Sapindasausachtigequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef GebakkenEi het volgende:
1) Patatje Pindasaus
2) Patatje Satésaus
1) wint, sowieso vanwege de alliteratie.
Zeker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef GebakkenEi het volgende:
Nasi met een gebakken eitje en pindasaus.
Lekker hoor.
Hoe zeg je het onvriendelijk?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef LegerNeger het volgende:
Ik wil graag een patat pinda en bier!
Das hoe ik het altijd vriendelijk zeg
Ik moet direct aan Hans Teeuwen denken:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef LegerNeger het volgende:
Ik mot godverdomme een patat pinda en bier heb'm jaaaa!?![]()
Bij ons in de omgeving is 't precies andersom.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat als je hier bij de lokale frietktraam een patat pinda bestelt, je heel raar aangekeken gaat worden...Het is gewoon een friet satésaus, zo staat het ook bij ALLE friettenten hier in de omgeving waar ik geweest ben
Hollanders
Ik ben geen Hollanderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat als je hier bij de lokale frietktraam een patat pinda bestelt, je heel raar aangekeken gaat worden...Het is gewoon een friet satésaus, zo staat het ook bij ALLE friettenten hier in de omgeving waar ik geweest ben
Hollanders
Juist jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Bij ons in de omgeving is 't precies andersom.
Limburgers
Ja, maar jij bent een pratend cq typend gebakken ei.. En ons moe zei vroeger altijd: "Dingen die nie hoore te proate die tegen oe beginnen te proate, motte gij gewon heul niet serieus neme!"quote:
Maar hoe weet jij of moeder de vrouw wat wel of niet hoort te praten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een pratend cq typend gebakken ei.. En ons moe zei vroeger altijd: "Dingen die nie hoore te proate die tegen oe beginnen te proate, motte gij gewon heul niet serieus neme!"![]()
![]()
sate was eerst, en toen hebben ze er saus voor gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef Droomert het volgende:
Pindasaus zit bij de Saté.
Maar werd al gebruikt vóór de Saté er was.
Dus is het geen Satésaus maar Pindasaus.
Het is toch ook geen satékaas?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Yestuuur het volgende:
het is toch ook geen pindakroket?
'Patatje Saté(saus)'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef Aurelianus het volgende:
'Patatje pindasaus'.
Alsof je een geestelijk gehandicapte hoort praten met stront in zijn scheve bakkes.
Inderdaad, wie zegt nou in hemelsnaam 'patatje' in plaats van 'frietje'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
'Patatje Saté(saus)'
Alsof je een kworgeliaanse kwurmel hoort kwirmelen met kwoksel in zijn kwuk!![]()
Nee, het klinkt idioot. En als ik het iemand hoor zeggen in een friettent verkracht ik hem of haar met een bevroren gehaktstaaf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef mberg86 het volgende:
"Patatje Pinda" klinkt toch veel mannelijker en stoerder dan "Frietje Satésaus", kom op zeg!
Ik hoop dan dat je niet hier in de buurt ooit in vettent komt, want dan heb je een drukke dagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, het klinkt idioot. En als ik het iemand hoor zeggen in een friettent verkracht ik hem of haar met een bevroren gehaktstaaf.
Friet Saté klinkt veel beter dan patatje pindasausquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef mazaru het volgende:
Patatje pindasaus, klinkt veel beter dan friet met satesaus
Vijf pagina's over pinda/satésausquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:58 schreef mberg86 het volgende:
Ok, nu ben ik het zat.. Wie weet hoe je zo'n poll op kan zetten?
Ik vind juist het tegenovergestelde...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef mberg86 het volgende:
"Patatje Pinda" klinkt toch veel mannelijker en stoerder dan "Frietje Satésaus", kom op zeg!
Tnxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef miodzio het volgende:
[..]
Vijf pagina's over pinda/satésaus. Vooruit dan, weet niet of het nog veel nut heeft:
Nou, ik heb tot nu toe nog nie eerder gehad dat een gebakken ei mij tijdens de lunch van commentaar voorzag..! Dus ik von da heul nie normaal, en zodoende heb ik d'r gebeld. Zodoende.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:28 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij of moeder de vrouw wat wel of niet hoort te praten?![]()
![]()
is satésaus met ketjap? dan is satésaus zozo lekkerder, dus dan wil ik satésaus ipv pindasausquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pindasaus en satésaus zijn 2 verschillende dingen!
Goeie keus !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
is satésaus met ketjap? dan is satésaus zozo lekkerder, dus dan wil ik satésaus ipv pindasaus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |