quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef wyccie het volgende:
Stromboli?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
edna
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:39 schreef tong80 het volgende:
Even een vrag bedenken
Iemand een voorkeur ?
Doe maar iets over Defensiequote:
Die betalen elke maand netjes mijn salaris.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar je fascinatie voor defensie ?
16 maanden!? Wat was je? Lichting 78 ofzo? Ik zit er nu 16 jaar bij. Ben begonnen bij de KL als dienstplichtige en daarna, slim geworden, overgestapt naar de KLu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme iemand die vrijwillig in dienst gaat. Waren de beroerdste 16 maanden van mijn leven.
Ik moest nog verplicht. Ik heb het record drukken. Werd door de marechaussee uit het carnavalsgedruis gehaald omdat mijn afdeling in Duitsland zat. Kreeg zwaar arrest. En ben er nog trots op.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef erkel het volgende:
Aart Staartjes?
Deze vraag stond nog open....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:15 schreef erkel het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
is een rebellengroep in Noord-Oeganda die ontstaan is in 1987. De groep wordt geleid door Joseph Kony, die zichzelf tot profeet heeft uitgeroepen en een staat wil uitroepen gebaseerd op een eigen interpretatie van de bijbelse tien geboden.
Wat is![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik ben lichting 83. Had er de schurft aan dat mensen die LTS hadden en geen noemenswaardige kwaliteiten tegen mij zeiden dat ik m'n tanden moest gaan poetsen en er maar een minuut voor had.
Verder zat ik in 't Harde. Nou een groter incestdorp waar niks te doen is is er niet te vinden.
Verder met 11 Neanderthalers op één kamer die alleen maar over lekkere wijven en brommers konden praten. Ik neukte alleen en zei hadden het van horen zeggen. Mijn Tomos met verhoogd stuur was ook veel cooler dan de Kreidlers die zij hadden opgevoerd.
Paar weekenden vastgezet wegens het ondermijnen van het gezag.
Ik weet zeker dat mijn commandant m'n naam nog weet.
Als je het antwoord weet is ie voor jou.quote:
De vraag is van mij. Ik hoopte dat iemand het inmiddels al wistquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het antwoord weet is ie voor jou.
Dat is iets van het Leger van God of zo; maar dat past ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef qonmann het volgende:
Ik dacht Leger des Heren maar dat past niet ..
Als je het een beetje anders formuleert, dan klopt het welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef qonmann het volgende:
Ik dacht Leger des Heren maar dat past niet ..
Leet het niet op IRA?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef erkel het volgende:
[..]
De vraag is van mij. Ik hoopte dat iemand het inmiddels al wist![]()
Hierboven staat een hint.
De engelse afkorting wel ja, maar wil dan wel complete naam hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leet het niet op IRA?
IRL ofzo ?
Daar zou ik over een week wel een keer gillend mee wakker worden.... opgezocht inmiddelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:20 schreef erkel het volgende:
[..]
De engelse afkorting wel ja, maar wil dan wel complete naam hebben.
91-3 hiero.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zelf heb er nooit spijt van gehad om te blijven plakken.
p.s. kom ik aan met 91-5
Die moet doodquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Astrid Joosten
He tong, speciaal voor jou geopend: Goeie ouwe dienstplichtquote:
Diewertje Blokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |