Ik ben lichting 83. Had er de schurft aan dat mensen die LTS hadden en geen noemenswaardige kwaliteiten tegen mij zeiden dat ik m'n tanden moest gaan poetsen en er maar een minuut voor had.
Verder zat ik in 't Harde. Nou een groter incestdorp waar niks te doen is is er niet te vinden.
Verder met 11 Neanderthalers op één kamer die alleen maar over lekkere wijven en brommers konden praten. Ik neukte alleen en zei hadden het van horen zeggen. Mijn Tomos met verhoogd stuur was ook veel cooler dan de Kreidlers die zij hadden opgevoerd.
Ik had een O2 zoals dat heet, want ik had me laten herkeuren. Net niet afgekeurd. Maar ik mocht zeker niet meer op die tank klimmen. Maakten ze me wapensmid. Ik moest dus de zgn wapenkamer beheren met een andere recalsitrant. Moest ik soms wapens inspecteren. Ik haalde ze dan uit elkaar. En vervolgens moest m'n collega ze weer in elkaar zetten. Ik had geen idee. Ik maakte van een Uzi een klapperpistool.
2 weken voor mijn afzwaaien moest ik naar den Helder. Om met een punt 50 te leren schieten. We waren daar 5 dagen en kregen les in het hoe en waarom. Bij de ultieme test moesten we op het strand schieten op de vlag die achter het vliegtuig hing. Ik schoot op het vliegtuig en heb mijn laatste weekend in 't Harde achter de tralies gezeten. Wel TV gelukkig.
Paar weekenden vastgezet verder wegens het ondermijnen van het gezag.
Ik weet zeker dat mijn commandant m'n naam nog weet.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !