abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52631388
Carriereswitch voor house-dj van het eerste uur

Het is echt waar. DJ Dimitri stopt per 1 september met draaien. Op de website van Nieuwe Revu bevestigt zijn boeker Kim Tuin het nieuws. Ook reageren bevriende dj's Joost van Bellen en Ronald Molendijk op het opmerkelijke nieuws. "Geloof niet in de rock 'n roll-mythe die om de dj hangt. Dat houd je niet vol. "

Momenteel werkt de house-dj van het eerste uur en voormalig RoXY-held als vrijwilliger op een biologische boerderij met zwakzinnigen. Op zaterdag 1 september zet hij zijn laatste plaatje op tijdens het Meubelstukken festival op het terrein van de NDSM-werf in Amsterdam.

"Al sinds 1984 staat hij achter de draaitafels. Dan begrijp ik best dat je na al die tijd iets heel anders wilt met je leven," zegt Kim Tuin, boeker van Dimitri. Zijn beslissing om te stoppen heeft niets te maken met teruglopende boekingen. Tuin: "Er kwamen nog voldoende aanvragen binnen voor Dimitri, in binnen- en buitenland. Hij kon het gewoon niet meer opbrengen om elk weekend tot in de late uurtjes in een club te zijn. Bovendien wil hij meer 'quality time' doorbrengen met zijn dochter - haar zonder problemen op maandagochtend naar school brengen."

http://www.djscene.nl/new(...)ri_stopt_met_draaien

Hiermee zal de house scene nooit meer hetzelfde zijn, hiermee sluiten we een hoofdstuk af. Het beste hoofdstuk wel te verstaan.

HELD!
pi_52631470
Zo te zien is ie ook al ver in de 60

Ik zal hem enorm missen

Wie is hij?
pi_52631877
Alles naar de kloteuhhh??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52631900
Of is het een alter-ego van Jack Nicholson?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52632374
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
Alles naar de kloteuhhh??
We zitten hier in de studio met dominee dimitri en we vragen hem:
Hé, Dimitri, wat betekent house nou voor jou?

haha, ik hoor het nog zo, heb het zelfs nog ergens op bandje....

Zo´n pastoortje dan: "Nou, je raakt helemaal in de ban van die housemuziek. Meer als 180 dreunen per minuut ennu nou de hartslag wil ook proberen dat ritme op te volgen en dat gaat niet. Dat heeft de schepper van hemel en aarde nooit gewild, die wil rust in ons leven...."

En gaat de teringherrie weer verder.....Aaacchhhhh maaannnnnnnn oefoefoeofoeofeofoeofo. hhaha, prachtig. Alles naar de klote, alles kapot!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:17:19 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52632388
Ja, ja, zelfs DJ's worden volwassen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:18:28 #7
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_52632429
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef Omkron het volgende:
hiermee sluiten we een hoofdstuk af. Het beste hoofdstuk wel te verstaan.
Ja. Hoofd stuk.

Meer een naschrift dan hoofdstuk aan die foto te zien. toen z'n kleinkinderen gingen jumpen begreep ie dat hij achter loopt op muziek gebied?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:35:47 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_52632947
Grappig al die nitwits die hier commentaar leveren, als mental theo of DJ Jean zou stoppen weet iedereen over wie t gaat, maar Dimitri, echt een van de eerste in NL, net als EDC en verwanten is echt een topDJ, ik heb mn eerste dansjes in de scene gemaakt in de Waakzaamheid met nachten vol Dimitri.
Jammer dat ie ermee ophoud, maar meer dan begrijpelijk...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_52633941
Jammer, een vakman was het. Ik heb in ieder geval nog het genoegen mogen hebben op een paar feesten te zijn geweest waar hij draaide. Hij was een grootheid in zijn genre, en een garantie voor een vol huis.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52635773
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Hathor het volgende:
Jammer, een vakman was het. Ik heb in ieder geval nog het genoegen mogen hebben op een paar feesten te zijn geweest waar hij draaide. Hij was een grootheid in zijn genre, en een garantie voor een vol huis.

Idd ik ben ook nog naar een paar avonden geweest waar hij draaide, altijd goed voor een full-house
Hij en Eddy de Clerck hebben de housemusic naar een hoger level gebracht.

Maar het houd een keer op.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52635962
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:58 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Idd ik ben ook nog naar een paar avonden geweest waar hij draaide, altijd goed voor een full-house
Hij en Eddy de Clerck hebben de housemusic naar een hoger level gebracht.

Maar het houd een keer op.
Tsja, eigenlijk snap ik niet waarom. Het is nou ook weer niet zo dat er een zware fysieke prestatie van ze verwacht word, en zoals DJ's tegenwoordig werken lijkt al helemaal niet meer op zoals het eind jaren 80-begin jaren 90 ging, toen de DJ's nog met gigantische koffers vol platen aan het slepen waren, tegenwoordig is het bijna allemaal digitaal. Dus wat maakt het eigenlijk uit of er een 40er of een 50er staat te draaien, zolang ie het dak er maar afspeelt zal het het publiek een worst wezen.

Dat denk ik althans.
pi_52636173
Geen idee.... maar gun hem een fijne pensionering.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:12:51 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52636221
Ik denk dat ik er even ga kijken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52636274
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, eigenlijk snap ik niet waarom. Het is nou ook weer niet zo dat er een zware fysieke prestatie van ze verwacht word, en zoals DJ's tegenwoordig werken lijkt al helemaal niet meer op zoals het eind jaren 80-begin jaren 90 ging, toen de DJ's nog met gigantische koffers vol platen aan het slepen waren, tegenwoordig is het bijna allemaal digitaal. Dus wat maakt het eigenlijk uit of er een 40er of een 50er staat te draaien, zolang ie het dak er maar afspeelt zal het het publiek een worst wezen.

Dat denk ik althans.
House is tegenwoordig geen house meer he.. er komt een ongeloofelijke hoeveelheid troep uit. Copycat gebeuren is ook ziekelijk, kijk maar naar de trance. Denk dat dit ook wel een beetje meespeelt.
pi_52636276
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat ik er even ga kijken
pi_52636293
Ik ga hem bekijken op wooferland, spaanewoude. Misschien nog ff een spandoek in elkaar flansen..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:17:49 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52636356
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

de Roxy was cool vroeger, althans in mijn herinneringen.
pi_52636371
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef Omkron het volgende:

[..]

House is tegenwoordig geen house meer he.. er komt een ongeloofelijke hoeveelheid troep uit. Copycat gebeuren is ook ziekelijk, kijk maar naar de trance. Denk dat dit ook wel een beetje meespeelt.
Zou kunnen, maar het blijft natuurlijk een dik belegde boterham als je een status hebt zoals een Dimitri. Hij zou de eerste niet zijn die zijn principes overboord zet voor het geld, dat kan ik echt helemaal niemand kwalijk nemen. Maar misschien heb je wel gelijk.
pi_52636412
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Aoristus het volgende:

[..]

de Roxy was cool vroeger, althans in mijn herinneringen.
Ik ben er maar twee keer geweest, maar de herinneringen zijn mooi, beneveld maar mooi. Dat geldt overigens ook voor de It, was ook een gouden tent vroeger.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:22:54 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52636502
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben er maar twee keer geweest, maar de herinneringen zijn mooi, beneveld maar mooi. Dat geldt overigens ook voor de It, was ook een gouden tent vroeger.
Met die roze cadilac
Op vrijdag was dat ook wel prima te doen, al was het deurbeleid vaak lastig.
pi_52636682
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Met die roze cadilac
Op vrijdag was dat ook wel prima te doen, al was het deurbeleid vaak lastig.
Bij de It bedoel je? Wij hadden pasjes, en das maar goed ook, ik geloof dat zelfs Prince daar tot twee keer toe de deur is geweigerd, vanwege zijn attitude voor de deur met zijn gevolg/bodyguards. Daar sta je dan met je bekende harses, je komt gewoon niet binnen in een Amsterdamse club.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:31:41 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52636780
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bij de It bedoel je? Wij hadden pasjes, en das maar goed ook, ik geloof dat zelfs Prince daar tot twee keer toe de deur is geweigerd, vanwege zijn attitude voor de deur met zijn gevolg/bodyguards. Daar sta je dan met je bekende harses, je komt gewoon niet binnen in een Amsterdamse club.
Cool! Volgens mij komt het 'pasjessysteem' daar inderdaad vandaan
Ik vond de Roxy toch iets fijner, er werd veel aandacht besteed aan detail, dat vond je helaas later alleen nog maar terug in Rotterdam nadat de Roxy was afgefikt.
pi_52636828
hij draait nog op mysteryland dit weekend!!!
pi_52636888
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Cool! Volgens mij komt het 'pasjessysteem' daar inderdaad vandaan
Ik vond de Roxy toch iets fijner, er werd veel aandacht besteed aan detail, dat vond je helaas later alleen nog maar terug in Rotterdam nadat de Roxy was afgefikt.
Nighttown?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:36:55 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52636956
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nighttown?
Yup, Ms Monika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')