Oh.. dan de blik op oneindig en gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef BossFight het volgende:
Ja dat kan dus niet want alles moet en zal perce vandaag gebeuren!![]()
(Niet mijn woorden)
Dat was wel spijtig ja. Gelukkig heeft m'n goeie ouwe ploegje uit Ernum de eer gered door AZ te kloppen.quote:
Mooi affiche is dat altijd wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
NAC moet binnenkort tegen NEC toch? Dat zag ik ergens.
Waar op Corfu gaan je heen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:14 schreef Helsie het volgende:
Ja, want dan ga ik lekker 2 weken naar Corfu
Volgens mij ben jij echt een record aantal dagen/weken thuis geweestquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen. vanmiddag naar Helsinki voor 3 daagjes.![]()
Het gaat niet gauw vervelen.Vanaf 1 september begin ik in mijn nieuwe functie hier en zal dan niet (veel) meer reizen voor mijn werk. Dus dan kan ik wat meer gaan genieten van Breda e.o.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een record aantal dagen/weken thuis geweest
Zelf lijkt het me echt überhip om te reizen, maar gaat dat niet vervelen op den duur?
Agios Gordis (voor de 3e keer alquote:
Dat is bijna overal wel in Limburg. En anders zit je zo in belgie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:44 schreef Clauw het volgende:
Echt heel dichtbij de grens van Duitsland zaten we ja!![]()
Als je te lang naar dat taaltje luistert wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Ritchie het volgende:
Limburg = duitsland..
er is toch nog wel een groot verschil tussen noord- en zuid-limburgs.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je te lang naar dat taaltje luistert wel ja.
Ja dat wel. Maar toch hè.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef bassieVL het volgende:
er is toch nog wel een groot verschil tussen noord- en zuid-limburgs.![]()
Iquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:58 schreef Frazz het volgende:
[..]
Iedereen die Breda lieft is welkom
Verveling op je laatste vakantiedagquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Nog even naar de Mediamarkt om de verveling tegen te gaan.
Jah die mot ik ook hebben!!!! k zag ze al op tv.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Clauw het volgende:
We hebben in Limburg zo'n NAC magneetje gescoord bij de PLUS![]()
Oh,me broertje spaart ze,hele zooi op de koelkast nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Clauw het volgende:
We hebben in Limburg zo'n NAC magneetje gescoord bij de PLUS![]()
uhmquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh,me broertje spaart ze,hele zooi op de koelkast nu.
Hij heeft een dubbele van NAC,iemand hebben?![]()
hoeveel dubbel heeftie?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh,me broertje spaart ze,hele zooi op de koelkast nu.
Hij heeft een dubbele van NAC,iemand hebben?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:23 schreef BossFight het volgende:
Ik zal het jaaroverzicht is opzoeken
KUUKSKE VAN DE ADMINISTRATIE, HEB IK DAN OOK HERFSTVAKANTIE?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:39 schreef BossFight het volgende:
Kut,
22 Oktober pas, dat is nog 8 weken!![]()
dat is dan de 20e he ... scheelt weer 2 dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:39 schreef BossFight het volgende:
Kut,
22 Oktober pas, dat is nog 8 weken!![]()
Dan is het nog steeds 8 weken!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dat is dan de 20e he ... scheelt weer 2 dagen![]()
Ik ken hem van zoeen meet ooit in Utrecht.quote:
Vanochtend op spoor 5/6!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
ow stofje is een hij??
kiosk hier in breda??
Tenzij ze alles weer omgooien, zoals vanochtend! Dan mag je lekker onoverdekt op 8 gaan staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:27 schreef Clauw het volgende:
Moet stofje woensdagochtend ook werken? Dan mag ik weer via spoor 5 naar Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |