vette shit hoor! kon ik maar een zwollinees zijn. maar ja.. zo goedkoop als dat ik nu woon (zeker voor mijn 18m2 die ik zeer waarderen kan) gaat me in zwolle niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben nu weer in het veilige Noord-Holland maar sinds woensdag ben ik officieel Zwollenaar. Of Zwollenares.
Mijn kamer is gevestigd aan de Harm Smeengekade en ik heb het mooiste uitzicht wat een studente zich kan wensen. Ik kijk uit op die grote kerk en eigenlijk het hele centrum.
en terecht ook! je woont trouwens dichtbij Phreako Rico. Die woont een paar straten verder op aan de Wilhelminastraat (sorry mensen.. kon het even niet latenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:14 schreef frame-saw het volgende:
Nee volgend jaar komen de buitenlandse studenten erin. Maar nu nog een jaartje voor gewone studenten.
Dus over 10 maanden moet ik weer verhuizen. Maarja ik geniet er nog wel even van.
Aha. Nee ik ben nog niet zó bekend in Zwolle en ik ben alleen naar het centrum en station/school geweest. Dus ik heb geen idee waar het ligt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
en terecht ook! je woont trouwens dichtbij Phreako Rico. Die woont een paar straten verder op aan de Wilhelminastraat (sorry mensen.. kon het even niet laten)
juistem. natuurlijk bepalen de mensen die je leert kennen voor het grootste gedeelte hoe je tijd er zal zijn, maar zwolle is bij voorbaat al een goeie keuze. ik ben er niet geboren, niet getogen, maar heb wel heel veel (leve de OV) steden in Nederland bezocht. En Zwolle is toch wel één van de bijzonderste die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Aha. Nee ik ben nog niet zó bekend in Zwolle en ik ben alleen naar het centrum en station/school geweest. Dus ik heb geen idee waar het ligt.
ja ja.. snap het helemaal..quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:19 schreef frame-saw het volgende:
Ja al heb je er wel veel kleine gangstertjes. Maar mijn flat is tot nu toe al erg gezellig, ik hoef de deur niet meer uit voor een feestje
En uiteindelijk denk ik daar wel contact mee te houden dus als mijn toekomstige huisgenoten niet uit zijn te staan (grammatisch correcte zin, ahum), heb ik hen altijd nog.
Oeh, nog een Zwollenaar uit Noord-Holland! Klasgenootje van mij woont nu ook aan de Harm Smeengekade, ben erg benieuwd hoe dat er allemaal uitziet. Waar kom je vandaan uit Noord-Holland?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben nu weer in het veilige Noord-Holland maar sinds woensdag ben ik officieel Zwollenaar. Of Zwollenares.
Mijn kamer is gevestigd aan de Harm Smeengekade en ik heb het mooiste uitzicht wat een studente zich kan wensen. Ik kijk uit op die grote kerk en eigenlijk het hele centrum.
ik ben ook een west-fries, ben opgegroeid in Hoorn (later verhuisd naar Schellinkhout). grappig hoor, bijna geen Noord-Hollanders op Windesheim; de meeste gaan naar Utrecht... daar krijg ik vaak commentaar op van leraren en klasgenoten: 'waarom ben je niet naar Utrecht gegaan, gek?' wat echt heel irritant isquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef frame-saw het volgende:
West-Friesland zeg maar. Tussen Alkmaar en Schagen. Maar het ziet er wel mooi uit, maar toch ook weer heel oud en onverzorgd. Waren wel een paar stomme dingen in mijn kamer, geen water in de keuken (inmiddels gerepareerd), badkamerdeur die verkeerd gemonteerd is en dus klemt en niet op slot kan, en het zonnescherm kan niet naar beneden waar ik erg veel last van heb als ik wil tv kijken uit school.
En ja ik ben af en toe erg onduidelijk, maar je hebt het juiste uit mijn zin gehaald, ghizzer.
ik geef je groot gelijk. Zwolle is de shit sjwel. Het centrum van Utrecht is wel vet, maar daar buiten wil je niet zijn. Een vriendin van mij woonde in Overvecht. Wat een pauperwijk en wel gewoon 330 euro voor een kamer van 10 m2 op de 12de verdieping van een flat betalen. Niet normaal. Doe mij maar gewoon het relaxe Zwolle!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:18 schreef xuanery het volgende:
[..]
ik ben ook een west-fries, ben opgegroeid in Hoorn (later verhuisd naar Schellinkhout). grappig hoor, bijna geen Noord-Hollanders op Windesheim; de meeste gaan naar Utrecht... daar krijg ik vaak commentaar op van leraren en klasgenoten: 'waarom ben je niet naar Utrecht gegaan, gek?' wat echt heel irritant is![]()
Yep ik ken het, ben ook de hele week ziek geweest. Ik wilde maandag wel naar het werk maar toen mijn oerend harde mannelijke ochtendscheet nogal vloeibaar was heb ik me toch maar ziek gemeldquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:24 schreef Croli het volgende:
Assendorp de beste!! Mooie huizen, leuke buurt. Studenten, gezinnetjes, oudjes allemaal door elkaar...
Zo kheb nu mn eerste week erop zitten bij ING. Gaat wel goed daar, komt alleen best veel bij kijken.. maar dat loopt vanzelf wel los. Wat wel kut was is dat ik de hele week half ziek was. Hoesten en proesten. Mn keel zit helemaal dicht. Heb nu wel goede hoestdrankt voor die dat mooi gaat losweken voor mij. En straks nog even lekken dampen boven de vicks..
Maar het meest kutte is nu ook nog dat 1 oor dicht zit. Zit je dat met sla olie en een watje in je oor. En maar hopen en wachten tot oor weer *plop* gaat zeggen... *sigh*
aj minder man! maar je hebt toch hopelijk niet de inschatting gemaakt dat de ochtendscheet niet vloeibaar zou zijn, maar het uiteindelijk toch was? en voor het geval dat wel zo was.. hopelijk was je thuis en niet bij iemand op bezoek.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep ik ken het, ben ook de hele week ziek geweest. Ik wilde maandag wel naar het werk maar toen mijn oerend harde mannelijke ochtendscheet nogal vloeibaar was heb ik me toch maar ziek gemeld
quote:Op zondag 9 september 2007 17:32 schreef xuanery het volgende:
ik vind het altijd weer wennen iedere week alleen in zwolle na een gezellig weekend bij de ouders... jij hebt duidelijk een hart van steen. of geen gezellige ouders. in beide gevallen; ARME JIJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |