We zitten hier in de studio met dominee dimitri en we vragen hem:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
Alles naar de kloteuhhh??
Ja. Hoofd stuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef Omkron het volgende:
hiermee sluiten we een hoofdstuk af. Het beste hoofdstuk wel te verstaan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Hathor het volgende:
Jammer, een vakman was het. Ik heb in ieder geval nog het genoegen mogen hebben op een paar feesten te zijn geweest waar hij draaide. Hij was een grootheid in zijn genre, en een garantie voor een vol huis.
Tsja, eigenlijk snap ik niet waarom. Het is nou ook weer niet zo dat er een zware fysieke prestatie van ze verwacht word, en zoals DJ's tegenwoordig werken lijkt al helemaal niet meer op zoals het eind jaren 80-begin jaren 90 ging, toen de DJ's nog met gigantische koffers vol platen aan het slepen waren, tegenwoordig is het bijna allemaal digitaal. Dus wat maakt het eigenlijk uit of er een 40er of een 50er staat te draaien, zolang ie het dak er maar afspeelt zal het het publiek een worst wezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:58 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
![]()
Idd ik ben ook nog naar een paar avonden geweest waar hij draaide, altijd goed voor een full-house![]()
Hij en Eddy de Clerck hebben de housemusic naar een hoger level gebracht.
Maar het houd een keer op.![]()
House is tegenwoordig geen house meer he.. er komt een ongeloofelijke hoeveelheid troep uit. Copycat gebeuren is ook ziekelijk, kijk maar naar de trance. Denk dat dit ook wel een beetje meespeelt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk snap ik niet waarom. Het is nou ook weer niet zo dat er een zware fysieke prestatie van ze verwacht word, en zoals DJ's tegenwoordig werken lijkt al helemaal niet meer op zoals het eind jaren 80-begin jaren 90 ging, toen de DJ's nog met gigantische koffers vol platen aan het slepen waren, tegenwoordig is het bijna allemaal digitaal. Dus wat maakt het eigenlijk uit of er een 40er of een 50er staat te draaien, zolang ie het dak er maar afspeelt zal het het publiek een worst wezen.
Dat denk ik althans.![]()
de Roxy was cool vroeger, althans in mijn herinneringen.quote:
Zou kunnen, maar het blijft natuurlijk een dik belegde boterham als je een status hebt zoals een Dimitri. Hij zou de eerste niet zijn die zijn principes overboord zet voor het geld, dat kan ik echt helemaal niemand kwalijk nemen. Maar misschien heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef Omkron het volgende:
[..]
House is tegenwoordig geen house meer he.. er komt een ongeloofelijke hoeveelheid troep uit. Copycat gebeuren is ook ziekelijk, kijk maar naar de trance. Denk dat dit ook wel een beetje meespeelt.
Ik ben er maar twee keer geweest, maar de herinneringen zijn mooi, beneveld maar mooi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de Roxy was cool vroeger, althans in mijn herinneringen.
Met die roze cadilacquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben er maar twee keer geweest, maar de herinneringen zijn mooi, beneveld maar mooi.Dat geldt overigens ook voor de It, was ook een gouden tent vroeger.
Bij de It bedoel je? Wij hadden pasjes, en das maar goed ook, ik geloof dat zelfs Prince daar tot twee keer toe de deur is geweigerd, vanwege zijn attitude voor de deur met zijn gevolg/bodyguards. Daar sta je dan met je bekende harses, je komt gewoon niet binnen in een Amsterdamse club.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met die roze cadilac
Op vrijdag was dat ook wel prima te doen, al was het deurbeleid vaak lastig.
Cool! Volgens mij komt het 'pasjessysteem' daar inderdaad vandaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij de It bedoel je? Wij hadden pasjes, en das maar goed ook, ik geloof dat zelfs Prince daar tot twee keer toe de deur is geweigerd, vanwege zijn attitude voor de deur met zijn gevolg/bodyguards. Daar sta je dan met je bekende harses, je komt gewoon niet binnen in een Amsterdamse club.![]()
Nighttown?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Cool! Volgens mij komt het 'pasjessysteem' daar inderdaad vandaan
Ik vond de Roxy toch iets fijner, er werd veel aandacht besteed aan detail, dat vond je helaas later alleen nog maar terug in Rotterdam nadat de Roxy was afgefikt.
Yup, Ms Monikaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |