curryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel, ik moet er ook steeds bij zeggen dat ik toch echt ketchup wil en geen curry. Curry is de standaard geworden
* is eensch metquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een jaloerse, onderontwikkelde boerenknul
Het is PATAT
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef PeZu het volgende:
sukkel
friet bestellen_!
bestel dan gewoon patat
dan krijg je tenminste fatsoenlijk vreten, jij onderontwikkelde
het is frietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
* is eensch met
Friet is voor pummels uit Limburg/Brabant![]()
nep belgquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Idioten. Dat heet friet.
vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Karina het volgende:
Jullie snappen het niet: het is patatje oorlog en het is pindasaus en niet satésaus!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Karina het volgende:
Jullie snappen het niet: het is patatje oorlog en het is pindasaus en niet satésaus!
halve belgen die denken dat 2/12 van nederland gelijk heeft kwa uitspraakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Yestuuur het volgende:
amsterdammers hebben echt geen verstand van frituren en dergelijke
Nou hier in Delft is een Patatje oorlog toch echt mayo/pindaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is een patatje Flip. Althans, in Den Haag e.o.
Ehm wat is anders het bloed van de witte en de bruine die elkaar aanvallen dmv uienpistolen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
curry hoort er niet eens bij gek.
Sate+mayo+uien
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Ehm wat is anders het bloed van de witte en de bruine die elkaar aanvallen dmv uienpistolen?
uienpistolen, get a life manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Ehm wat is anders het bloed van de witte en de bruine die elkaar aanvallen dmv uienpistolen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |