Absoluut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard hoop ik dat ook. Maar ik vind toch dat er een nummer 10 bij moet komen.
Er is natuurlijk wel even een verschil tussen een speler die bij Lecce niet aan de bak komt en verhuurd wordt aan Serie B clubs, en iemand die bij Juventus in de basis staat en gewild is door het inmiddels steenrijke Manchester Cityquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een italiaan van het italie -21, als AZ het lukt moet ook Ajax het kunnen. Chiellini kom er maar in!
Feboquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó, nu Theo Janssen nog!
Eens. Of Ajax moet met een Zuid-Amerikaanse verrassing komen die er meteen staat, maar daar reken ik niet op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar wacht maar tot de winterstop.. Alles wat je nu nog koopt is zoveelste keus..
Een echte 10 die wat toevoegt vind je niet zo snel.
Waarom zet je in godsnaam Mitea in dat rijtje..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt veel en goed trainen om zodanig op elkaar ingespeeld te raken dat Kennedy, Huntelaar, Suarez en Luque zonder problemen met elkaar kunnen switchen tussen posities. En dan heb je nog Leonardo, Mitea en Rommedahl lopen.
Creativiteit is de sleutel tot succes.
Linksback is wat mager als je bedenkt dat dat eigenlijk linkermiddenvelders zijn. Een echte verdediger als linksback zou welkom zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Of Ajax moet met een Zuid-Amerikaanse verrassing komen die er meteen staat, maar daar reken ik niet op.
Over de verdediging:
Rechtsback: - Ogararu, van der Wiel, Colin
Rechter centrale verdediger: Stam, Heitinga, van der Wiel
Linkercentrale verdediger: Vermaelen, Vertonghen
Linksback: Urby, Schilder
Spelers genoeg voor de verdediging lijkt me.
Zoals een paar topics geleden al werdt geopperd zou het best kunnen dat er door de hoeveelheid spitsen nu eindelijk de kans kan ontstaan dat Mitea en Manucharian eindelijk de tijd krijgen die ze écht nodig hebben om te herstellen, althans dat hoop ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zet je in godsnaam Mitea in dat rijtje...
Daar heb je echt helemaal niets aan met zijn gestel.
Vermaelen zou er eventueel ook kunnen spelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
[..]
Linksback is wat mager als je bedenkt dat dat eigenlijk linkermiddenvelders zijn. Een echte verdediger als linksback zou welkom zijn.
Manu heeft echt alle tijd gehad hoor, maar die jongen is echt van suiker....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals een paar topics geleden al werdt geopperd zou het best kunnen dat er door de hoeveelheid spitsen nu eindelijk de kans kan ontstaan dat Mitea en Manucharian eindelijk de tijd krijgen die ze écht nodig hebben om te herstellen, althans dat hoop ik
Wie zegt dat Suarez op 10 komt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:
Waarom opeens Suarez op 10? Hij deet het geweldig voorin met Huntelaar dat moet je gewoon niet veranderen.
Overigens heeft Voetbalzzzzzzzzzzzzzzzone dat regeltje van 10 miljoen euro alweer verwijderd..quote:Hoeveel de Amsterdammers betalen voor de 19-voudig international is niet bekend gemaakt door de club.
Ze zien ook wel in dat Ajax geen 10 miljoen gaat betalen voor Luque.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens heeft Voetbalzzzzzzzzzzzzzzzone dat regeltje van 10 miljoen euro alweer verwijderd..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Het is Albertoooooooooooogoallllllllllllllllllllllllll
Ik zei dat. Ik denk dat hij dat wel kan. Dicht in de rug van Huntelaar spelen in een vrije rol. Met Gabri, Davids en Heitinga (Maduro) heb je genoeg controleurs op het middenveld lopen. Dan kan er zeker in de Nederlandse competitie wel met vier spitsen gespeeld worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie zegt dat Suarez op 10 komt?
Eens. Niet te veel opdrachten mee geven en lekker laten spelen. Dat is voor zowel Suarez als KJH het beste.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef Tazmaniac het volgende:
je moet die mannen gewoon voorin laten rondlopen.. of je het nou vleugelspeler, centrumspits of '10' noemt.. beetje zig zaggen daar voorin![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Niet te veel opdrachten mee geven en lekker laten spelen. Dat is voor zowel Suarez als KJH het beste.
Hij is ook 17 voudig international.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens heeft Voetbalzzzzzzzzzzzzzzzone dat regeltje van 10 miljoen euro alweer verwijderd..
Dat betekent wel wat je maar 3 man achterin hebt, wat dus wil zeggen dat je zonder vleugelverdedigers speelt (waar ik persoonlijk 100% voor ben) maar dat dus Urby en Ogararu niet aan spelen toe zullen komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik denk dat hij dat wel kan. Dicht in de rug van Huntelaar spelen in een vrije rol. Met Gabri, Davids en Heitinga (Maduro) heb je genoeg controleurs op het middenveld lopen. Dan kan er zeker in de Nederlandse competitie wel met vier spitsen gespeeld worden wat mij betreft.
Heet hij zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef sjimz het volgende:
welkom, el matador!
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat betekent wel wat je maar 3 man achterin hebt, wat dus wil zeggen dat je zonder vleugelverdedigers speelt (waar ik persoonlijk 100% voor ben) maar dat dus Urby en Ogararu niet aan spelen toe zullen komen.
Ja, als je het filmpje in de OP ziet, en hoe hij zijn goals viert, begrijp je die naam ook meteen.quote:
Op YouTube zag ik het ook al een paar keer voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar zo noem ik hem omdat hij als een stierenvechter juicht in zijn Depor tijd.
Geen idee of het zijn officiele bijnaam is, kan best hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op YouTube zag ik het ook al een paar keer voorbij komen.
Dacht dat dat z'n "officiele" bijnaam was.
Nou ja, dan maken wij dat er van.
Exactquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef Fides het volgende:
[..]
Okee prima.
Dus jij ziet graag iets zoals dit?
Dat zou wel kunnen ja ben benieuwd hoe we gaan spelen. We hebben meerdere mogelijkheden nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik denk dat hij dat wel kan. Dicht in de rug van Huntelaar spelen in een vrije rol. Met Gabri, Davids en Heitinga (Maduro) heb je genoeg controleurs op het middenveld lopen. Dan kan er zeker in de Nederlandse competitie wel met vier spitsen gespeeld worden wat mij betreft.
Ik zie dat ook als sterkste opstelling. Als we nou allebei Henk bellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Exact
Maar dan nu nog geen Davids maar Urby / Vertonghen
Kerlon heeft afgelopen seizoen geen reet gepresteerd bij Cruzeiro, cruzeiro wilde hem zelfs ruilen tegen een andere braziliaan van Palmeiras, maar Palmeiras weigerdequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:39 schreef oYo het volgende:
Ze moeten maar een echte nummer 10 uit Brazil halen.
Kerlon Moura Souza of Renato Augusto
quote:
Dat vlt mij ook opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch wel leuk die Spaanse enclave opeens!
Meestal komen dat soort spelers niet hier heen..
Wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon heeft afgelopen seizoen geen reet gepresteerd bij Cruzeiro, cruzeiro wilde hem zelfs ruilen tegen een andere braziliaan van Palmeiras, maar Palmeiras weigerde
Renato Augusto zal niet komen, die kan naar Real Madrid, Inter, Juventus, West Ham, Sevilla en Lyon
Ken je nog meer FM talenten?
Dat heeft Ten Cate zelf al vele malen aangegeven, dat Heitinga het best is als middenvelder als hij een directe tegenstander heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk komt Ten Cate er op tijd achter dat Heitinga, als hij geen directe tegenstander heeft, niet geschikt is voor het middenveld.
Kerlon had een off seizoen maar daarvoor ging het lekker. Conflict met de trainer zou de oorzaak zijn... Er zijn wel meer talenten, maar denk niet dat die voor Ajax geschikt zijn... Jij nog tips voor een goede nr 10?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon heeft afgelopen seizoen geen reet gepresteerd bij Cruzeiro, cruzeiro wilde hem zelfs ruilen tegen een andere braziliaan van Palmeiras, maar Palmeiras weigerde
Renato Augusto zal niet komen, die kan naar Real Madrid, Inter, Juventus, West Ham, Sevilla en Lyon
Ken je nog meer FM talenten?
Maar niet dat hij niet geschikt is voor een vrije rol. Ten Cate kennende zal Heitinga grotendeels van dit seizoen als verdedigende middenvelder spelen. Directe tegenstander of niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate zelf al vele malen aangegeven, dat Heitinga het best is als middenvelder als hij een directe tegenstander heeft.
Wát een zakkenwasser.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mitea
Daarvoor was hij lang geblesseerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:53 schreef oYo het volgende:
[..]
Kerlon had een off seizoen maar daarvoor ging het lekker. Conflict met de trainer zou de oorzaak zijn... Er zijn wel meer talenten, maar denk niet dat die voor Ajax geschikt zijn... Jij nog tips voor een goede nr 10?
Denk het wel ja, volgens mij heeft hij in de voorbereiding ook aardig wat gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd of het wat is onze Luuk. Wanneer mogen we hem in actie verwachten, wedstrijd na Heerenveen (voorronde CL niet meegerekend) al?
Dan heb je vorig seizoen niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar niet dat hij niet geschikt is voor een vrije rol. Ten Cate kennende zal Heitinga grotendeels van dit seizoen als verdedigende middenvelder spelen. Directe tegenstander of niet.
Ik heb het ook niet over afgelopen seizoen maar hoe ik verwacht dat TC aankomende seizoen gaat spelen ( ivm de absentie van Davids).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan heb je vorig seizoen niet goed opgelet.
Speelde tegenstander met een '10' -> 4-4-2 met Heitinga als verdedigende middenvelder.
Speelde tegenstander zonder '10' -> 4-3-3 met middenveld met de punt naar voren, Heitinga in de verdediging.
Doen jullie es gauw 2.5 miljoen overmaken voor Mitea.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe gaan jullie hem noemen? 'de Luuk'?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doen jullie es gauw 2.5 miljoen overmaken voor Mitea.
Jongen het is niet eens zeker dat hij zoveel gaat verdienen, dat zeiden alleen niets zeggende klote sites.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Vraag me overigens af hoe de andere spelers op z'n salaris zullen reageren. Wordt nog leuk straks met de onderhandelingen met nieuwe en huidige spelers.
Die tijd is voorbij gelukkig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Bij Harry is het ook gelukt dus waarom niet?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:15 schreef Pritt het volgende:
Nu maandag nog Guzman presenteren
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom staat op transfermarkt.de dat we er 8miljoen voor hebben betaald? Zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo?
Ik hoop het ook niet voor v Geel. Helemaal ziekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom staat op transfermarkt.de dat we er 8miljoen voor hebben betaald? Zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo?
Daar staat ook dat hij 12 interlands heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Ze hadden een tijdje terug ook al een speler bij de selectie gezet die helemaal nog niet gekocht was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar staat ook dat hij 12 interlands heeft gespeeld.
nee was niet Chamakh maar een andere speler uit de franse competitie als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hadden een tijdje terug ook al een speler bij de selectie gezet die helemaal nog niet gekocht was.
Chamack ofzo,
Welnee. En hij gaat ook niet meer dan Klaas verdienen dus dat gelul over scheve ogen in de kleedkamer kunnen we ook afschrijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:18 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop het ook niet voor v Geel. Helemaal ziek![]()
Noord-Afrikaans iig. En het was idd een andere speler, een verdediger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
nee was niet Chamakh maar een andere speler uit de franse competitie als ik me niet vergis.
'De speler die niet naar Feyenoord kwam'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe gaan jullie hem noemen? 'de Luuk'?
Dat was al de bijnaam van froylan ledesmaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
'De speler die niet naar Feyenoord kwam'
Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle hem transfervrij naar ajax heeft laten gaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ook niet, maar geen 8 miljoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle hem transfervrij naar ajax heeft laten gaan eigenlijk.
Nee maar het verschil tussen 8 Miljoen en transfervrij is groot héquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle hem transfervrij naar ajax heeft laten gaan eigenlijk.
Nee, maar 8 a 10 miljoen zal Ajax niet voor hem neerleggen. De helft daarvan, wellicht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Successupporter he, nu psv niets presteert zie je hem nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar het verschil tussen 8 Miljoen en transfervrij is groot hé
Wat heb ik jou trouwens lang niet gezien, weggeweest?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kampioenschap ziet er weer roodkleurig uit voor ons.
Die brief van Wesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef versteegrob het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZO5jm8XR_fw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eajaxf%2Dside%2Enl%2Fshownews%2Easp%3Fid%3D3126
Ons laatste kampioenschap dateert in ieder geval niet uit de vorige eeuwquote:
Voor jullie wordt het veel leuker; jullie denken voor het eerst sinds jaren dat er 'wat' in zit, maar het wordt weer niks.quote:
Die is wel erg lang dan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:48 schreef Longmen het volgende:
Wat een optimisme
Eerst maar eens zien of een 2 jaar lange bankzitter het nog wel kan...
Jij hebt recht van spreken wilde je zeggen?quote:
Geen titel hoor, dat duurt nog wel 2 jaartjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:45 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Voor jullie wordt het veel leuker; jullie denken voor het eerst sinds jaren dat er 'wat' in zit, maar het wordt weer niks.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Geen titel hoor, dat duurt nog wel 2 decennia
Tegen die tijd zijn van Brockhorst en Makaay alweer gestopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Geen titel hoor, dat duurt nog wel 2 jaartjes.
Wij roepen dan ook niet aan het begin van elk seizoen dat we de beste zijn, zoals julliequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jij hebt recht van spreken wilde je zeggen?
En dat is dan ook het grootste manco van clubs als Feyenoord, de ambitie ontbreekt totaal. Jullie lijken jezelf niet meer als topclub te beschouwen en als je je daar eenmaal bij neerlegt dan gaat het alleen maar minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:51 schreef Malibu-06 het volgende:
Wij roepen dan ook niet aan het begin van elk seizoen dat we de beste zijn, zoals jullie
Dat je het uberhaupt durft te zeggen hiero. Je staat al jarenlang voor lul met dat cluppie van je en zou je kapot moeten schamen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wij roepen dan ook niet aan het begin van elk seizoen dat we de beste zijn, zoals jullie
Bij jullie zijn er zelfs nog mensen die serieus denken dat Ajax een rol van betekenis kan spelen in de CL![]()
![]()
![]()
Dat zijn we toch ook? Feyenoord heb ik nog nooit op een ambitie kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij jullie zijn er zelfs nog mensen die serieus denken dat Ajax een rol van betekenis kan spelen in de CL![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef BonJovi het volgende:
Wij zijn toch ook de beste van Nederland
Dat is PSV, nog minimaal een jaar lang.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef BonJovi het volgende:
Wij zijn toch ook de beste van Nederland
Daar hebben we er nu drie van, maar het zou eens leuk zijn als een Gabri of Luque weer opgeroepen zouden worden om hun kwaliteit te bevestigen. Niet voor Ajax natuurlijk, maar voorlopig blijven het niets meer dan overbodige Spanjaarden die op zoek zijn naar een laatste kans.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef El-Salvador het volgende:
Gewoon een goeie aankoop van Martin. Haalt even een Spaans oud-international naar de eredivisie, hulde![]()
Als die zgn overbodige Spanjaarden zo blijven spelen, hoop ik juist niet dat ze opgeroepen worden ivm blessuresquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daar hebben we er nu drie van, maar het zou eens leuk zijn als een Gabri of Luque weer opgeroepen zouden worden om hun kwaliteit te bevestigen. Niet voor Ajax natuurlijk, maar voorlopig blijven het niets meer dan overbodige Spanjaarden die op zoek zijn naar een laatste kans.
De 2de Spaans international van de zomerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt durft te zeggen hiero. Je staat al jarenlang voor lul met dat cluppie van je en zou je kapot moeten schamen.
Ontopic:
Gewoon een goeie aankoop van Martin. Haalt even een Spaans international naar de eredivisie, hulde![]()
Precies, maar waar jij die grote scheur vandaan haalt ontgaat me effe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat is PSV, nog minimaal een jaar lang.
Natuurlijk, maar voor de moraal van die jongens en de status van Ajax in het algemeen is het natuurlijk mooi als er twee Spaans internationals spelen. En dan niet has-beens maar huidige internationals.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als die zgn overbodige Spanjaarden zo blijven spelen, hoop ik juist niet dat ze opgeroepen worden ivm blessures
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is PSV, nog minimaal een jaar lang.
Moet toegeven dat je daar gelijk in hebt. Te achterlijk voor woorden dat van Marwijk als doelstelling 'Europees voetbal halen' heeft. Hij zou dus 9e mogen worden, de play-offs verliezen maar zich alsnog kwalificeren via de intertoto en dan zou de doelstelling behaald zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
En dat is dan ook het grootste manco van clubs als Feyenoord, de ambitie ontbreekt totaal. Jullie lijken jezelf niet meer als topclub te beschouwen en als je je daar eenmaal bij neerlegt dan gaat het alleen maar minder.
Daar heb je geliijk inquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar voor de moraal van die jongens en de status van Ajax in het algemeen is het natuurlijk mooi als er twee Spaans internationals spelen. En dan niet has-beens maar huidige internationals.
We kunnen natuurlijk wel hopen dat er niemand van ons opgeroepen wordt om blessures te voorkomen, maar hoe meer spelers er opgeroepen worden, hoe beter ze dus blijkbaar zijn, hoe beter de sportieve prestaties van Ajax zullen zijn en hoe meer spelers naar Ajax willen komen om zich ook (weer) in de picture te spelen.
Ik zie AZ als hele lichte favoriet, daarna ajax en psv als gelijkwaardige strijders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet toegeven dat je daar gelijk in hebt. Te achterlijk voor woorden dat van Marwijk als doelstelling 'Europees voetbal halen' heeft. Hij zou dus 9e mogen worden, de play-offs verliezen maar zich alsnog kwalificeren via de intertoto en dan zou de doelstelling behaald zijn![]()
NAC en Utrecht hebben dezelfde doelstelling als ons, terwijl wij Makaay voorin hebben en NAC en Utrecht Kolkka en Nelisse
Bij jullie is het echter weer het anderste uiterste. HeatWave vind ik een van de weinige realisten hier. Ajax zou goed kampioen kunnen worden, maar ze zijn geen topfavoriet.
tuurlijk welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet toegeven dat je daar gelijk in hebt. Te achterlijk voor woorden dat van Marwijk als doelstelling 'Europees voetbal halen' heeft. Hij zou dus 9e mogen worden, de play-offs verliezen maar zich alsnog kwalificeren via de intertoto en dan zou de doelstelling behaald zijn![]()
NAC en Utrecht hebben dezelfde doelstelling als ons, terwijl wij Makaay voorin hebben en NAC en Utrecht Kolkka en Nelisse
Bij jullie is het echter weer het anderste uiterste. HeatWave vind ik een van de weinige realisten hier. Ajax zou goed kampioen kunnen worden, maar ze zijn geen topfavoriet.
Ajax kan kampioen worden, met deze selectie. Net als PSV, Feyenoord, AZ ectquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Check.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:01 schreef sjimz het volgende:
Ik zie AZ als hele lichte favoriet, daarna ajax en psv als gelijkwaardige strijders.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:57 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Precies, maar waar jij die grote scheur vandaan haalt ontgaat me effe.
Stil en nerveus afwachten of er europacupvoetbal wordt gehaald is jouw plaats.
het befaamde snowball-effect.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:04 schreef Chivu het volgende:
Nee, maar zolang Ajacieden het gevoel hebben dat ze tot de top behoren, gedraagd de club zich er ook naar. Kijk naar wat er bij AZ gebeurt. Het is echt niet zo dat AZ de succesformule heeft bedacht om zich binnen de top 4 te nestelen, maar het geloof is er daar bij zowel de hypende media als de successupporters. Dat geloof draagt zich over naar de club en naar de spelers, waardoor die club vooruit gestuwd wordt. Had de media een paar jaar daarvoor Heerenveen zo opgehemeld, dan hadden zij nu een constante bedreiging voor de top kunnen zijn. Volgens mij heeft een hele hoop gewoon met psychologie te maken.
Dat zie je ook bij Feyenoord. Er lukt 1 ding, en gelijk een hele rits aan succesvolle zaken volgen. Van Marwijk wordt aangesteld, Hofland wil, dan zegt Makaay ook ja en ziet Van Bronckhorst er ook ineens brood in. Direct kan Feyenoord 13 miljoen vragen voor een nog steeds wannabe-spelertje en kunnen die miljoenen gebruikt worden om driekwart van de schuld af te dekken.
Wanneer je eenmaal in die flow zit, gaat alles enorm snel.
Blijf dat nog maar wat jaartjes danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tuurlijk weldat zijn we elk jaar!
but but u know were Ajax, were tha best in the world!!!!1quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
dat zal geen probleem worden denk ik, net zo min als dat een probleem voor psv en in mindere mate az en feyenoord zal zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Blijf dat nog maar wat jaartjes dan![]()
Feyenoord hoort gewoon altijd voor de titel te gaan. Stand -> verplicht en zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:05 schreef Malibu-06 het volgende:Als er geen Europa Cup voetbal gehaald wordt mogen Bosz en van Marwijk van mij de kogel krijgen.
Het is normaal om er vanuit te gaan dat Feyenoord dik boven NAC, Utrecht, Roda en Groningen eindigt met zo'n selectie. Het is echter niet normaal om er vanuit te gaan dat Ajax dik boven PSV, AZ en Feyenoord eindigt met zo'n selectie.
Op basis van 1 samengespeeld seizoen is die conclusie wel een beetje voorbarig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Chivu het volgende:
, hadden ze nu in Luque en Makaay een koningskoppel van jewelste gehad. Twee spelers die elkaar prima aanvoelen.
quote:Sneijder's illegale afscheid van Amsterdam
Written by Wesley Sneijder
Saturday, 25 August 2007
Zondagmiddag neemt Wesley Sneijder in een uitverkochte ArenA afscheid van Ajax en de trouwe supporters. Sneijder mocht van zijn nieuwe club Real Madrid na afloop van de competitiewedstrijd vanavond meteen terugvliegen naar Amsterdam om vaarwel te zeggen tegen de supporters. Hieronder heeft hij al een speciale boodschap geformuleerd...
Beste Ajax fans,
Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.
Adios,
Wesley Sneijder
Toffe filmpjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4XS8aii8ELM
Whahaha, goeie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
Fantastischquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:52 schreef DeTolk het volgende:
Ben benieuwd hoe Luque het bij ons gaat doen.
En de rugtas van die toerist wordt ook nog gejat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Deel 3 vind ik het leukste met die toeristen![]()
Hoentelaar hoentelaar
JODUH JODUHquote:
Blijft iedereen die filmpjes nou posten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:07 schreef toma het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZO5jm8XR_fw&eurl=http%3A%2F%2Feredivisievoetbal%2Ecom%2Fvoetbal%2Fcontent%2Fview%2F1903%2F
Adios Wesley !
Dat filmpje hebben we nu ondertussen allemaal al 10 keer gezien dus zet het in de OP of post het gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:07 schreef toma het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZO5jm8XR_fw&eurl=http%3A%2F%2Feredivisievoetbal%2Ecom%2Fvoetbal%2Fcontent%2Fview%2F1903%2F
Adios Wesley !
Zo, die is hier nog niet gepost.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:07 schreef toma het volgende:
Adios Wesley !
sorry jongens, my bad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat filmpje hebben we nu ondertussen allemaal al 10 keer gezien dus zet het in de OP of post het gewoon niet.
Vraag het even hier, daar kunnen ze je wel helpen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:31 schreef Liv3 het volgende:
zou iemand van het plaatje dat hier staat een avater voor mij kunnen maken?
zelf al geprobeerd maar het lukte niet echt:P.
http://www.nrc.nl/sport/a(...)punten_van_Huntelaar
edit: En dan alleen met de hoofden van Klaas en Suarez graag![]()
ik maak er wel eentjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:31 schreef Liv3 het volgende:
zou iemand van het plaatje dat hier staat een avater voor mij kunnen maken?
zelf al geprobeerd maar het lukte niet echt:P.
http://www.nrc.nl/sport/a(...)punten_van_Huntelaar
edit: En dan alleen met de hoofden van Klaas en Suarez graag![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
Stadionoverzicht is altijd wel handigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil wel weer eens een stadionoverzicht zien met de vakken waar iedereen zit. Ge-update als het ff kan. Is alweer te lang geleden.
Goed idee ja. En dat dan weer standaard in de OPquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil wel weer eens een stadionoverzicht zien met de vakken waar iedereen zit. Ge-update als het ff kan. Is alweer te lang geleden.
Ik ook, maar ik heb er wel een goed gevoel over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:52 schreef DeTolk het volgende:
Ben benieuwd hoe Luque het bij ons gaat doen.
Nee, je geboortejaar zegt genoegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten we ons vak alweer roepen?
Ok, roep maar dan.quote:
Dat kan via PM en als je er niet in wil PM je toch niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten we ons vak alweer roepen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:24 schreef jna het volgende:
Krijgen we dalijk weer die discussie over het wel of niet hebben van een seizoenskaart en of je dan wel of geen echte supporter bent.
Maarja, dan zijn we ook weer 20 topics zoet he
Wie heeft het over een discussie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:24 schreef jna het volgende:
Krijgen we dalijk weer die discussie over het wel of niet hebben van een seizoenskaart en of je dan wel of geen echte supporter bent.
Maarja, dan zijn we ook weer 20 topics zoet he
Wist dat je dat zou zeggen, maargoed. Half/half, maar sta niet te huppelen ofzo.quote:
Ik zag mensen altijd gewoon in het topic posten....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat kan via PM en als je er niet in wil PM je toch niet?
Er is nu geen discussie maar die komt wel op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft het over een discussie?
Wie moeten we PMen? Ik ga er trouwens vanuit dat iedereen wel weet in welk vak ik een SCC heb
dan ben ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind dat iedereen die geen seizoenskaart heeft geen echte supporter is.
PM is idd. een handige optie. Die was er eerst nog niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef jna het volgende:
[..]
Er is nu geen discussie maar die komt wel op een gegeven moment.
Welke kruk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:37 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit woensdag in de kroeg, heb je daar ook een plaatje van?![]()
PM maar ik volg niet 100% vd topicsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou tof zijn toma. Moeten we het naar je PMen of kan het ook hier in het topic gepost worden?
'Nee nee nee, vraag maar aan Klaas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
Goedzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:31 schreef El-Salvador het volgende:
Alves doet morgen niet mee, zegt Genee net![]()
Kindervak is dat toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:51 schreef Loserkid het volgende:
401 zit ik
precies net op rtl 7quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:55 schreef BB-boy het volgende:
Toch wel lekker om Koeman en Bosz te horen zeggen dat wij salarissen kunnen betalen die voor hun niet mogelijk zijn.
Babs: "Dat is jammer dan"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:55 schreef BB-boy het volgende:
Toch wel lekker om Koeman en Bosz te horen zeggen dat wij salarissen kunnen betalen die voor hun niet mogelijk zijn.
Hij zit niet eens bij de selectie, sterker nog, hij wil vertrekken!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:31 schreef El-Salvador het volgende:
Alves doet morgen niet mee, zegt Genee net![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |