stinkerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
je vind het zeker best jammer als ik je vertel dat al 10 andere 'grappige' mensen je voor waren, schatje? dacht je me daar toch eventjes origineel te zijn he! tsjeeeej!
![]()
![]()
Frietquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Yestuuur het volgende:
je zegt toch ook niet: pindakroket?
american frietsaus: amerikaanse saus op friet
frietsaus: saus voor op friet
satésaus: saus voor op saté
pindasaus: saus voor op de pinda?
allebei fout, het is gewoon een frietje saté. rare hollander.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Het is patat met pindasaus en NIET patat met satésaus.
"bestelt"quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
JA WIE BESTELD ER WELEENS EEN PINDAKROKET?!!!!!!!!!
Je vergeet Intel/AMDquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef crossover het volgende:
Omg, eindeloze friet/patat/heineken/grolsch/windows/mac/pinda/saté discussieszoek een leven.
Hoe weet jij hoe kopkaas smaakt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:34 schreef DRNKnHGH het volgende:
Patat pinda klinkt beter, maar het smaakt naar kopkaas
En Ajax/Feyenoordquote:
Amên !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Satésaus is gemaakt van pinda's, dus is het pindasaus. Je hebt ook andere sauzen die over de saté kunnen, hoe wil je die dan noemen?
En je kunt PINDASAUS ook prima zonder satévlees eten, door je brood erin te dopen bijv.
Lul niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zij noemen het satésaus, ik ook.
Wel met sateh erbij..!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik krijg zowaar trek in gado gado!
Zo wint de patat ook van de friet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
simpel
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=satesaus&word2=pindasaus
En dat vinden de mensen om je heen niet vreemd..?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:45 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zeg altijd pindapoep en dan giechel ik als een schoolmeisje
Wilt u daar satésaus bij..?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef mcDavid het volgende:
pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus pindasaus
Hoe proef je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef mcDavid het volgende:
Kookcursus voor beginners:
1. maak een gerecht naar keuze
2. voeg satésaus toe
3. proeven: indien lekker: opeten. Indien niet lekker: herhalen vanaf stap 2.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Het is patat met pindasaus en NIET patat met satésaus.
Sapindasausachtigequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef GebakkenEi het volgende:
1) Patatje Pindasaus
2) Patatje Satésaus
1) wint, sowieso vanwege de alliteratie.
Zeker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef GebakkenEi het volgende:
Nasi met een gebakken eitje en pindasaus.
Lekker hoor.
Hoe zeg je het onvriendelijk?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef LegerNeger het volgende:
Ik wil graag een patat pinda en bier!
Das hoe ik het altijd vriendelijk zeg
Ik moet direct aan Hans Teeuwen denken:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef LegerNeger het volgende:
Ik mot godverdomme een patat pinda en bier heb'm jaaaa!?![]()
Bij ons in de omgeving is 't precies andersom.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat als je hier bij de lokale frietktraam een patat pinda bestelt, je heel raar aangekeken gaat worden...Het is gewoon een friet satésaus, zo staat het ook bij ALLE friettenten hier in de omgeving waar ik geweest ben
Hollanders
Ik ben geen Hollanderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat als je hier bij de lokale frietktraam een patat pinda bestelt, je heel raar aangekeken gaat worden...Het is gewoon een friet satésaus, zo staat het ook bij ALLE friettenten hier in de omgeving waar ik geweest ben
Hollanders
Juist jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Bij ons in de omgeving is 't precies andersom.
Limburgers
Ja, maar jij bent een pratend cq typend gebakken ei.. En ons moe zei vroeger altijd: "Dingen die nie hoore te proate die tegen oe beginnen te proate, motte gij gewon heul niet serieus neme!"quote:
Maar hoe weet jij of moeder de vrouw wat wel of niet hoort te praten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een pratend cq typend gebakken ei.. En ons moe zei vroeger altijd: "Dingen die nie hoore te proate die tegen oe beginnen te proate, motte gij gewon heul niet serieus neme!"![]()
![]()
sate was eerst, en toen hebben ze er saus voor gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef Droomert het volgende:
Pindasaus zit bij de Saté.
Maar werd al gebruikt vóór de Saté er was.
Dus is het geen Satésaus maar Pindasaus.
Het is toch ook geen satékaas?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Yestuuur het volgende:
het is toch ook geen pindakroket?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |