Mss wordt de bende even opgeruimd en kunnen ze zo weer verder 'spelen' in een schone villa.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef Casshern het volgende:
zucht die streamlock duurt te lang
Tja dat is toch wat RTL wil?! Ik weet niet wat er nu gaande is maar het script voor vanavond zal wel doorgenomen worden ofzo.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed idee!
Huub er uit, en dan nog een soort Nix er voor terug.
Nee joh! We maken het nog beter, Brian en Jaap er ook uit, en nog een Nix en Nada er bij.
Dan heb je vast veel minder streamslocks![]()
The Fons weet van niets, die heeft wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
'als het te ver gaat , gat de stekker er meteen uit' aldus Fons.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen even snel een plaspauze doen en op tijd terug zijn voor een lekker avondje Nadia en Dennis gesprekje
Je kunt beter vragen wie ze er niet in heeft gehad!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia staat alweer de bek te schrobben, wie heeft ze er nou weer ingehad?
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nadia poetst de smaak van het tongworstelen met de rapper weg..
Heb je meer gezien dan mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nadia poetst de smaak van het tongworstelen met de rapper weg..
En niet alles achter de schermen.... het merendeel is verbaal gewoon te slap....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef wie.. het volgende:
Jammer van het slechte personeel binnen de redactie, dgk zou een goede show zijn geweest met de juiste mensen achter de schermen...
Een terecht zeer geirriteerde stemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Dat was een kwaaie gebiedende stem, die snauwde 'Nadia! Níet fluisteren!'.
Idd ook daar zou een straf op moeten staan.... nog 1x fluisteren = exit!!! Oohh wat lijkt me dat heeeeerlijk Nadia de kooi uit!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een terecht zeer geirriteerde stem![]()
Ja, lijkt mij ook dat ze allang niet meer gecharmeerd zijn door dat quasi-onschuldige gedoe met die zender.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een terecht zeer geirriteerde stem![]()
dus "het ingrijpen" heeft niet zo lang geduurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:12 schreef Dreamboy het volgende:
Links de arm van Lieke bij Huub op schoot.
[afbeelding]
Probleem is ook echt, denk ik, dat Nadia op heel foute momenten, tijdens de al dan niet gescripte ruzies met Dennis, zo vaak in de lach schiet, dat het moeilijk is televisie te maken van haar optreden. Ze acteert dus ook nog eens zeer slechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook dat ze allang niet meer gecharmeerd zijn door dat quasi-onschuldige gedoe met die zender.
Exit dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Er is dus beveiliging aan te pas te komen....
Huub heeft nix in s'n oor gebeten, knietje gegeven.... gespuugd....
Nou, het erover hebben mag dus ook al niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef Desii het volgende:
Er is weer beveiliging aan de pas gekomen.
Had nix nou z'n hand maar geschudt... was ie een ton rijker geweest.quote:
hmm, mocht het waar zijn: kuthuubquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het erover hebben mag dus ook al niet.
Volgens Dennis is er gespuugd, in zijn oor gebeten, en nog zo wat.
he, joh!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft Dennix in zn oor gebeten, een knietje gegeven
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Huub heeft nix in z'n oor gebeten, knietje gegeven.... gespuugd....
Dat lijkt mee een exit.... Gelukkig de Gouden Kooi is voorbij.
Dat is wel de vraag; hij vertelde het wel erg lacherig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, mocht het waar zijn: kuthuub![]()
Had je beter moeten luisteren....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoorde Dennis alleen zeggen "lik en tik"
Het verhaal klopt wel dat zei Dennixquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoorde Dennis alleen zeggen "lik en tik"
Die zullen wel naar achter geroepen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef Desii het volgende:
Ik zou wel graag een stream op Huub en Lieke hebben
Duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Had je beter moeten luisteren....![]()
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
Fans achter het hek
"Dennis I love you"
Zo is dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:29 schreef Desii het volgende:
Amanda... we mogen nu niet meer drinken, dat is dan ook wel begrijpelijk
Ik snap niet dat ze "achteren" toestonden, dat zonder fatsoenlijk ontbijt de drank al rijkelijk mocht vloeien.... das vragen om problemen.
Niet om Huub of Nix goed te praten, want ze hebben ook nog hun eigen verantwoordelijkheid
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommert![]()
Zegt hij...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft Dennix in zn oor gebeten, een knietje gegeven
Ah gelukkig, dan is nix begonnen. Uitlokking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Zegt hij...
Door die ellendige streamlocks de hele tijd hebben we geen idee meer wat er werkelijk gebeurd is.
Het enige wat ik heb gezien is dat Dennis Huub duwde.
[..]
En hierom krijgen we dus steeds streamlocks.Iedereen blert maar van exit enzo.Geef ze groot gelijk dat ze nu streamlocks doen.Scheel mij het nu wie er een tik uitdeelt.We willen toch actie in die kooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
We gaan Nix toch niet op zijn woord geloven hé!!!
Ik wil het eerst zien en als het idd zo is, ben ik het ermee eens dat Huub exit moet.... maar heeft Nix dan nix gedaan???
En dat is dus de kracht en grote Dennis truc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef BuffyJan het volgende:
Amandel: toen Dennix tegen Huuv pussy pussy zei werd ie helemaal gek
Brian: werd Huub gek he. En lock
Ik vind het gewoon stom van Huub en Dennis dat ze het zo ver hebben laten komen. Waren best leuke streams vanmiddag en dat is ineens afgelopen. En als er iemand te ver is gegaan gewoon eruit flikkeren, kan me niet schelen wie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hierom krijgen we dus steeds streamlocks.Iedereen blert maar van exit enzo.Geef ze groot gelijk dat ze nu streamlocks doen.Scheel mij het nu wie er een tik uitdeelt.We willen toch actie in die kooi.
Dennis hoef je niet goed te praten met alcohol is het altijd Huub die voor problemen zorgt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:29 schreef Desii het volgende:
Amanda... we mogen nu niet meer drinken, dat is dan ook wel begrijpelijk
Ik snap niet dat ze "achteren" toestonden, dat zonder fatsoenlijk ontbijt de drank al rijkelijk mocht vloeien.... das vragen om problemen.
Niet om Huub of Nix goed te praten, want ze hebben ook nog hun eigen verantwoordelijkheid
Als er tikkertje gespeelt wordt dan wil ik dat zien. We weten allemaal hoe de redaktie manipuleert....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hierom krijgen we dus steeds streamlocks.Iedereen blert maar van exit enzo.Geef ze groot gelijk dat ze nu streamlocks doen.Scheel mij het nu wie er een tik uitdeelt.We willen toch actie in die kooi.
Vond het een ordinare boel vanmiddag.Alles draait alleen nog maar om geiligheid.En bij een ruzie doen ze streamlocks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom van Huub en Dennis dat ze het zo ver hebben laten komen. Waren best leuke streams vanmiddag en dat is ineens afgelopen. En als er iemand te ver is gegaan gewoon eruit flikkeren, kan me niet schelen wie.
Hoe is dat bij jullie... Ik heb geen geluid op stream 1.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:44 schreef Dreamboy het volgende:
Brian en Amanda ook geen geluid nou
doet het weer
Juist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er tikkertje gespeelt wordt dan wil ik dat zien. We weten allemaal hoe de redaktie manipuleert....
De streamlocks slaan nergens op... want dan zijnjuist de akties te zien. Nu erger ik me allleen maar dood dat je de waarheid niet mag weten omdat het wel eens niet in het straat je van de redaktie kan passen...
Niemandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jullie... Ik heb geen geluid op stream 1.
Tuurlijk wil ik ook de ruzies zien,maar door al dat gezeur van forums over hij moet exit en dit is gemeen,krijgen we nu dus streamlocks.Ze kunnen denk niet anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er tikkertje gespeelt wordt dan wil ik dat zien. We weten allemaal hoe de redaktie manipuleert....
De streamlocks slaan nergens op... want dan zijnjuist de akties te zien. Nu erger ik me allleen maar dood dat je de waarheid niet mag weten omdat het wel eens niet in het straat je van de redaktie kan passen...
Hij zei boetes worden er niet meer gegeven, zeker niet bij Huub, waarop Amanda zei dan een exit, dus dat zegt nog niets over het gebeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Meende Brian te horen zeggen dat er bij Huub geen boetes meer worden uitgedeeld maar dat het direct exit is.. gevolgd door een diepe zucht.
Dat hoorde ik ook. Ze hadden t erover dat er weer flink geduwd was. Door Huub en nix. Amanda zei dat er wel weer boetes zullen volgen, waarop Brian zei dat dat voor Huub niet meer opgaat,voor hem is t exit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Meende Brian te horen zeggen dat er bij Huub geen boetes meer worden uitgedeeld maar dat het direct exit is.. gevolgd door een diepe zucht.
Dat was het wel een beetje, maar afgezien van wat geschuur hier en daar is er toch eigenlijk niks buitensporigs gebeurd. Er gebeurde eindelijk eens WAT.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond het een ordinare boel vanmiddag.Alles draait alleen nog maar om geiligheid.En bij een ruzie doen ze streamlocks.
Yup, ik was dan ook zeer teleurgesteld dat ie weer begonnen is met drinken een paar weken geleden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef maril het volgende:
[..]
Dennis hoef je niet goed te praten met alcohol is het altijd Huub die voor problemen zorgt.
Dat meen je toch niet? ...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Huub heeft nix in z'n oor gebeten, knietje gegeven.... gespuugd....Dat lijkt mee een exit.... Gelukkig de Gouden Kooi is voorbij.
Huub was net al met zijn honkbalballetje aan het spelen.Deed hij de vorige keer ook toen hij exit moest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef Ballistixx het volgende:
Ja, voor huub is het een exit ( zegt brian tegen amanda )
Pff, dan ga ik echt niet meer kijken.![]()
Nee, ze kunnen niet anders, omdat ze niet handelden naar hun eigen regels, en bij een streamlock weten we niet wat er gebeurd en kunnen ze dat dus zelf invullen, willen ze een exit kunnen ze de beelden op tv laten zien, willen ze geen exit, dan doen ze of e niets gebeurd is. geen getuigen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik ook de ruzies zien,maar door al dat gezeur van forums over hij moet exit en dit is gemeen,krijgen we nu dus streamlocks.Ze kunnen denk niet anders.
Volgens mij is dat door de akties nav het zg aanrandingsincident... en juist toen had de redaktie meer kunnen bereiken door eerlijk te zijn en de bewoners er gewoon open en eerlijk over te laten praten op de streams. Dat was de gemiste kans voor de redaktie om een goede band op te bouwen met de forumusers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik ook de ruzies zien,maar door al dat gezeur van forums over hij moet exit en dit is gemeen,krijgen we nu dus streamlocks.Ze kunnen denk niet anders.
Toen ik vanmiddag stopte met kijken had Huub pas een glas op.Had niet het vermoeden dat hij verder zou drinken.Heeft hij dus wel gedaan.Maar ja is ook moeilijk om niks te nemen als iedereen drinkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup, ik was dan ook zeer teleurgesteld dat ie weer begonnen is met drinken een paar weken geleden...
Als alcoholist hoeft ie voor mij niet te winnen... maar eigenlijk is het de enige die ik het gun. Het is voor mij als streamkijker redelijk frustrerend dat er voor mij eigenlijk niemand een echte favoriet is.
Maar het ergste vind ik nog dat iemand als nix een kans is gegunt door de redaktie op veel geld. Terwijl ie helemaal niets levert....
Als Huub gaat,dan gaat donderdag ook Lieke.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
Misschien kan HiDiHo treurmuziek achter de streams zetten?
Het is gewoon slap van Huub. Topsporters hebben vaak een kleinere kans op grote geldbedragen en die laten er bijna alles voor staan.... Vindt het gewoon superzwak. Wat niet wil zeggen dat Huub echt dronken was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag stopte met kijken had Huub pas een glas op.Had niet het vermoeden dat hij verder zou drinken.Heeft hij dus wel gedaan.Maar ja is ook moeilijk om niks te nemen als iedereen drinkt.
Sta ik achter. Lieke heeft niets bij dat tuig te zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub gaat,dan gaat donderdag ook Lieke.
Stel dat er wel iets is gebeurd wat niet door de beugel kan, zou achter dan niet aansturen op een stemming exit van Huub of Dennix?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub gaat,dan gaat donderdag ook Lieke.
Sorry ik weet het niet zeker. Het waren de woorden van nix toen ie met Nadia in gesprek was.... Wat ik ook begreep begon nix met het wegduwen van Huub.quote:
Ja dat was nog duidelijk op de streams te zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik weet het niet zeker. Het waren de woorden van nix toen ie met Nadia in gesprek was.... Wat ik ook begreep begon nix met het wegduwen van Huub.
Het ergste vind ik dan ,dat dat tuig heeft gewonnen.Huub heeft zijn fouten ,maar hij heeft wel voor show gezorgd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Sta ik achter. Lieke heeft niets bij dat tuig te zoeken.
juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
(knip)
Als de kooi gaat stoppen, zullen ze achter ook wel geen belang hebben in een nieuwe miljonair.
Geldt voor mij ook...ik kijk alleen nog voor Huub..de rest interesseert me gewoon niks..als hij er uit moet omdat hij in Dennis zijn oor heeft gebeten, gespuugd en zelfs een knietje..tja... wel erg dom van Huub...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was net al met zijn honkbalballetje aan het spelen.Deed hij de vorige keer ook toen hij exit moest.
Hoop het echt niet,want dan kan van mij de stekker eruit.Zonder Huub geen gouden kooi.
Er waren natuurlijk streamlocks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook...ik kijk alleen nog voor Huub..de rest interesseert me gewoon niks..als hij er uit moet omdat hij in Dennis zijn oor heeft gebeten, gespuugd en zelfs een knietje..tja... wel erg dom van Huub...![]()
Is het wel waar? Overdrijft Dennis niet een beetje?
Al voor de FOK! kaartenaktie heb ik Huub heel sterk gesteund op de 10 topics.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dan ,dat dat tuig heeft gewonnen.Huub heeft zijn fouten ,maar hij heeft wel voor show gezorgd.
Dennix vertrouw ik dus in deze ook niet, jammer dat we de beelden niet hebben gezien, toen de streamlock kwam was er nog niets ergs gebeurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook...ik kijk alleen nog voor Huub..de rest interesseert me gewoon niks..als hij er uit moet omdat hij in Dennis zijn oor heeft gebeten, gespuugd en zelfs een knietje..tja... wel erg dom van Huub...![]()
Is het wel waar? Overdrijft Dennis niet een beetje?
Onmiddelloos die camera's van Brian en Jaap innemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Brian heeft veel foto's gemaakt vandaag. Ook tijdens de ruzie van Huub en Dennis.. hij zegt dat hij had gehoopt om een 'klap' te schieten. Hij vindt zelf dat hij topfoto's heeft gemaakt, gruwelijk goed.
ik heb al toegegeven dat ik dan beter moet luisterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Avonne? vestond iets anders
en i geloof haar
Betekent dat Huub exit is en nix nig gered kan worden door een boete?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Brian heeft veel foto's gemaakt vandaag. Ook tijdens de ruzie van Huub en Dennis.. hij zegt dat hij had gehoopt om een 'klap' te schieten. Hij vindt zelf dat hij topfoto's heeft gemaakt, gruwelijk goed.
Nee, want hij zegt niet dat Huub geslagen heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Betekent dat Huub exit is en nix nig gered kan worden door een boete?
én met de bewoners.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat door de akties nav het zg aanrandingsincident... en juist toen had de redaktie meer kunnen bereiken door eerlijk te zijn en de bewoners er gewoon open en eerlijk over te laten praten op de streams. Dat was de gemiste kans voor de redaktie om een goede band op te bouwen met de forumusers.
Mij lijkt fair dat degene die het eerst slaat gestraft wordt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:14 schreef schatje het volgende:
Als ze beide hebben geslagen gaat er niemand weg. Als alleen Huub had geslagen eventueel wel.
Maar die komen het terrein niet af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Er is iig bewijsmateriaal genoeg.. Brian heeft tig foto's gemaakt.
Dat heb ik ook altijd gezegd de eerste aktie zou moeten bepalen... net als bij boksen zou de ronde meteen stil gelegd moeten worden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Mij lijkt fair dat degene die het eerst slaat gestraft wordt.
Een direkte reflex reactie vind ik wel begrijpelijk, en veel minder ernstig.
o, ik dacht dat iemand het pussy ban Nadia vast hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:17 schreef akveor het volgende:
Ik heb een topfoto zegt Brian.
Hier weet ie dat ie hem heeft .... pussy pussy...
Ik begrijp er niet veel van.
Maar daar staat geen klap op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Er is iig bewijsmateriaal genoeg.. Brian heeft tig foto's gemaakt.
Toen zei Dennis "niet aan mijn oor likken. Je mag niet likken"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef kybe het volgende:
Voor de eerste streamlock ging Huub een beetje in de Natasia mode en ging met zijn gezicht naar het gezicht van Dennis,hij maakte toen een bijt beweging naar het oor van Dennis,Een ''beweging'' zo ver als ik het kon zien, niet echt bijten.
quote:Voor de tweede streamlock wilde Huub een weddenschap met Dennis.Ik heb Huub een paar keer horen zeggen dat Dennis niet aan hem moest komen .Dennis gaf Huub een zet daarna begon Huub te schelden.Wat er precies voor sla ,duw en trekwerk tijdens de streamlock was weten we natuurlijk niet.
Ga meteen kijken heb net alles gemist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:24 schreef akveor het volgende:
Filmpje van VOL:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=36819&sess=664
dit is een goed filmpjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:26 schreef Varen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0k
Huub "ze wordt gebald door de eerste de beste wannabee MTV-rapper"quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:29 schreef FdW het volgende:
Huub zei toch echt krantenwijker en niet k.nkerlijer.![]()
![]()
Ja,is goed te zien,de eerste keer likt hij dus het oor van Dennis en de tweede keer maakt hij dat bijtgebaar.quote:
Wat zei die precies ik zat net de filmpjes te bekijken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hah ik HOU VAN DEZE SPEAKER!
Op verzoek van vele streamers?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
*zingt "where was i, where was she"
stoppen ze de stream
Dat is een microfoontepel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef ricofromrio het volgende:
zie ik nu een stukje van Amanda haar tepel of is het de schaduw?
Dan wil ik een TOTAAL alcoholverbod voor Huub... zelfs chocola zou voor hem verboden moeten worden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:45 schreef Dreamboy het volgende:
We mogen het niet horen dan is het geen EXIT voor Huub
een terechte streamlock dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
*zingt "where was i, where was she"
stoppen ze de stream
[..]
En wie ging er ook alweer op de fiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte.![]()
Typisch dat ze dan niet switchen naar Huub en Lieke.quote:
Prachtigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eze5hEBoikE
geselli met Brian
Dat vonden de anderen daar ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Ik vond dat geluidje van Huub wel grappig na de kwaak geluiden van Dennix
Darklight wil graag dat Dennis weggaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wie zou er exit moeten dan en waarom? (kom net binnen)
als ik de verhalen mag geloven is Huub weer agressief geworden, maar we mogen er niks over horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De redactie is bang voor de streamers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Buiten dat willen ze van de streamers af.ze doen ook hier vreselijk hun best voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De redactie is bang voor de streamers.Blijkbaar hebben de streamers meer macht dan ze beseffen.
![]()
Huub dist Dennis deel 1 (met lik?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft weer teveel gedronken , dus is er weer fysiek geweld gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian zal nooit zijn achterbakse streken verliezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
Bah en Dennis en brian zijn weer vriendjes![]()
![]()
in deel 2 zie ik echt geen duw. wel Dennis die een agressief toenaderende Huub op afstand houdtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub dist Dennis deel 1 (met lik?)
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0k
deel 2 (met duw?)
Ze kunnen toch ook wel slapende Huub en Lieke in beeld brengenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
nu op allevier een streamlock? raar hoor
Ja dat verbaasd mij ook. Ze kunnen daar tijdens een orgie een zwembad volspuiten met sperma maar zodra het verbaal of fysiek wat hard wordt dan schiet de redactie volledig in de stress.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond het een ordinare boel vanmiddag.Alles draait alleen nog maar om geiligheid.En bij een ruzie doen ze streamlocks.
Is hier http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1488 iets beter te zien rond 00:50quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
in deel 2 zie ik echt geen duw. wel Dennis die een agressief toenaderende Huub op afstand houdt
Brian heeft de tekst gehaald en nu zingt Dennis het liedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Echt vriendjes zijn ze nog niet Dennix en Brian, of komt brian nog terug?
welke duw Dennis had zoals gewoonlijk zijn handen in zijn zakken, en huub was zo als gewoonlijk als hij heeft gedronken, agressief.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
uub dist Dennis deel 1 (met lik?)deel 2 (met duw?)
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Nou, eigenlijk kan ik wel raden wat Dennis en Brian zeggen.
Beiden hebben ze er een handje van om leugens te vertellen.
Helaas missen we nu wel een indruk of Brian nog steeds een hekel heeft aan Dennis, of dat Brian nu weer met Dennis aan het vriendjes worden is.
Huub vind ik ook niet echt leuk maar hij is voor mij wel de smaakmaker van de kooi. Zonder Huub vind ik het niet meer de moeite waard om de kooi te volgen, puur om het feit dat ik de rest te erg voor woorden vind.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was net al met zijn honkbalballetje aan het spelen.Deed hij de vorige keer ook toen hij exit moest.
Hoop het echt niet,want dan kan van mij de stekker eruit.Zonder Huub geen gouden kooi.
er was uit een ander camerastandpunt duidelijk een duw van Dennix naar huub toe te zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
in deel 2 zie ik echt geen duw. wel Dennis die een agressief toenaderende Huub op afstand houdt
Brian houdt natuurlijk een lijntje naar Dennis open als dat nodig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.
Aan de andere kant, het is het spel, maar ik blijf het jammer vinden.
Omgekeerd heeft Huub dat helemaal niet zo naar brian
Precies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat verbaasd mij ook. Ze kunnen daar tijdens een orgie een zwembad volspuiten met sperma maar zodra het verbaal of fysiek wat hard wordt dan schiet de redactie volledig in de stress.
Dennix heeft wel geduwd, dat was duidelijk te zien op de streamsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef maril het volgende:
[..]
welke duw Dennis had zoals gewoonlijk zijn handen in zijn zakken, en huub was zo als gewoonlijk als hij heeft gedronken, agressief.
Nu is dat misschien minder egworden... maar ik heb Huub toch ook wel behoorlijk Brian zien zwart maken.... maar hij is dan meestal wel zo 'eerlijk' om dat in z'n gezicht te zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.
Lieke weet ook dat Jaap er zo uit kan lopen dat zal ze vast niet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
Het is een beetje afwachten hoe LIeke het oppikt.... misschien durft Jaap met haar verder te spelen en stemmen ze Huub eruit.
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:01 schreef Darklight het volgende:
ik zie ook geen bijtsporen op zn oor, zal allemaal wel meevallen dus, die verhalen van Dennix
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian houdt natuurlijk een lijntje naar Dennis open als dat nodig is.
En hij zal het ook wel tof vinden dat iemand zijn nummer wil zingen.
(en hopenlijk vind hij dat Dennis het niet kan)
Na dat schoppen hebben ze volgens mij alweer een nieuwe waarschuwing gekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
er was uit een ander camerastandpunt duidelijk een duw van Dennix naar huub toe te zien.
Maar daar kunnen ze geen exit van maken, na wat Natasja tot twee keer mocht doen. dat schoppen .
Huub en Lieke liggen te slapen in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,
iets wat streamers ook nooit leuk vinden gezeen de reacties als Brain of jaap of Dennis weer wordt beschermd, dus daarom al die locks.
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dennix heeft wel geduwd, dat was duidelijk te zien op de streams
Huub zei ook nog dat die van hem af moet blijven
Als Brian en Huub weer een aanvaring hadden gehad,begon Brian altijd te klagen dat het oneerlijk was dat achter Huub de hand boven het hoofd hielden.Ik denk dat er, zoals Huub van de week ook al zei teveel tussen die twee is geweest om vrienden te kunnen worden.Zij wilden beide wel samenspelen maar dat zal jammer genoeg wel moeilijk blijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Huub was net zo lekker bezig de laatste dagen, maar als hij drinkt, verpest hij alles voor zichzelf![]()
Huub slaapt dus niet interessant voor de streams.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,
iets wat streamers ook nooit leuk vinden gezeen de reacties als Brain of jaap of Dennis weer wordt beschermd, dus daarom al die locks.
Brrrrrian moet gewoon z'n muil houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Dat was duidelijk te zien hoor, dat Dennix duwdequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, dat is ook logisch qua spelverband maar ik blijf het jammer vinden.
Ik vond het namelijk wel een erg mooi verhaallijn. De 2 grootste vijanden vinden elkaar.![]()
![]()
Dat is ook zo. Huub heeft wel respect voor Brian namelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu is dat misschien minder egworden... maar ik heb Huub toch ook wel behoorlijk Brian zien zwart maken.... maar hij is dan meestal wel zo 'eerlijk' om dat in z'n gezicht te zeggen.
Dat laatste meeen je toch niet serieus hè, die twee zullen nooit vrienden worden, alleen Huub is zich bewust van dat hij Brain er op dit moment niet uit krijgt, en hij vlast op een 4 man Huub - Lieke - Brain _ Amanda op het laatst, ik denk zelf niet dat Brain daar mee akkoord gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Tot dusver hebben zowel Brian als Amanda verhalen over heftige confrontaties altijd tegen Huub gedraaid. Wat ze nu dus zeggen, zegt niet zo veel, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
In de tussentijd dat we allemaal zitten te wachten op Huub als streamers. Wordt het toch steeds meer duidelijk dat Huub wel degelijk de fout is in gegaan nadat de streams off gingen. Brian en Dennis zaten in de tuin te praten, Dennis is er verbaasd over dat Huub zo flipte, ja beaamd Brian hij ging echt helemaal uit zijn dak toen jij pusy naar hem schreeuwde, dat was echt niet normaal. En toen gingen de streams weer op de villa. Later zitten Amanda en Nadia in de kapsalon en hebben het er ook over. Nadia begreep niet waarom Huub zo door het lint ging. Daarop zei Amanda hij kan echt niet tegen alcohol, dan gaat hij altijd de fout in, hij moet voortaan gewoon echt niet meer drinken. En weer de streams op de villa, de twijfels worden steeds groter, want Huub is nog steeds bij de buren en Lieke ligt te slapen op het bed van Dennis, vreemde plek, zal ze huilend in slaap gevallen zijn?? Bron : Nowlive.
Duidelijk dus dat Huub meer heeft gedaan dan dat wij hebben kunnen zien.
Huub ligt in zijn eigen bed te slapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
In de tussentijd dat we allemaal zitten te wachten op Huub als streamers. Wordt het toch steeds meer duidelijk dat Huub wel degelijk de fout is in gegaan nadat de streams off gingen. Brian en Dennis zaten in de tuin te praten, Dennis is er verbaasd over dat Huub zo flipte, ja beaamd Brian hij ging echt helemaal uit zijn dak toen jij pusy naar hem schreeuwde, dat was echt niet normaal. En toen gingen de streams weer op de villa. Later zitten Amanda en Nadia in de kapsalon en hebben het er ook over. Nadia begreep niet waarom Huub zo door het lint ging. Daarop zei Amanda hij kan echt niet tegen alcohol, dan gaat hij altijd de fout in, hij moet voortaan gewoon echt niet meer drinken. En weer de streams op de villa, de twijfels worden steeds groter, want Huub is nog steeds bij de buren en Lieke ligt te slapen op het bed van Dennis, vreemde plek, zal ze huilend in slaap gevallen zijn?? Bron : Nowlive.
duh... Huub is maar heel uit beeld geweest en ligt te slapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Klopt maar brian heeft natuurlijk nooit zijn eigen fouten ingezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Als Brian en Huub weer een aanvaring hadden gehad,begon Brian altijd te klagen dat het oneerlijk was dat achter Huub de hand boven het hoofd hielden.Ik denk dat er, zoals Huub van de week ook al zei teveel tussen die twee is geweest om vrienden te kunnen worden.Zij wilden beide wel samenspelen maar dat zal jammer genoeg wel moeilijk blijven.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb het ook gezien en Dennis heeft niet geduwd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat was duidelijk te zien hoor, dat Dennix duwde
wat er tijdens de lock allemaal is gebeurd weet ik niet, maar Huub zal ook wel weer agressief zijn geweest
meen ik dus heel serieus inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
Dat laatste meeen je toch niet serieus hè, die twee zullen nooit vrienden worden, alleen Huub is zich bewust van dat hij Brain er op dit moment niet uit krijgt, en hij vlast op een 4 man Huub - Lieke - Brain _ Amanda op het laatst, ik denk zelf niet dat Brain daar mee akkoord gaat.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
[..]
meen ik dus heel serieus inderdaad.![]()
huh? voor de film?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Visual het volgende:
half 10 op bank las ik op vol>?
Ik zag het welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.
Geen persoonlijke aanvallen graag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien en Dennis heeft niet geduwd.
Dat is waar !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Darklight het volgende:
Huub ligt toch op bed? niemand heeft hem naar de buren zien gaan
word het tijd voor een nieuwe brilquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Dat ik Dennis niet heb zien duwen is geen persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen graag.![]()
Ik zag ook op een van de 3 filmpjes het duwtje wat Dennis gaf.
maar goed, we kunnen speculeren maar we zullen het toch niet weten.
Ik ga iig niet af op wat die 4 daar vertellen want bij hun is het altidj huub zijn schuld.
Twee ogen blind. ik zat er bij.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt maar brian heeft natuurlijk nooit zijn eigen fouten ingezien.
BAN vonden zich altijd onschuldig. Daar waren ze alle 3 (zijn ze) erg sterk in.
![]()
Toch denk ik dat Huub daar minder moeite mee zou hebben dan brian, (te veel gebeurd) maar dat komt dus door bovenstaande. Huub ziet nog wel eens zijn eigen fouten in en brian niet.
er is zelfs een filmpje vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je ge-edit. Goed zo. (niet dat je opmerking nu zo erg was hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dat ik Dennis niet heb zien duwen is geen persoonlijke aanval.
Ja, hoorde ik ook en nu gaan ze gauw over Jaap praten (Brian tegen Dennis)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
Wat zal hij daar mee bedoelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |